Zobrazit minimální záznam

The reception of the serial Friends by high school students: the effect of viewer's pleasure on the use of sit-com
dc.contributor.advisorReifová, Irena
dc.creatorPřivřelová, Iva
dc.date.accessioned2017-08-11T10:11:24Z
dc.date.available2017-08-11T10:11:24Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/11494
dc.description.abstractTato práce si klade za cíl přispět ke studiu vnímání populární kultury analýzou určitých aspektů divácké slasti a jejímu vlivu na recepci dominantní ideologie obsažené v textu populární kultury. Práce chce nejprve shrnout relevantní teorie o tématu a poté jejich závěry konzultovat s vlatním kvalitativním výzkumem provedeným na vzorku respondentů, který vytvoří středoškolští studenti. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
dc.description.abstractThe main aim of this paper has been to confirm (or not) my hypothesis that a viewer's pleasure can and does modify the ideology embedded in a text of popularculture, but the quality of this modification depends on recipient's context. To be able to prove this, I did a qualitative research among seven high school students of an age group between 17 and 18. I asked them questions concerning their viewer's experience of watching the American sit-cam Friends and their opinions and views on this show and on some general topics related to it. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.titleRecepce seriálu Přátelé středoškoláky: vliv divácké slasti na užití sit-comucs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2007
dcterms.dateAccepted2007-06-26
dc.description.departmentDepartment of Media Studiesen_US
dc.description.departmentKatedra mediálních studiícs_CZ
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.identifier.repId22705
dc.title.translatedThe reception of the serial Friends by high school students: the effect of viewer's pleasure on the use of sit-comen_US
dc.contributor.refereeHejlová, Denisa
dc.identifier.aleph000828029
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMedia Studiesen_US
thesis.degree.disciplineMediální studiacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra mediálních studiícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Media Studiesen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMediální studiacs_CZ
uk.degree-discipline.enMedia Studiesen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csTato práce si klade za cíl přispět ke studiu vnímání populární kultury analýzou určitých aspektů divácké slasti a jejímu vlivu na recepci dominantní ideologie obsažené v textu populární kultury. Práce chce nejprve shrnout relevantní teorie o tématu a poté jejich závěry konzultovat s vlatním kvalitativním výzkumem provedeným na vzorku respondentů, který vytvoří středoškolští studenti. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
uk.abstract.enThe main aim of this paper has been to confirm (or not) my hypothesis that a viewer's pleasure can and does modify the ideology embedded in a text of popularculture, but the quality of this modification depends on recipient's context. To be able to prove this, I did a qualitative research among seven high school students of an age group between 17 and 18. I asked them questions concerning their viewer's experience of watching the American sit-cam Friends and their opinions and views on this show and on some general topics related to it. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra mediálních studiícs_CZ
dc.identifier.lisID990008280290106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV