Zobrazit minimální záznam

dc.contributorKarel Riegel
dc.contributor.authorStraka, Josef
dc.date.accessioned2019-12-17T17:16:55Z
dc.date.available2019-12-17T17:16:55Z
dc.date.issued1997
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/112890
dc.languagečeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.subjecthotelycs_CZ
dc.subjectmanagementcs_CZ
dc.subjectmarketingcs_CZ
dc.subjectpersonální managementcs_CZ
dc.subjectpsychologické aspektycs_CZ
dc.titlePsychologické aspekty hotelového marketingu a managementu (se zaměřením na tréninkový management)cs_CZ
dc.typeDiplomová prácecs_CZ
dc.description.departmentKatedra psychologiecs_CZ
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.identifier.aleph000417705
thesis.degree.nameMgr.cs_CZ
dc.identifier.lisID990004177050106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV