Show simple item record

dc.contributor.advisorJunková, Vendula
dc.contributor.authorOpolzerová, Tereza
dc.date.accessioned2019-12-17T16:45:43Z
dc.date.available2019-12-17T16:45:43Z
dc.date.issued2004
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/112788
dc.languagečeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.subjectKomunikacecs_CZ
dc.subjectsociální komunikacecs_CZ
dc.subjectKomunikační funkce (lingvistika)cs_CZ
dc.subjectProfesionalitacs_CZ
dc.subjectPsycholingvistikacs_CZ
dc.subjectpsychologické aspektycs_CZ
dc.subjectTelefoncs_CZ
dc.subjectZákaznícics_CZ
dc.titlePsychologické aspekty profesionální telefonické komunikace (s důrazem na rozbor verbálních a neverbálních složek telefonem mediované komunikace)cs_CZ
dc.typeDiplomová prácecs_CZ
dc.description.departmentKatedra psychologiecs_CZ
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.identifier.aleph000736378
thesis.degree.nameMgr.cs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV