Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠivicová, Gabriela
dc.contributor.authorKrejcar, Daniel
dc.date.accessioned2019-12-17T14:49:23Z
dc.date.available2019-12-17T14:49:23Z
dc.date.issued2001
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/112367
dc.languagečeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.subjectkrizová centracs_CZ
dc.subjectLinka důvěrycs_CZ
dc.subjectpsychologické metodycs_CZ
dc.titleTelefonická krizová intervencecs_CZ
dc.typeDiplomová prácecs_CZ
dc.description.departmentKatedra psychologiecs_CZ
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.identifier.aleph000764017
thesis.degree.nameMgr.cs_CZ
dc.identifier.lisID990007640170106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV