Show simple item record

dc.contributor.advisorUhlář, Pavel
dc.contributor.authorZeithamová, Dagmar
dc.date.accessioned2019-12-17T14:22:00Z
dc.date.available2019-12-17T14:22:00Z
dc.date.issued2002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/112276
dc.languageangličtinacs_CZ
dc.language.isoen_US
dc.subjectkognitivní vědacs_CZ
dc.subjectPaměťcs_CZ
dc.subjectzákladní pojmycs_CZ
dc.subjectpsychologické směrycs_CZ
dc.subjectpoznání teoriecs_CZ
dc.titleTheories of Categorization and Category Learningen_US
dc.typeDiplomová prácecs_CZ
dc.description.departmentKatedra psychologiecs_CZ
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.identifier.aleph000765896
thesis.degree.nameMgr.cs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV