Zobrazit minimální záznam

Experience with Preparatory Classes in Socialli Excludet Localities in Most
dc.contributor.advisorLorenzová, Jitka
dc.creatorUrbánková Mikulová, Jitka
dc.date.accessioned2019-11-26T10:50:40Z
dc.date.available2019-11-26T10:50:40Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/112082
dc.description.abstractBakalářská práce pojednává o problematice sociálního vyloučení a významu přípravných ročníků pro děti ze sociálně vyloučených lokalit. Přípravné ročníky jsou opatřením, které by mělo podpořit nepříznivou situaci v procesu vzdělávání v sociálně vyloučených lokalitách Mostecka. Cílem této práce je zjistit postoje a hodnocení učitelů k přípravným ročníkům v sociálně vyloučených lokalitách. Charakter práce je teoreticko-empirický. Teoretická část je zaměřená na vymezení pojmů dané problematiky. Empirická část se zaměřuje na kvalitativní výzkumné šetření, které je realizováno pomocí polostrukturovaných rozhovorů s učiteli přípravných tříd, ale tak s učiteli prvního stupně základních škol, kteří již měli zkušenost s výukou žáků z přípravných ročníků v sociálně vyloučeních lokalitách. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
dc.description.abstractThe bachelor thesis deals with the topic of socially disadvantage environment and the mening of preparatory classes for children from the socially excluded areas. The preparatory classes are a measure which could help find a solution to this complicated issue in the education process in the socially excluded areas of Most. The aim of the thesis is to determine the opinions and the evalution from the teachers to the preparatory classes in the socially excluded areas. The charakter of the thesis is the theoretically-empirical. The theoretical part is aimed at definic the terms of the given issue. The empirical part is focused on the qualitive research which is implemented in form half-structured interviews with the teachers of the preparatory classes and also with the teachers from primary schools who had the expirience with teaching children from the preparatory classes in the socially excluded areas Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.subjectpreparatory classes|education|social disadvantage|socially excluded areas|low education levelen_US
dc.subjectpřípravné ročníky|vzdělávání|sociální znevýhodnění|sociálně vyloučené lokality|nízká úroveň vzdělánícs_CZ
dc.titleZkušenost s přípravnými ročníky v sociálně vyloučených lokalitách Mosteckacs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2019
dcterms.dateAccepted2019-09-05
dc.description.departmentKatedra pedagogikycs_CZ
dc.description.departmentDepartment of Educationen_US
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.identifier.repId175099
dc.title.translatedExperience with Preparatory Classes in Socialli Excludet Localities in Mosten_US
dc.contributor.refereeValášková Vincejová, Eva
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineEducationen_US
thesis.degree.disciplinePedagogikacs_CZ
thesis.degree.programEducationen_US
thesis.degree.programPedagogikacs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Katedra pedagogikycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Department of Educationen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-discipline.enEducationen_US
uk.degree-program.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enEducationen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csBakalářská práce pojednává o problematice sociálního vyloučení a významu přípravných ročníků pro děti ze sociálně vyloučených lokalit. Přípravné ročníky jsou opatřením, které by mělo podpořit nepříznivou situaci v procesu vzdělávání v sociálně vyloučených lokalitách Mostecka. Cílem této práce je zjistit postoje a hodnocení učitelů k přípravným ročníkům v sociálně vyloučených lokalitách. Charakter práce je teoreticko-empirický. Teoretická část je zaměřená na vymezení pojmů dané problematiky. Empirická část se zaměřuje na kvalitativní výzkumné šetření, které je realizováno pomocí polostrukturovaných rozhovorů s učiteli přípravných tříd, ale tak s učiteli prvního stupně základních škol, kteří již měli zkušenost s výukou žáků z přípravných ročníků v sociálně vyloučeních lokalitách. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
uk.abstract.enThe bachelor thesis deals with the topic of socially disadvantage environment and the mening of preparatory classes for children from the socially excluded areas. The preparatory classes are a measure which could help find a solution to this complicated issue in the education process in the socially excluded areas of Most. The aim of the thesis is to determine the opinions and the evalution from the teachers to the preparatory classes in the socially excluded areas. The charakter of the thesis is the theoretically-empirical. The theoretical part is aimed at definic the terms of the given issue. The empirical part is focused on the qualitive research which is implemented in form half-structured interviews with the teachers of the preparatory classes and also with the teachers from primary schools who had the expirience with teaching children from the preparatory classes in the socially excluded areas Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra pedagogikycs_CZ
thesis.grade.code2
uk.publication-placePrahacs_CZ


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV