Zobrazit minimální záznam

Art Project - Guidelines for Beginners
dc.contributor.advisorKafková, Helena
dc.creatorKlapková, Aneta
dc.date.accessioned2021-03-26T09:22:20Z
dc.date.available2021-03-26T09:22:20Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/112032
dc.description.abstractBakalářská práce se zaměřuje na vymezení pojmu výtvarná řada a jejich úspěšných a neúspěšných strategií, se kterými se můžeme setkat při jejím plánování. V teoretické části zpracuji teoretické a odborné poznatky o výtvarné řadě a jejích kategoriích. Také se lehce zaměřím na vývoj dětské kresby v předškolním věku a na výtvarné činnosti v mateřské škole. V praktické části navrhnu vlastní výtvarnou řadu, která se stane předmětem mé empirické sondy. Výzkum se bude skládat z reflexe výtvarné řady a sebereflexe mého vlastního dosavadního plánování výtvarných řad.cs_CZ
dc.description.abstractThe bachelor thesis focuses on the definition of the concept of art series and its successful and unsuccessful strategies, which can be encountered in their planning. In the theoretical part I utilize theoretic and professional knowledge of the art series and their categories. I will also focus on the development of children's drawing in preschool age and on art activities in kindergarten. In the practical part I will propound my own art series, which will arise the subject of my empirical sound. The research will be comprised of a reflection of the art series and the self- reflection of my own previous art series planning.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjecteducation of pre-school teachers,specialized contextsen_US
dc.subjectquestions of the art fielden_US
dc.subjectart projectsen_US
dc.subjectplanning in Visual Art Educationen_US
dc.subjectvzdělávání učitelů v mateřské školecs_CZ
dc.subjectoborový kontextcs_CZ
dc.subjectvýtvarná otázkacs_CZ
dc.subjectvýtvarná řadacs_CZ
dc.subjectplánování výtvarných činnostícs_CZ
dc.titleVýtvarná řada - návod pro začátečníkycs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2019
dcterms.dateAccepted2019-09-09
dc.description.departmentKatedra výtvarné výchovycs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId209865
dc.title.translatedArt Project - Guidelines for Beginnersen_US
dc.contributor.refereeFišerová, Zuzana
dc.identifier.aleph002301717
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineTeacher Training for Nursery Schoolsen_US
thesis.degree.disciplineUčitelství pro mateřské školycs_CZ
thesis.degree.programSpecializace v pedagogicecs_CZ
thesis.degree.programSpecialization in Educationen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra výtvarné výchovycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství pro mateřské školycs_CZ
uk.degree-discipline.enTeacher Training for Nursery Schoolsen_US
uk.degree-program.csSpecializace v pedagogicecs_CZ
uk.degree-program.enSpecialization in Educationen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csBakalářská práce se zaměřuje na vymezení pojmu výtvarná řada a jejich úspěšných a neúspěšných strategií, se kterými se můžeme setkat při jejím plánování. V teoretické části zpracuji teoretické a odborné poznatky o výtvarné řadě a jejích kategoriích. Také se lehce zaměřím na vývoj dětské kresby v předškolním věku a na výtvarné činnosti v mateřské škole. V praktické části navrhnu vlastní výtvarnou řadu, která se stane předmětem mé empirické sondy. Výzkum se bude skládat z reflexe výtvarné řady a sebereflexe mého vlastního dosavadního plánování výtvarných řad.cs_CZ
uk.abstract.enThe bachelor thesis focuses on the definition of the concept of art series and its successful and unsuccessful strategies, which can be encountered in their planning. In the theoretical part I utilize theoretic and professional knowledge of the art series and their categories. I will also focus on the development of children's drawing in preschool age and on art activities in kindergarten. In the practical part I will propound my own art series, which will arise the subject of my empirical sound. The research will be comprised of a reflection of the art series and the self- reflection of my own previous art series planning.en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra výtvarné výchovycs_CZ
thesis.grade.code1
dc.contributor.consultantKornatovský, Jiří
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO
dc.identifier.lisID990023017170106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV