Zobrazit minimální záznam

Educational targets: between gallery and school
dc.contributor.advisorKafková, Helena
dc.creatorŠteffková, Karolína
dc.date.accessioned2021-03-23T21:26:54Z
dc.date.available2021-03-23T21:26:54Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/112022
dc.description.abstractAnotace: Diplomová práce se zabývá postavením galerijní edukace ve školních institucích. Zabývá se především školami sídlícími ve městě Kutná Hora a Galerií Středočeského kraje. V teoretické rovině se zabývá především ukazateli, které reprezentují dlouhodobou edukační tradici v galeriích a muzeích zaměřených na umění a snaží se poukázat na to, že tyto instituce mohou nabídnout hlubokou vzdělávací a výchovnou hodnotu. První kapitola se zabývá charakteristikou samotné galerijní pedagogiky a popisuje její kořeny a tradici v českém prostředí a také její metody a záměry a její místo v kurikulárních dokumentech. Zároveň se zabývá i důležitostí prostorových možností v galeriích a muzeích, které mohou mít výrazný vliv na kvalitu edukačního procesu. Druhá kapitola diplomové práce seznamuje blíže s Galerií Středočeského kraje v Kutné Hoře a především s jeho Lektorským centrem GASK. Popisuje fungování lektorského oddělení, jeho specifika, cíle a vize. Seznamuje s aktivitami LC GASK a to nejen na úrovni školních skupin. Třetí kapitola diplomové práce popisuje empirickou zkušenost a to ze tří odlišných pohledů. První je pohled dítěte, v tomto případě samotné autorky diplomové práce, které se zúčastnilo edukačních programů. Druhý úhel pohledu patří učiteli, který se pokouší zprostředkovat svým žákům edukační programy,...cs_CZ
dc.description.abstractAnnotation: The diploma thesis analyzes level of quality of gallery educating systems in educational institutions. It focuses on city of Kutná Hora and Gallery of the Central Bohemia Region. In its theoretical part it focuses on characterization of gallery educating systém and shows that musems and galleries can offer educative activities of great value. It describes its origins and tradition in the Czech Republic. It describes its methods and goals, characters of educators, their role in educating programs. It focuses on how it works as part of curricular documents and describes how space can affect quality of educational process. The second part introduces Gallery of the Central Bohemia Region Kutná Hora and its center for education LC GASK, its goals and visions of. It describes what activities LC GASK offers and not only for schools. The third part describes experience from three points of view. The first point of view is of child participating in the educational programs, the child was actually the author of the diploma thesis. The second is a teacher who tries to offer educational programs to students and it also shows difficulties which exist in this process and trying to deal with these difficulties. The last one is new and unexperienced gallery educator. The last chapter completes all hypothesis...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectgalerijní edukacecs_CZ
dc.subjectedukační programcs_CZ
dc.subjectškolní vzdělávací programcs_CZ
dc.subjectspolupráce mezi institucemics_CZ
dc.subjectoborový kontextcs_CZ
dc.subjectvzdělávací kontextcs_CZ
dc.subjectgalery educationen_US
dc.subjecteducative programmeen_US
dc.subjectschool curriculumen_US
dc.subjectinter-institutional cooperationen_US
dc.subjectcontext of arten_US
dc.subjectcontext of educationen_US
dc.titleGalerie a škola: křižovatky vzdělávacích záměrůcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2019
dcterms.dateAccepted2019-05-21
dc.description.departmentKatedra výtvarné výchovycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId174413
dc.title.translatedEducational targets: between gallery and schoolen_US
dc.contributor.refereeKitzbergerová, Leonora
dc.identifier.aleph002301708
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.disciplineUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra výtvarné výchovycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
uk.degree-discipline.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csAnotace: Diplomová práce se zabývá postavením galerijní edukace ve školních institucích. Zabývá se především školami sídlícími ve městě Kutná Hora a Galerií Středočeského kraje. V teoretické rovině se zabývá především ukazateli, které reprezentují dlouhodobou edukační tradici v galeriích a muzeích zaměřených na umění a snaží se poukázat na to, že tyto instituce mohou nabídnout hlubokou vzdělávací a výchovnou hodnotu. První kapitola se zabývá charakteristikou samotné galerijní pedagogiky a popisuje její kořeny a tradici v českém prostředí a také její metody a záměry a její místo v kurikulárních dokumentech. Zároveň se zabývá i důležitostí prostorových možností v galeriích a muzeích, které mohou mít výrazný vliv na kvalitu edukačního procesu. Druhá kapitola diplomové práce seznamuje blíže s Galerií Středočeského kraje v Kutné Hoře a především s jeho Lektorským centrem GASK. Popisuje fungování lektorského oddělení, jeho specifika, cíle a vize. Seznamuje s aktivitami LC GASK a to nejen na úrovni školních skupin. Třetí kapitola diplomové práce popisuje empirickou zkušenost a to ze tří odlišných pohledů. První je pohled dítěte, v tomto případě samotné autorky diplomové práce, které se zúčastnilo edukačních programů. Druhý úhel pohledu patří učiteli, který se pokouší zprostředkovat svým žákům edukační programy,...cs_CZ
uk.abstract.enAnnotation: The diploma thesis analyzes level of quality of gallery educating systems in educational institutions. It focuses on city of Kutná Hora and Gallery of the Central Bohemia Region. In its theoretical part it focuses on characterization of gallery educating systém and shows that musems and galleries can offer educative activities of great value. It describes its origins and tradition in the Czech Republic. It describes its methods and goals, characters of educators, their role in educating programs. It focuses on how it works as part of curricular documents and describes how space can affect quality of educational process. The second part introduces Gallery of the Central Bohemia Region Kutná Hora and its center for education LC GASK, its goals and visions of. It describes what activities LC GASK offers and not only for schools. The third part describes experience from three points of view. The first point of view is of child participating in the educational programs, the child was actually the author of the diploma thesis. The second is a teacher who tries to offer educational programs to students and it also shows difficulties which exist in this process and trying to deal with these difficulties. The last one is new and unexperienced gallery educator. The last chapter completes all hypothesis...en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra výtvarné výchovycs_CZ
thesis.grade.code2
dc.contributor.consultantVelíšek, Martin
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO
dc.identifier.lisID990023017080106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV