Vážení uživatelé Digitálního repozitáře UK. Z důvodu úprav fungování sytému bude systém repozitáře od 23:00 dne 24. 4. 2025 zhruba do 01:00 dne 25. 4. 2025 nedostupný. Děkujeme za pochopení. || Dear CU Digital Repository users. The repository system will be temporarily unavailable due to maintenance and minor upgrades from 23:00 April 24 2025 to approximately 01:00 April 25 2025. Thank you for your understanding.

Show simple item record

Cooperative Activities in Music Education in the Primary School
dc.contributor.advisorSelčanová, Zuzana
dc.creatorKružíková, Dominika
dc.date.accessioned2019-11-12T10:53:32Z
dc.date.available2019-11-12T10:53:32Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/111950
dc.description.abstractAnnotation: The diploma thesis focuses on cooperative activities connected with methods of critical thinking in the teaching of music education. I follow up on my annual paper dealing with cooperative games in primary school education. In my previous teaching practice, I focused on group teaching. It is the co-operative activities that offer a synergy of a particular group of pupils, thus not only helping to achieve learning objectives, but also strengthening the positive relationships among pupils within the group. The cooperation offers scope for the development of critical thinking among pupils. In conjunction with other alternative forms of learning, it develops the pupil's musical abilities more effectively (unlike normal frontal education). I started to devote myself to this topic mainly because I did not meet with a similarly invigorating approach in my previous practice in schools. It was a strong motivation for me to explore this issue and try it practically. I would like to give my teacher colleagues new insights into the concept of music education. The work explains the basic concepts of cooperative teaching. It brings the methods and forms of teaching that are appropriate for the development of the necessary key competencies. My goal will not be to focus on all the key competencies the pupil...en_US
dc.description.abstractAnotace: Diplomová práce se zaměřuje na kooperativní aktivity propojené s metodami kritického myšlení ve výuce hudební výchovy. Navazuji tím na mou ročníkovou práci, která pojednává o kooperativních hrách ve výuce na prvním stupni základní školy. Ve své dosavadní učitelské praxi se zaměřuji na skupinovou výuku. Právě kooperativní aktivity nabízejí součinnost konkrétní skupiny žáků, čímž napomáhají nejenom k dosažení výukových cílů, ale rovněž posilují pozitivní vztahy mezi žáky uvnitř dané skupiny. Kooperace nabízí prostor pro rozvoj kritického myšlení u žáků. Ve spojitosti s dalšími alternativními formami výuky efektivněji rozvíjí hudební schopnosti žáka (na rozdíl od běžné frontální výuky). Danému tématu jsem se začala věnovat hlavně proto, že jsem se ve své dosavadní praxi ve školách s podobným oživujícím přístupem nesetkala. Právě to byla pro mě silná motivace více tuto problematiku prozkoumat a prakticky vyzkoušet. Ráda bych tak předala mým učitelským kolegům nové poznatky o pojetí hudební výchovy. Práce vysvětluje základní pojmy týkající se kooperativního vyučování. Přináší metody a formy výuky, které jsou vhodné pro rozvoj potřebných klíčových kompetencí. Mým cílem nebude zaměřit se na všechny klíčové kompetence, které by měly žáka připravit na plnohodnotné zapojení se do života. K popisu klíčových...cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectKooperacecs_CZ
dc.subjectkritické myšlenícs_CZ
dc.subjectRWCTcs_CZ
dc.subjectmodel E - U - Rcs_CZ
dc.subjectmoderní výukové metodycs_CZ
dc.subjectKooperationen_US
dc.subjectcritical thinkingen_US
dc.subjectRWCTen_US
dc.subjectthe E - R - R modelen_US
dc.subjectmodern methods of educationen_US
dc.titleKooperativní aktivity v hudební výchově na 1. st. ZŠcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2019
dcterms.dateAccepted2019-09-05
dc.description.departmentKatedra hudební výchovycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId211281
dc.title.translatedCooperative Activities in Music Education in the Primary Schoolen_US
dc.contributor.refereePrchal, Jan
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
thesis.degree.disciplineTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.programTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra hudební výchovycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
uk.degree-discipline.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csAnotace: Diplomová práce se zaměřuje na kooperativní aktivity propojené s metodami kritického myšlení ve výuce hudební výchovy. Navazuji tím na mou ročníkovou práci, která pojednává o kooperativních hrách ve výuce na prvním stupni základní školy. Ve své dosavadní učitelské praxi se zaměřuji na skupinovou výuku. Právě kooperativní aktivity nabízejí součinnost konkrétní skupiny žáků, čímž napomáhají nejenom k dosažení výukových cílů, ale rovněž posilují pozitivní vztahy mezi žáky uvnitř dané skupiny. Kooperace nabízí prostor pro rozvoj kritického myšlení u žáků. Ve spojitosti s dalšími alternativními formami výuky efektivněji rozvíjí hudební schopnosti žáka (na rozdíl od běžné frontální výuky). Danému tématu jsem se začala věnovat hlavně proto, že jsem se ve své dosavadní praxi ve školách s podobným oživujícím přístupem nesetkala. Právě to byla pro mě silná motivace více tuto problematiku prozkoumat a prakticky vyzkoušet. Ráda bych tak předala mým učitelským kolegům nové poznatky o pojetí hudební výchovy. Práce vysvětluje základní pojmy týkající se kooperativního vyučování. Přináší metody a formy výuky, které jsou vhodné pro rozvoj potřebných klíčových kompetencí. Mým cílem nebude zaměřit se na všechny klíčové kompetence, které by měly žáka připravit na plnohodnotné zapojení se do života. K popisu klíčových...cs_CZ
uk.abstract.enAnnotation: The diploma thesis focuses on cooperative activities connected with methods of critical thinking in the teaching of music education. I follow up on my annual paper dealing with cooperative games in primary school education. In my previous teaching practice, I focused on group teaching. It is the co-operative activities that offer a synergy of a particular group of pupils, thus not only helping to achieve learning objectives, but also strengthening the positive relationships among pupils within the group. The cooperation offers scope for the development of critical thinking among pupils. In conjunction with other alternative forms of learning, it develops the pupil's musical abilities more effectively (unlike normal frontal education). I started to devote myself to this topic mainly because I did not meet with a similarly invigorating approach in my previous practice in schools. It was a strong motivation for me to explore this issue and try it practically. I would like to give my teacher colleagues new insights into the concept of music education. The work explains the basic concepts of cooperative teaching. It brings the methods and forms of teaching that are appropriate for the development of the necessary key competencies. My goal will not be to focus on all the key competencies the pupil...en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra hudební výchovycs_CZ
thesis.grade.code2


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV