Syndrom vyhoření u učitelů základních škol: Možnosti a dostupnost psychosociální podpory při zvládání zátěžových situací
Burnout syndrome of elementary school teachers: Possibilities and availability of psychosocial support in coping with stress situations
dc.contributor.advisor | Smetáčková, Irena | |
dc.creator | Denysjuková, Kateřina | |
dc.date.accessioned | 2019-11-11T09:59:33Z | |
dc.date.available | 2019-11-11T09:59:33Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/111810 | |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.subject | Syndrom vyhoření | cs_CZ |
dc.subject | psychosociální opora | cs_CZ |
dc.subject | sociální opora | cs_CZ |
dc.subject | pedagog | cs_CZ |
dc.subject | základní škola | cs_CZ |
dc.subject | stres | cs_CZ |
dc.subject | Burnout | en_US |
dc.subject | psychosocial support | en_US |
dc.subject | social support | en_US |
dc.subject | teacher | en_US |
dc.subject | primary school | en_US |
dc.subject | stress | en_US |
dc.title | Syndrom vyhoření u učitelů základních škol: Možnosti a dostupnost psychosociální podpory při zvládání zátěžových situací | cs_CZ |
dc.type | bakalářská práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2019 | |
dcterms.dateAccepted | 2019-09-11 | |
dc.description.department | Katedra psychologie | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 200541 | |
dc.title.translated | Burnout syndrome of elementary school teachers: Possibilities and availability of psychosocial support in coping with stress situations | en_US |
dc.contributor.referee | Francová, Veronika | |
thesis.degree.name | Bc. | |
thesis.degree.level | bakalářské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Psychologie a speciální pedagogika | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Psychology and Special Pedagogy | en_US |
thesis.degree.program | Psychology | en_US |
thesis.degree.program | Psychologie | cs_CZ |
uk.thesis.type | bakalářská práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra psychologie | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Psychologie a speciální pedagogika | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Psychology and Special Pedagogy | en_US |
uk.degree-program.cs | Psychologie | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Psychology | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra psychologie | cs_CZ |
thesis.grade.code | 1 |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
-
Kvalifikační práce [15802]
Theses