Show simple item record

dc.contributor.authorKubala, Robbie
dc.date.accessioned2019-10-18T13:20:11Z
dc.date.available2019-10-18T13:20:11Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.issn2571-0915
dc.identifier.issn0014-1291
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/111191
dc.language.isoencs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.0/
dc.sourceEstetika: The Central European Journal of Aesthetics, 2019, 2, 250-262cs_CZ
dc.source.urihttp://aesthetics.ff.cuni.cz
dc.subjectreviews
dc.subjectbeauty
dc.subjectaesthetic value
dc.subjecteveryday aesthetics
dc.subjectaesthetics of everyday life
dc.subjectaesthetic experience
dc.titleDominic McIver Lopes, Being for Beauty: Aesthetic Agency and Valuecs_CZ
dc.typeRecenzecs_CZ
uk.internal-typeuk_publication


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.0/
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.0/

© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 3-5, 116 36 Praha; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV