Show simple item record

Communicative Strategies in You Tube Broadcasting (with Respect to Adolescent Viewers)
dc.contributor.advisorSaicová Římalová, Lucie
dc.creatorAugustinová, Anežka
dc.date.accessioned2019-10-21T08:49:59Z
dc.date.available2019-10-21T08:49:59Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/110843
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá komunikačními strategiemi v původních českých videích na internetové stránce YouTube. Cílem této práce je analyzovat jazykové prostředky a postupy, které jsou v komunikaci využívány zejména k ovlivňování. Cílem je rovněž stanovit oblasti, na které se ovlivňování zaměřuje. Součástí výzkumu je usouvztažnění komunikačních strategií v daném prostoru a jejich reflexe dospívajícími ve věku 11-18 let. K analýze komunikačních strategií byl zhotoven transkript úvodů a závěrů sedmi vybraných videí. Reflexe sledovanou skupinou byla získána prostřednictvím polostrukturovaného dotazníku. Jeho výsledky byly diskutovány s výsledky analýzy videí. Provedeným výzkumem jsme zjistili, že jazykové prostředky a postupy jsou voleny s ohledem na rozšiřování komunity tvořící se v prostředí stránky YouTube. Toto je sledovanou skupinou reflektováno převážně pozitivně. Hlavním přínosem této práce je základní vhled do problematiky ovlivňování dospívajících původními pořady na stránce YouTube. Na základě výsledků jsou rovněž navržena další témata vhodná k podrobnějším výzkumům.cs_CZ
dc.description.abstractThis bachelor's thesis deals with communication strategies in original Czech videos on YouTube. The aim of this thesis is to analyse means of language and language procedures used in communication especially for influencing. The aim is also to identify fields which are targeted by the influence. The correlation of communication strategies in the given area and reflection of them by a group of adolescents from 11 to 18 years of age is part of this research. A transcript of the introduction and conclusions of seven selected videos was prepared for the analysis of communication strategies. Reflection of researched group is obtained by a semi- structured questionnaire. Its results are discussed with the results of video analysis. Our research has discovered that means of language and language procedures are selected to develop the YouTube community. This is usually positively reflected by studied group. The main contribution of this work is a basic insight into the issue of influencing adolescents by original YouTube videos. Based on the results, other topics suitable for more detailed research are suggested.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.subjectkomunikace|ovlivňování|internet|masová média|sociální síť|YouTube|youtuber|dospívajícícs_CZ
dc.subjectcommunication|influencing|internet|mass media|social network|YouTube|youtuber|adolescentsen_US
dc.titleKomunikační strategie v pořadech na You Tube (s přihlédnutím k dospívajícím divákům)cs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2019
dcterms.dateAccepted2019-09-03
dc.description.departmentInstitute of Czech Language and Theory of Communicationen_US
dc.description.departmentÚstav českého jazyka a teorie komunikacecs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId190460
dc.title.translatedCommunicative Strategies in You Tube Broadcasting (with Respect to Adolescent Viewers)en_US
dc.contributor.refereeŠormová, Kateřina
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineCzech Language and Literatureen_US
thesis.degree.disciplineČeský jazyk a literaturacs_CZ
thesis.degree.programPhilologyen_US
thesis.degree.programFilologiecs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Ústav českého jazyka a teorie komunikacecs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Institute of Czech Language and Theory of Communicationen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csČeský jazyk a literaturacs_CZ
uk.degree-discipline.enCzech Language and Literatureen_US
uk.degree-program.csFilologiecs_CZ
uk.degree-program.enPhilologyen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csBakalářská práce se zabývá komunikačními strategiemi v původních českých videích na internetové stránce YouTube. Cílem této práce je analyzovat jazykové prostředky a postupy, které jsou v komunikaci využívány zejména k ovlivňování. Cílem je rovněž stanovit oblasti, na které se ovlivňování zaměřuje. Součástí výzkumu je usouvztažnění komunikačních strategií v daném prostoru a jejich reflexe dospívajícími ve věku 11-18 let. K analýze komunikačních strategií byl zhotoven transkript úvodů a závěrů sedmi vybraných videí. Reflexe sledovanou skupinou byla získána prostřednictvím polostrukturovaného dotazníku. Jeho výsledky byly diskutovány s výsledky analýzy videí. Provedeným výzkumem jsme zjistili, že jazykové prostředky a postupy jsou voleny s ohledem na rozšiřování komunity tvořící se v prostředí stránky YouTube. Toto je sledovanou skupinou reflektováno převážně pozitivně. Hlavním přínosem této práce je základní vhled do problematiky ovlivňování dospívajících původními pořady na stránce YouTube. Na základě výsledků jsou rovněž navržena další témata vhodná k podrobnějším výzkumům.cs_CZ
uk.abstract.enThis bachelor's thesis deals with communication strategies in original Czech videos on YouTube. The aim of this thesis is to analyse means of language and language procedures used in communication especially for influencing. The aim is also to identify fields which are targeted by the influence. The correlation of communication strategies in the given area and reflection of them by a group of adolescents from 11 to 18 years of age is part of this research. A transcript of the introduction and conclusions of seven selected videos was prepared for the analysis of communication strategies. Reflection of researched group is obtained by a semi- structured questionnaire. Its results are discussed with the results of video analysis. Our research has discovered that means of language and language procedures are selected to develop the YouTube community. This is usually positively reflected by studied group. The main contribution of this work is a basic insight into the issue of influencing adolescents by original YouTube videos. Based on the results, other topics suitable for more detailed research are suggested.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Ústav českého jazyka a teorie komunikacecs_CZ
thesis.grade.code2


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV