Show simple item record

Communication strategy of Prague City Theatres, Švandovo Theatre in Smíchov and Pod Palmovkou Theatre
dc.contributor.advisorHalada, Jan
dc.creatorRundová, Tereza
dc.date.accessioned2019-10-18T13:39:30Z
dc.date.available2019-10-18T13:39:30Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/110392
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectDivadlocs_CZ
dc.subjectmarketingcs_CZ
dc.subjectsociální sítěcs_CZ
dc.subjectpropagace divadlacs_CZ
dc.subjectMěstská divadla pražskács_CZ
dc.subjectDivadlo pod Palmovkoucs_CZ
dc.subjectŠvandovo divadlo na Smíchověcs_CZ
dc.subjectTheatreen_US
dc.subjectMarketingen_US
dc.subjectSocial Mediaen_US
dc.subjectPromotionen_US
dc.subjectCommunicationen_US
dc.subjectPrague City Theatresen_US
dc.subjectŠvandovo Theatre in Smíchoven_US
dc.subjectPod Palmovkou Theatreen_US
dc.titleKomunikační strategie Městských divadel pražských, Švandova divadla na Smíchově a Divadla pod Palmovkoucs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2019
dcterms.dateAccepted2019-09-19
dc.description.departmentKatedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.description.departmentDepartment of Marketing Communication and Public Relationsen_US
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.identifier.repId204459
dc.title.translatedCommunication strategy of Prague City Theatres, Švandovo Theatre in Smíchov and Pod Palmovkou Theatreen_US
dc.contributor.refereeRosenfeldová, Jana
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketing Communications and Public Relationsen_US
thesis.degree.disciplineMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
uk.degree-discipline.enMarketing Communications and Public Relationsen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
thesis.grade.codeA


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV