Zobrazit minimální záznam

Pupils'work with building blocks during breaks
dc.contributor.advisorJirotková, Darina
dc.creatorChvátalová, Šárka
dc.date.accessioned2019-10-18T11:10:02Z
dc.date.available2019-10-18T11:10:02Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/110168
dc.description.abstractThe diploma thesis deals with a free play with building blocks during breaks. The aim of this work is to find out how the free play with building blocks is beneficial for pupils at primary school. The whole work is divided into 3 chapters and each of them is concerned with the importance of the play in one specific area. The first part deals with the benefits of the play for the development of pupils' mathematical skills, the second part deals with the benefits of the play for the development of social skills among pupils. The third part is then aimed at the value of observing pupils during the free play for teachers. The research was conducted using observation during which photographs and video records of pupils' play were made. The photographs and the video records were consequently analyzed from the perspective of all 3 categories mentioned earlier. Key words building blocks, math, geometry, social skills, communication, cooperation, school breaken_US
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá volnou hrou se stavebnicí o přestávce. Klade si za cíl prozkoumat, jaký přínos má volná hra se stavebnicí pro žáky 1. stupně ZŠ. Celá práce je rozčleněna na 3 kapitoly, z nichž každá se zabývá významem hry se stavebnicí pro jednu z následujících oblastí. První část se věnuje přínosu hry pro rozvoj matematických dovedností žáků, druhá jejímu přínosu pro rozvoj sociálních dovedností žáků. Třetí se pak zabývá tím, jaký význam může mít pozorování žáků při hře pro učitele. Výzkum k této práci probíhal metodou pozorování, během něhož byly pořizovány fotografie a videozáznamy hry dětí. Tyto fotografie a videozáznamy byly následně analyzovány z hlediska všech 3 výše uvedených oblastí. Klíčová slova stavebnice, matematika, geometrie, sociální dovednosti, komunikace, kooperace, přestávkacs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectstavebnicecs_CZ
dc.subjectmatematikacs_CZ
dc.subjectgeometriecs_CZ
dc.subjectsociální dovednostics_CZ
dc.subjectkomunikacecs_CZ
dc.subjectkooperacecs_CZ
dc.subjectpřestávkacs_CZ
dc.subjectbuilding blocksen_US
dc.subjectmathematicsen_US
dc.subjectgeometryen_US
dc.subjectsocial skillsen_US
dc.subjectcommunicationen_US
dc.subjectcooperationen_US
dc.subjectschool breaken_US
dc.titleVyužití stavebnic žáky o přestávkáchcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2019
dcterms.dateAccepted2019-05-21
dc.description.departmentKatedra matematiky a didaktiky matematikycs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId198367
dc.title.translatedPupils'work with building blocks during breaksen_US
dc.contributor.refereeSlezáková, Jana
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
thesis.degree.disciplineTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro základní školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Primary Schoolsen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra matematiky a didaktiky matematikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
uk.degree-discipline.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csDiplomová práce se zabývá volnou hrou se stavebnicí o přestávce. Klade si za cíl prozkoumat, jaký přínos má volná hra se stavebnicí pro žáky 1. stupně ZŠ. Celá práce je rozčleněna na 3 kapitoly, z nichž každá se zabývá významem hry se stavebnicí pro jednu z následujících oblastí. První část se věnuje přínosu hry pro rozvoj matematických dovedností žáků, druhá jejímu přínosu pro rozvoj sociálních dovedností žáků. Třetí se pak zabývá tím, jaký význam může mít pozorování žáků při hře pro učitele. Výzkum k této práci probíhal metodou pozorování, během něhož byly pořizovány fotografie a videozáznamy hry dětí. Tyto fotografie a videozáznamy byly následně analyzovány z hlediska všech 3 výše uvedených oblastí. Klíčová slova stavebnice, matematika, geometrie, sociální dovednosti, komunikace, kooperace, přestávkacs_CZ
uk.abstract.enThe diploma thesis deals with a free play with building blocks during breaks. The aim of this work is to find out how the free play with building blocks is beneficial for pupils at primary school. The whole work is divided into 3 chapters and each of them is concerned with the importance of the play in one specific area. The first part deals with the benefits of the play for the development of pupils' mathematical skills, the second part deals with the benefits of the play for the development of social skills among pupils. The third part is then aimed at the value of observing pupils during the free play for teachers. The research was conducted using observation during which photographs and video records of pupils' play were made. The photographs and the video records were consequently analyzed from the perspective of all 3 categories mentioned earlier. Key words building blocks, math, geometry, social skills, communication, cooperation, school breaken_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra matematiky a didaktiky matematikycs_CZ
thesis.grade.code1


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV