dc.contributor.advisor | Prudký, Libor | |
dc.creator | Štochl, Filip | |
dc.date.accessioned | 2020-08-21T11:27:35Z | |
dc.date.available | 2020-08-21T11:27:35Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/110041 | |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Fakulta humanitních studií | cs_CZ |
dc.subject | PC | cs_CZ |
dc.subject | počítač | cs_CZ |
dc.subject | užití | cs_CZ |
dc.subject | média | cs_CZ |
dc.subject | vlivy | cs_CZ |
dc.subject | děti | cs_CZ |
dc.subject | pasivní užití | cs_CZ |
dc.subject | aktivní užití | cs_CZ |
dc.subject | PC | en_US |
dc.subject | computer | en_US |
dc.subject | usage | en_US |
dc.subject | media | en_US |
dc.subject | impacts | en_US |
dc.subject | children | en_US |
dc.subject | passive use | en_US |
dc.subject | active use | en_US |
dc.title | Ověření jedné možnosti pro specifikaci spíše aktivního, či spíše pasivního využívání PC na základě výsledků empirických šetření ze tří různých škol | cs_CZ |
dc.type | bakalářská práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2019 | |
dcterms.dateAccepted | 2019-06-20 | |
dc.description.department | Liberal Arts and Humanities - Qualified Skills Module | en_US |
dc.description.department | Studium humanitní vzdělanosti - Kvalifikační modul | cs_CZ |
dc.description.faculty | Fakulta humanitních studií | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Humanities | en_US |
dc.identifier.repId | 208045 | |
dc.title.translated | Verification of one possibility to specify rather active or rather passive use of PC based on results of empirical surveys from three different schools | en_US |
dc.contributor.referee | Kružíková, Jana | |
dc.identifier.aleph | 002294468 | |
thesis.degree.name | Bc. | |
thesis.degree.level | bakalářské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Studium humanitní vzdělanosti | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Liberal Arts and Humanities | en_US |
thesis.degree.program | Humanitní studia | cs_CZ |
thesis.degree.program | Humanities | en_US |
uk.thesis.type | bakalářská práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Fakulta humanitních studií::Studium humanitní vzdělanosti - Kvalifikační modul | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-en | Faculty of Humanities::Liberal Arts and Humanities - Qualified Skills Module | en_US |
uk.faculty-name.cs | Fakulta humanitních studií | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Humanities | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | FHS | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Studium humanitní vzdělanosti | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Liberal Arts and Humanities | en_US |
uk.degree-program.cs | Humanitní studia | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Humanities | en_US |
thesis.grade.cs | Velmi dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Very good | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Fakulta humanitních studií, Studium humanitní vzdělanosti - Kvalifikační modul | cs_CZ |
thesis.grade.code | 2 | |
uk.publication-place | Praha | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990022944680106986 | |