Show simple item record

Children's Activities when Constructing the Concept of Natural Number
dc.contributor.advisorDivíšek, Jiří
dc.creatorPěchoučková, Šárka
dc.date.accessioned2019-02-19T13:23:48Z
dc.date.available2019-02-19T13:23:48Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/10995
dc.description.abstractVýzkum začal v roce 2000 a v různé intenzitě probíhá dosud. Je zaměřen na problematiku budování představ žáka o přirozeném čísle v průběhu 1. ročníku prvního stupně ZŠ. Od svého počátku byl koncipován převážně jako výzkum kvalitativní. Při provádění výzkumu jsem použila standardizované pozorování doplněné v některých případech formativním rozhovorem.cs_CZ
dc.description.abstractVýzkum začal v roce 2000 a v různé intenzitě probíhá dosud. Je zaměřen na problematiku budování představ žáka o přirozeném čísle v průběhu 1. ročníku prvního stupně ZŠ. Od svého počátku byl koncipován převážně jako výzkum kvalitativní. Při provádění výzkumu jsem použila standardizované pozorování doplněné v některých případech formativním rozhovorem.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectpřirozená číslacs_CZ
dc.subjectpedagogický výzkumcs_CZ
dc.titleAktivity dětí při vytváření pojmu přirozené číslocs_CZ
dc.typedizertační prácecs_CZ
dcterms.created2007
dcterms.dateAccepted2007-06-28
dc.description.departmentOddělení pro vědeckou činnostcs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId137069
dc.title.translatedChildren's Activities when Constructing the Concept of Natural Numberen_US
dc.contributor.refereeHošpesová, Alena
dc.contributor.refereeNovák, Bohumil
dc.identifier.aleph000942769
thesis.degree.namePh.D.
thesis.degree.leveldoktorskécs_CZ
thesis.degree.disciplineDidactics of Mathematicsen_US
thesis.degree.disciplineDidaktika matematikycs_CZ
thesis.degree.programPedagogyen_US
thesis.degree.programPedagogikacs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csDidaktika matematikycs_CZ
uk.degree-discipline.enDidactics of Mathematicsen_US
uk.degree-program.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enPedagogyen_US
thesis.grade.csProspěl/acs_CZ
thesis.grade.enPassen_US
uk.abstract.csVýzkum začal v roce 2000 a v různé intenzitě probíhá dosud. Je zaměřen na problematiku budování představ žáka o přirozeném čísle v průběhu 1. ročníku prvního stupně ZŠ. Od svého počátku byl koncipován převážně jako výzkum kvalitativní. Při provádění výzkumu jsem použila standardizované pozorování doplněné v některých případech formativním rozhovorem.cs_CZ
uk.abstract.enVýzkum začal v roce 2000 a v různé intenzitě probíhá dosud. Je zaměřen na problematiku budování představ žáka o přirozeném čísle v průběhu 1. ročníku prvního stupně ZŠ. Od svého počátku byl koncipován převážně jako výzkum kvalitativní. Při provádění výzkumu jsem použila standardizované pozorování doplněné v některých případech formativním rozhovorem.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Oddělení pro vědeckou činnostcs_CZ
thesis.grade.codeP


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV