Zobrazit minimální záznam

Teaching Styles and Methods in PE Education at Secondary School and Their Relationship To Organizational Forms of Teaching
dc.contributor.advisorDlouhý, Martin
dc.creatorNováková, Barbora
dc.date.accessioned2019-10-17T14:17:30Z
dc.date.available2019-10-17T14:17:30Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/109834
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá vyučovacími styly, vyučovacími a výchovnými metodami a hledá jejich vztah k organizačním formám výuky. Práce je zaměřena na druhý stupeň základních škol a odpovídající ročníky víceletých gymnázií. V první kapitole teoretické části se zabývám jednotlivými formami výchovy, jejich definicí, významem a možnými vlivy učitele na jednotlivé části. Druhá kapitola je věnována vyučovacím a výchovným metodám, které je možné používat v hodinách tělesné výchovy. Zkoumám vývoj vyučovacích metod, díla různých autorů, jejich názory a jejich dělení jednotlivých metod. Třetí kapitola je věnována učiteli, jakožto velice důležitému determinantu výuky. Jelikož na vyučovací styl a výběr vyučovacích metod má učitel obrovský vliv, tak se zabývám jeho osobností, projevem a dalšími možnými ovlivňujícími faktory. Samotným vyučovacím stylům je pak věnována celá čtvrtá kapitola teoretické části práce. Pátá kapitola je věnována těm organizačním formám výuky, které je možné využít při hodinách tělesné výchovy. Šestá kapitola patří didaktickým zásadám, jejich dodržováním a vztahem k předcházejícím zkoumaným termínům. Cílem práce je představit jednotlivé formy výchovy, vyučovací a výchovné metody a vyučovací styly a následně najít mezi těmito prvky vztah. Dílčím cílem je pak porovnat tento vztah u...cs_CZ
dc.description.abstractThis diploma thesis deals with teaching styles, teaching and educational methods and looks for relationship to organizational forms of teaching. The work is focused on the second stage of primary schools and corresponding years of multi-year grammar school. In the first part of the theoretical part I deal with individual forms of education, their definitions, meanings and possible influences of the teacher on individual parts. The second section is devoted to teaching and teaching methods that can be used in physical education lessons. I examine the development of teaching methods, the work of various authors, their views and their division of methods. The third section is dedicated to the teacher as a very important determinant of teaching. Because the teacher has a huge influence on the teaching style and the choice of teaching methods, I deal with his personality, expression and other influencing factors. The whole fourth section of the theoretical part is devoted to the teaching styles themselves. The fifth section is devoted to those organizational forms of teaching that can be used in physical education lessons. The sixth section includes didactic principles, their adherence, and the relationship to previous research terms. The aim of this work is to introduce individual forms of education,...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectvyučovací stylycs_CZ
dc.subjectvyučovací metodycs_CZ
dc.subjectformy výchovycs_CZ
dc.subjecttělesná výchovacs_CZ
dc.subjectučitelcs_CZ
dc.subjectTeaching stylesen_US
dc.subjectteaching methodsen_US
dc.subjectforms of educationen_US
dc.subjectP.Een_US
dc.subjectteacheren_US
dc.titleVyučovací styly a metody ve výuce TV na 2. stupni ZŠ a jejich vztah k organizačním formám výukycs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2019
dcterms.dateAccepted2019-09-11
dc.description.departmentKatedra tělesné výchovycs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId214728
dc.title.translatedTeaching Styles and Methods in PE Education at Secondary School and Their Relationship To Organizational Forms of Teachingen_US
dc.contributor.refereePádivý, Martin
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools Physical Education - Foundations of Humanitiesen_US
thesis.degree.disciplineUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy tělesná výchova - základy společenských vědcs_CZ
thesis.degree.programUčitelství pro střední školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra tělesné výchovycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy tělesná výchova - základy společenských vědcs_CZ
uk.degree-discipline.enTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools Physical Education - Foundations of Humanitiesen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csTato diplomová práce se zabývá vyučovacími styly, vyučovacími a výchovnými metodami a hledá jejich vztah k organizačním formám výuky. Práce je zaměřena na druhý stupeň základních škol a odpovídající ročníky víceletých gymnázií. V první kapitole teoretické části se zabývám jednotlivými formami výchovy, jejich definicí, významem a možnými vlivy učitele na jednotlivé části. Druhá kapitola je věnována vyučovacím a výchovným metodám, které je možné používat v hodinách tělesné výchovy. Zkoumám vývoj vyučovacích metod, díla různých autorů, jejich názory a jejich dělení jednotlivých metod. Třetí kapitola je věnována učiteli, jakožto velice důležitému determinantu výuky. Jelikož na vyučovací styl a výběr vyučovacích metod má učitel obrovský vliv, tak se zabývám jeho osobností, projevem a dalšími možnými ovlivňujícími faktory. Samotným vyučovacím stylům je pak věnována celá čtvrtá kapitola teoretické části práce. Pátá kapitola je věnována těm organizačním formám výuky, které je možné využít při hodinách tělesné výchovy. Šestá kapitola patří didaktickým zásadám, jejich dodržováním a vztahem k předcházejícím zkoumaným termínům. Cílem práce je představit jednotlivé formy výchovy, vyučovací a výchovné metody a vyučovací styly a následně najít mezi těmito prvky vztah. Dílčím cílem je pak porovnat tento vztah u...cs_CZ
uk.abstract.enThis diploma thesis deals with teaching styles, teaching and educational methods and looks for relationship to organizational forms of teaching. The work is focused on the second stage of primary schools and corresponding years of multi-year grammar school. In the first part of the theoretical part I deal with individual forms of education, their definitions, meanings and possible influences of the teacher on individual parts. The second section is devoted to teaching and teaching methods that can be used in physical education lessons. I examine the development of teaching methods, the work of various authors, their views and their division of methods. The third section is dedicated to the teacher as a very important determinant of teaching. Because the teacher has a huge influence on the teaching style and the choice of teaching methods, I deal with his personality, expression and other influencing factors. The whole fourth section of the theoretical part is devoted to the teaching styles themselves. The fifth section is devoted to those organizational forms of teaching that can be used in physical education lessons. The sixth section includes didactic principles, their adherence, and the relationship to previous research terms. The aim of this work is to introduce individual forms of education,...en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra tělesné výchovycs_CZ
thesis.grade.code2


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV