Zobrazit minimální záznam

The role of the occupational therapist for children with mental disability aged from five to eighteen. Subtitle: Using reconditioning stay
dc.contributor.advisorSvobodová, Tereza
dc.creatorNývltová, Markéta
dc.date.accessioned2019-10-17T14:16:19Z
dc.date.available2019-10-17T14:16:19Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/109827
dc.description.abstractBAKALÁŘKÉ PRÁCE Jméno, příjmení: Markéta Nývltová Vedoucí práce: Bc. et Bc. Tereza Svobodová Název bakalářské práce: Role ergoterapeuta u dětí s mentálním postižením ve věku od pěti do osmnácti let: S využitím rekondičních pobytů Abstrakt bakalářské práce: Bakalářská práce se zabývá zejména ergoterapeutickou intervencí u dětí s mentálním postižením. Práce má dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část popisuje typy mentálního postižení a ergoterapii (vztah ergoterapie a dětí s mentálním postižením). V této části je také rozebírán pojem rekondiční pobyt. Následuje popis ergoterapeutických metod, technik a přístupů, které jsou vhodné pro návrh ergoteraputického programu na rekondičním pobytu. V praktické části je popis dvou absolvovaných rekondičních pobytů a následuje jejich porovnání. Je zde využito nestrukturovaných rozhovorů, čímž došlo ke zjištění informovanosti o oboru ergoterapie v neziskovém sektoru. Rozhovorů se účastnili pracovníci, kteří se podíleli na chodu rekondičních pobytů. Dále je podrobným pozorováním sledován průběh dvou rekondičních pobytů. Na základě porovnání těchto rekondičních pobytů je vytvořen ergoterapeutický program rekondičního pobytu s dětmi s mentálním postižením ve věku od pěti do osmnácti let. Hlavní přínos práce spočívá ve vytvoření ergoterapeutického...cs_CZ
dc.description.abstractThe bachelor's work is particularly concerned with occupational therapy intervention in children with mental disabilities. The work has two parts, theoretical and practical. The theoretical section describes the types of mental disability and occupational therapy (the relationship between occupational therapy and children with mental disabilities). The concept of reconditioning is also discussed in this section. The following is a description of occupational therapy methods, techniques and approaches that are suitable for designing an occupational therapy reconditioning program. In the practical section there is a description of the two reconditioning stays completed, followed by a comparison. Unstructured conversations are used here, thereby establishing awareness of the field of occupational therapy in the non-profit sector. The talks were attended by workers involved in the running of reconditioning stays. In addition, two reconditioning stays are monitored with detailed observation. Based on a comparison of these reconditioning stays, an occupational therapy reconditioning programme is established with children with mental disabilities aged between five and eighteen. The main benefit of the work is to create an occupational therapy programme that has different applications. Occupational...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, 1. lékařská fakultacs_CZ
dc.subjectergoterapiecs_CZ
dc.subjectmentální postiženícs_CZ
dc.subjectergoterapeutické metodycs_CZ
dc.subjectrekondiční pobytycs_CZ
dc.subjectvolný čascs_CZ
dc.subjectoccupational therapyen_US
dc.subjectmental healthen_US
dc.subjectergotherapeutic methodsen_US
dc.subjectreconditioning stayen_US
dc.subjectfree timeen_US
dc.titleRole ergoterapeuta u dětí s mentálním postižením ve věku od pěti do osmnácti let. Podtitul: S využitím rekondičních pobytůcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2019
dcterms.dateAccepted2019-09-02
dc.description.departmentDepartment of Rehabilitation Medicine First Faculty of Medicine and General University Hospitalen_US
dc.description.departmentKlinika rehabilitačního lékařství 1. LF UK a VFN v Prazecs_CZ
dc.description.faculty1. lékařská fakultacs_CZ
dc.description.facultyFirst Faculty of Medicineen_US
dc.identifier.repId215444
dc.title.translatedThe role of the occupational therapist for children with mental disability aged from five to eighteen. Subtitle: Using reconditioning stayen_US
dc.contributor.refereeRodová, Zuzana
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineOccupational therapyen_US
thesis.degree.disciplineErgoterapiecs_CZ
thesis.degree.programSpecializace ve zdravotnictvícs_CZ
thesis.degree.programSpecializations in Health Serviceen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-cs1. lékařská fakulta::Klinika rehabilitačního lékařství 1. LF UK a VFN v Prazecs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFirst Faculty of Medicine::Department of Rehabilitation Medicine First Faculty of Medicine and General University Hospitalen_US
uk.faculty-name.cs1. lékařská fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFirst Faculty of Medicineen_US
uk.faculty-abbr.cs1.LFcs_CZ
uk.degree-discipline.csErgoterapiecs_CZ
uk.degree-discipline.enOccupational therapyen_US
uk.degree-program.csSpecializace ve zdravotnictvícs_CZ
uk.degree-program.enSpecializations in Health Serviceen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csBAKALÁŘKÉ PRÁCE Jméno, příjmení: Markéta Nývltová Vedoucí práce: Bc. et Bc. Tereza Svobodová Název bakalářské práce: Role ergoterapeuta u dětí s mentálním postižením ve věku od pěti do osmnácti let: S využitím rekondičních pobytů Abstrakt bakalářské práce: Bakalářská práce se zabývá zejména ergoterapeutickou intervencí u dětí s mentálním postižením. Práce má dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část popisuje typy mentálního postižení a ergoterapii (vztah ergoterapie a dětí s mentálním postižením). V této části je také rozebírán pojem rekondiční pobyt. Následuje popis ergoterapeutických metod, technik a přístupů, které jsou vhodné pro návrh ergoteraputického programu na rekondičním pobytu. V praktické části je popis dvou absolvovaných rekondičních pobytů a následuje jejich porovnání. Je zde využito nestrukturovaných rozhovorů, čímž došlo ke zjištění informovanosti o oboru ergoterapie v neziskovém sektoru. Rozhovorů se účastnili pracovníci, kteří se podíleli na chodu rekondičních pobytů. Dále je podrobným pozorováním sledován průběh dvou rekondičních pobytů. Na základě porovnání těchto rekondičních pobytů je vytvořen ergoterapeutický program rekondičního pobytu s dětmi s mentálním postižením ve věku od pěti do osmnácti let. Hlavní přínos práce spočívá ve vytvoření ergoterapeutického...cs_CZ
uk.abstract.enThe bachelor's work is particularly concerned with occupational therapy intervention in children with mental disabilities. The work has two parts, theoretical and practical. The theoretical section describes the types of mental disability and occupational therapy (the relationship between occupational therapy and children with mental disabilities). The concept of reconditioning is also discussed in this section. The following is a description of occupational therapy methods, techniques and approaches that are suitable for designing an occupational therapy reconditioning program. In the practical section there is a description of the two reconditioning stays completed, followed by a comparison. Unstructured conversations are used here, thereby establishing awareness of the field of occupational therapy in the non-profit sector. The talks were attended by workers involved in the running of reconditioning stays. In addition, two reconditioning stays are monitored with detailed observation. Based on a comparison of these reconditioning stays, an occupational therapy reconditioning programme is established with children with mental disabilities aged between five and eighteen. The main benefit of the work is to create an occupational therapy programme that has different applications. Occupational...en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, 1. lékařská fakulta, Klinika rehabilitačního lékařství 1. LF UK a VFN v Prazecs_CZ
thesis.grade.code2


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV