Návrh marketingové komunikace prodejny APM Sport
Proposal of marketing communication of APM Sport store
diplomová práce (OBHÁJENO)

Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/109618Identifikátory
SIS: 197976
Kolekce
- Kvalifikační práce [8347]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Pecinová, Markéta
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Management
Datum obhajoby
10. 9. 2019
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
Zákazník, dotazování, komunikační mix, propagace, sportovní zbožíKlíčová slova (anglicky)
customer, polling, communication mix, promotion, sporting goodsNázev: Návrh marketingové komunikace prodejny APM Sport Cíle: Cílem této práce je pomocí získaných dat zanalyzovat a zhodnotit současnou marketingovou komunikaci prodejny APM Sport a na základě získaných poznatků vytvořit návrh ke zlepšení nové marketingové komunikace prodejny. Metody: Pro zhodnocení marketingové komunikace byly použity metody kvalitativního výzkumu i kvantitativního výzkumu. Konkrétně rozhovor s pomocí návodu a analýza interních dokumentů. Následně doplněné o kvantitativní výzkum v podobě dotazování aktuálních a potenciálních zákazníků. Výsledky: Výstupem této diplomové práce je návrh na zlepšení marketingové komunikace zahrnující nové komunikační prostředky a zefektivnění těch stávajících. Jedná se především o zefektivnění věrnostního programu, osobního prodeje během výjezdových akcí a rozšíření spolupráce PR. Nově jsou navrženy společné outdoorové akce, použití venkovní reklamy a guerilla marketing. Klíčová slova: zákazník, dotazování, komunikační mix, propagace, sportovní zboží
Title: The Proposal for Marketing Communication of "APM Sport" store Goals: The goal is to analyze and evaluate the current marketing comunication of the "APM Sport" store, based on the acquired data and findings and propose a new improved marketing communication of the store. Methods: Methods of both qualitative and quantitative reseach have been employed to assess the marketing communication, specifically an interview with instuctions and analysis of internal documents. Later these methods were suplemented by quantitative research, namely polling of both actual and potential customers. Results: The output of the work is a proposal for the improvement of the marketing communication of "APM Sport" store, including new means of communication and efficiency improvement of the current means. It is particularly the enhancement of the loyalty program, personal sale during the outgoing events and increase of PR cooperation. Newly there is a proposal for communal outdoor events, employment of outdoor advertising and guerilla marketing. Keywors: customer, polling, communication mix, promotion, sporting goods