Show simple item record

Activation of RunTour running series sponsorship
dc.contributor.advisorČáslavová, Eva
dc.creatorSekeráková, Aneta
dc.date.accessioned2021-04-08T16:16:57Z
dc.date.available2021-04-08T16:16:57Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/109501
dc.description.abstractTitle: Activation of RunTour running series sponsorship Objectives: The main purpose of this master thesis is to create suggestions and recommendations for the future sponsorship activation of selected RunTour partners, as a follow-up on the presentation and analysis of their activation in 2018. As a secondary objective can be considered the systematic processing of sponsorship activation, which Czech literature still does not offer. Methods: In methodological terms, a case study was chosen that draws on observation of the author at the RunTour running races and especially on interviews with competent representatives of selected partners. Document analysis and interview with the event organizer were used to analyse the running series and sponsoring companies profile. Results: Given the descriptive nature of the research, it is not easy to summarize the results of the thesis. However, it can be stated that all three selected partner companies are aware of the importance of the sponsorship activation and have been clearly open to suggestions and recommendations of the author. Despite the different size of companies, it was generally recommended to establish mutual cooperation between partners. From sponsorship activation suggestions, which have the greatest potential for implementation in practice,...en_US
dc.description.abstractNázev: Aktivace sponzoringu běžeckého seriálu RunTour Cíle: Hlavním cílem této diplomové práce je vytvořit návrhy a doporučení pro budoucí aktivaci sponzoringu vybraných partnerů RunTour, a to v návaznosti na prezentaci a analýzu aktivace těchto partnerů v roce 2018. Za vedlejší cíl lze považovat systematické zpracování problematiky aktivace sponzoringu, které česká literatura stále nenabízí. Metody: Z hlediska metod byla zvolena případová studie, která čerpá z pozorování autora v místě konání běžeckých závodů RunTour a především pak z rozhovorů s kompetentními zástupci vybraných partnerů. Pro analýzu profilu běžeckého seriálu a sponzorujících společností byla využita analýza dokumentů a rozhovor s organizátorem akce. Výsledky: Vzhledem k popisnému charakteru zkoumání není jednoduché výsledky práce stručně shrnout. Lze však konstatovat, že všechny tři vybrané partnerské firmy si význam aktivace sponzoringu uvědomují a byli jednoznačně otevřeni návrhům a doporučením autora. Navzdory různé velikosti firem bylo všeobecně doporučeno vzájemné navázání spolupráce mezi partnery. Z návrhů aktivace sponzoringu, které mají největší potenciál pro realizaci v praxi, je možné jmenovat tvorbu ambasadorského projektu, aplikování principu storytellingu, úpravu nabídky pokrmů, posílení interní aktivace nebo využití...cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectmarketing communicationen_US
dc.subjectcorporate social responsibilityen_US
dc.subjectsponsorship effectivenessen_US
dc.subjectrunning eventsen_US
dc.subjectcase studyen_US
dc.subjectmarketingová komunikacecs_CZ
dc.subjectspolečenská odpovědnost firemcs_CZ
dc.subjectefektivita sponzoringucs_CZ
dc.subjectběžecké eventycs_CZ
dc.subjectpřípadová studiecs_CZ
dc.titleAktivace sponzoringu běžeckého seriálu RunTourcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2019
dcterms.dateAccepted2019-09-10
dc.description.departmentManagementcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.identifier.repId198818
dc.title.translatedActivation of RunTour running series sponsorshipen_US
dc.contributor.refereeVoráček, Josef
dc.identifier.aleph002293600
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSports Managementen_US
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Managementcs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-discipline.enSports Managementen_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csNázev: Aktivace sponzoringu běžeckého seriálu RunTour Cíle: Hlavním cílem této diplomové práce je vytvořit návrhy a doporučení pro budoucí aktivaci sponzoringu vybraných partnerů RunTour, a to v návaznosti na prezentaci a analýzu aktivace těchto partnerů v roce 2018. Za vedlejší cíl lze považovat systematické zpracování problematiky aktivace sponzoringu, které česká literatura stále nenabízí. Metody: Z hlediska metod byla zvolena případová studie, která čerpá z pozorování autora v místě konání běžeckých závodů RunTour a především pak z rozhovorů s kompetentními zástupci vybraných partnerů. Pro analýzu profilu běžeckého seriálu a sponzorujících společností byla využita analýza dokumentů a rozhovor s organizátorem akce. Výsledky: Vzhledem k popisnému charakteru zkoumání není jednoduché výsledky práce stručně shrnout. Lze však konstatovat, že všechny tři vybrané partnerské firmy si význam aktivace sponzoringu uvědomují a byli jednoznačně otevřeni návrhům a doporučením autora. Navzdory různé velikosti firem bylo všeobecně doporučeno vzájemné navázání spolupráce mezi partnery. Z návrhů aktivace sponzoringu, které mají největší potenciál pro realizaci v praxi, je možné jmenovat tvorbu ambasadorského projektu, aplikování principu storytellingu, úpravu nabídky pokrmů, posílení interní aktivace nebo využití...cs_CZ
uk.abstract.enTitle: Activation of RunTour running series sponsorship Objectives: The main purpose of this master thesis is to create suggestions and recommendations for the future sponsorship activation of selected RunTour partners, as a follow-up on the presentation and analysis of their activation in 2018. As a secondary objective can be considered the systematic processing of sponsorship activation, which Czech literature still does not offer. Methods: In methodological terms, a case study was chosen that draws on observation of the author at the RunTour running races and especially on interviews with competent representatives of selected partners. Document analysis and interview with the event organizer were used to analyse the running series and sponsoring companies profile. Results: Given the descriptive nature of the research, it is not easy to summarize the results of the thesis. However, it can be stated that all three selected partner companies are aware of the importance of the sponsorship activation and have been clearly open to suggestions and recommendations of the author. Despite the different size of companies, it was generally recommended to establish mutual cooperation between partners. From sponsorship activation suggestions, which have the greatest potential for implementation in practice,...en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Managementcs_CZ
thesis.grade.code1
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV