Zobrazit minimální záznam

Programming tools for development of algorithms and programs at elementary school
dc.contributor.advisorNovák, Jaroslav
dc.creatorDümont, Jan
dc.date.accessioned2019-10-17T12:09:32Z
dc.date.available2019-10-17T12:09:32Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/109410
dc.description.abstractBakalářská práce je zaměřena na vzdělávací oblast algoritmizace a programování na základních školách. Hlavním cílem je přinést přehled a popis konkrétních výukových metod a programů, které napomáhají k rozvoji informatického myšlení u žáků. Součástí práce je analýza výzkumů, které mapují stav výuky algoritmizace a programování na základních školách v letech 2006- 2007 a v roce 2013, uskutečněných na Katedře informačních technologií a technické výchovy Pedagogické fakulty Univerzity Karlovy. Práce také obsahuje vymezení základních pojmů vztahujících se k tomuto tématu a ukázku pracovních listů ke dvěma konkrétním metodám.cs_CZ
dc.description.abstractThe bachelor thesis is centred on an educational area algorithm development and programming at basic schools. The main aim is an overview and a description of teaching methods and programmes which promote the development of student's computional thinking. The thesis contains an analysis of researches which describes the situation of teaching algorithm development and programming at basic schools in 2006-2007 and in 2013. The analysis was realized by Department of Information Technology and Education at Faculty of Education at Charles University. Next part is a definition of basic concepts relating to this topic and at the end there are two examples of worksheets prepared for concrete methods.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectAlgoritmuscs_CZ
dc.subjectinformatické myšlenícs_CZ
dc.subjectpropedeutikacs_CZ
dc.subjectprogramovací jazykcs_CZ
dc.subjectrobotická programovatelná hračkacs_CZ
dc.subjectAlgorithmen_US
dc.subjectComputational Thinkingen_US
dc.subjectPropaedeuticen_US
dc.subjectProgramming Languageen_US
dc.subjectRobotic Programmable Deviceen_US
dc.titleProgramovací nástroje pro algoritmizaci a programování na ZŠcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2019
dcterms.dateAccepted2019-09-09
dc.description.departmentKatedra informačních technologií a technické výchovycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId211181
dc.title.translatedProgramming tools for development of algorithms and programs at elementary schoolen_US
dc.contributor.refereeVaňková, Petra
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineInformation Technology Oriented at Educationen_US
thesis.degree.disciplineInformační technologie se zaměřením na vzdělávánícs_CZ
thesis.degree.programSpecializace v pedagogicecs_CZ
thesis.degree.programSpecialization in Educationen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra informačních technologií a technické výchovycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csInformační technologie se zaměřením na vzdělávánícs_CZ
uk.degree-discipline.enInformation Technology Oriented at Educationen_US
uk.degree-program.csSpecializace v pedagogicecs_CZ
uk.degree-program.enSpecialization in Educationen_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csBakalářská práce je zaměřena na vzdělávací oblast algoritmizace a programování na základních školách. Hlavním cílem je přinést přehled a popis konkrétních výukových metod a programů, které napomáhají k rozvoji informatického myšlení u žáků. Součástí práce je analýza výzkumů, které mapují stav výuky algoritmizace a programování na základních školách v letech 2006- 2007 a v roce 2013, uskutečněných na Katedře informačních technologií a technické výchovy Pedagogické fakulty Univerzity Karlovy. Práce také obsahuje vymezení základních pojmů vztahujících se k tomuto tématu a ukázku pracovních listů ke dvěma konkrétním metodám.cs_CZ
uk.abstract.enThe bachelor thesis is centred on an educational area algorithm development and programming at basic schools. The main aim is an overview and a description of teaching methods and programmes which promote the development of student's computional thinking. The thesis contains an analysis of researches which describes the situation of teaching algorithm development and programming at basic schools in 2006-2007 and in 2013. The analysis was realized by Department of Information Technology and Education at Faculty of Education at Charles University. Next part is a definition of basic concepts relating to this topic and at the end there are two examples of worksheets prepared for concrete methods.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra informačních technologií a technické výchovycs_CZ
thesis.grade.code3


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV