Show simple item record

Portfolio of professional development of Dagmar Vavřiníková
dc.contributor.advisorHanková, Zdeňka
dc.creatorVavřiníková, Dagmar
dc.date.accessioned2019-10-17T12:08:31Z
dc.date.available2019-10-17T12:08:31Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/109404
dc.description.abstractPortfolio profesního rozvoje Dagmar Vavřiníkové obsahuje deset povinných částí se závaznou strukturou. Autorčin profesní růst je mapován napříč celým portfoliem. Odbornou esejí se autorka snaží projevit hluboký zájem o stále aktuální téma autority, komunikace a kázně dětí v současném školství. Profesiografický rozbor a případová studie školní družiny umožňuje sledovat obraz autorčiny vychovatelské profese ve školní družině. V přípravě na přímou pedagogickou činnost zúročuje autorka teoretické i praktické znalosti. Autorka zaměřuje své profesní zkušenosti na všestranný rozvoj osobnosti dítěte a smysluplné trávení volného času, rozvíjení zájmů dítěte a jeho dovedností. V předkládané bakalářské práci se autorka opírá o poznatky pedagogiky, psychologie, sociální pedagogiky, sociologie a pedagogiky volného času. KLÍČOVÁ SLOVA portfolio, profesní rozvoj, Vychovatelství, školní družina, autorita vychovatele, komunikace s dítětemcs_CZ
dc.description.abstractDagmar Vavřiníková's portfolio of professional development includes ten mandatory parts with a binding structure. Her professional growth is mapped across the entire portfolio. The author shows a deep interest about current issue of authority, communication and discipline of children in contemporary education in essay.The professiographic analysis and case study of the after- school club forming a comprehensive picture of author's teaching profession in the after-school club. In preparation for direct pedagogical activity author uses theoretical and practical knowledge. Author's professional experience is focused on the versatile development of child's personality, meaningful spending of free time, developing of interests and skills in after-school club. In this bachelor thesis the author relies on the knowledge of pedagogy, psychology, social pedagogy, sociology and pedagogy of leisure time. KEYWORDS portfolio, professional development, Education, after-school club, authority of educator, communication with childrenen_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectportfoliocs_CZ
dc.subjectprofesní rozvojcs_CZ
dc.subjectvychovatelstvícs_CZ
dc.subjectpedagogika volného časucs_CZ
dc.subjectportfolioen_US
dc.subjectprofessional developmenten_US
dc.subjecteducationen_US
dc.subjectleisure time educationen_US
dc.titlePortfolio profesního rozvoje Dagmar Vavřiníkovécs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2019
dcterms.dateAccepted2019-09-09
dc.description.departmentKatedra pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId213142
dc.title.translatedPortfolio of professional development of Dagmar Vavřiníkováen_US
dc.contributor.refereeRichterová, Magdalena
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineEducationen_US
thesis.degree.disciplineVychovatelstvícs_CZ
thesis.degree.programVychovatelstvícs_CZ
thesis.degree.programEducationen_US
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csVychovatelstvícs_CZ
uk.degree-discipline.enEducationen_US
uk.degree-program.csVychovatelstvícs_CZ
uk.degree-program.enEducationen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csPortfolio profesního rozvoje Dagmar Vavřiníkové obsahuje deset povinných částí se závaznou strukturou. Autorčin profesní růst je mapován napříč celým portfoliem. Odbornou esejí se autorka snaží projevit hluboký zájem o stále aktuální téma autority, komunikace a kázně dětí v současném školství. Profesiografický rozbor a případová studie školní družiny umožňuje sledovat obraz autorčiny vychovatelské profese ve školní družině. V přípravě na přímou pedagogickou činnost zúročuje autorka teoretické i praktické znalosti. Autorka zaměřuje své profesní zkušenosti na všestranný rozvoj osobnosti dítěte a smysluplné trávení volného času, rozvíjení zájmů dítěte a jeho dovedností. V předkládané bakalářské práci se autorka opírá o poznatky pedagogiky, psychologie, sociální pedagogiky, sociologie a pedagogiky volného času. KLÍČOVÁ SLOVA portfolio, profesní rozvoj, Vychovatelství, školní družina, autorita vychovatele, komunikace s dítětemcs_CZ
uk.abstract.enDagmar Vavřiníková's portfolio of professional development includes ten mandatory parts with a binding structure. Her professional growth is mapped across the entire portfolio. The author shows a deep interest about current issue of authority, communication and discipline of children in contemporary education in essay.The professiographic analysis and case study of the after- school club forming a comprehensive picture of author's teaching profession in the after-school club. In preparation for direct pedagogical activity author uses theoretical and practical knowledge. Author's professional experience is focused on the versatile development of child's personality, meaningful spending of free time, developing of interests and skills in after-school club. In this bachelor thesis the author relies on the knowledge of pedagogy, psychology, social pedagogy, sociology and pedagogy of leisure time. KEYWORDS portfolio, professional development, Education, after-school club, authority of educator, communication with childrenen_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra pedagogikycs_CZ
thesis.grade.code1


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 3-5, 116 36 Praha; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV