Portfolio profesního rozvoje Dagmar Vavřiníkové
Portfolio of professional development of Dagmar Vavřiníková
bakalářská práce (OBHÁJENO)

Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/109404Identifikátory
SIS: 213142
Kolekce
- Kvalifikační práce [19273]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Richterová, Magdalena
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Vychovatelství
Katedra / ústav / klinika
Katedra pedagogiky
Datum obhajoby
9. 9. 2019
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
portfolio, profesní rozvoj, vychovatelství, pedagogika volného časuKlíčová slova (anglicky)
portfolio, professional development, education, leisure time educationPortfolio profesního rozvoje Dagmar Vavřiníkové obsahuje deset povinných částí se závaznou strukturou. Autorčin profesní růst je mapován napříč celým portfoliem. Odbornou esejí se autorka snaží projevit hluboký zájem o stále aktuální téma autority, komunikace a kázně dětí v současném školství. Profesiografický rozbor a případová studie školní družiny umožňuje sledovat obraz autorčiny vychovatelské profese ve školní družině. V přípravě na přímou pedagogickou činnost zúročuje autorka teoretické i praktické znalosti. Autorka zaměřuje své profesní zkušenosti na všestranný rozvoj osobnosti dítěte a smysluplné trávení volného času, rozvíjení zájmů dítěte a jeho dovedností. V předkládané bakalářské práci se autorka opírá o poznatky pedagogiky, psychologie, sociální pedagogiky, sociologie a pedagogiky volného času. KLÍČOVÁ SLOVA portfolio, profesní rozvoj, Vychovatelství, školní družina, autorita vychovatele, komunikace s dítětem
Dagmar Vavřiníková's portfolio of professional development includes ten mandatory parts with a binding structure. Her professional growth is mapped across the entire portfolio. The author shows a deep interest about current issue of authority, communication and discipline of children in contemporary education in essay.The professiographic analysis and case study of the after- school club forming a comprehensive picture of author's teaching profession in the after-school club. In preparation for direct pedagogical activity author uses theoretical and practical knowledge. Author's professional experience is focused on the versatile development of child's personality, meaningful spending of free time, developing of interests and skills in after-school club. In this bachelor thesis the author relies on the knowledge of pedagogy, psychology, social pedagogy, sociology and pedagogy of leisure time. KEYWORDS portfolio, professional development, Education, after-school club, authority of educator, communication with children