Zobrazit minimální záznam

Management of training courses of technical staff in an out-of-school organization
dc.contributor.advisorTureckiová, Michaela
dc.creatorLouč, Milan
dc.date.accessioned2019-10-17T11:59:56Z
dc.date.available2019-10-17T11:59:56Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/109354
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá vytvořením návrhu vzdělávacích cest pro dvě konkrétní profese technických pracovníků dle moderních, nyní stále častěji používaných trendů se začleněním e-learningových metod výuky. Návrh se konkrétně týká nové struktury a komparace řízení vzdělávacích cest v rámci edukace technických pracovníků v mimoškolní organizaci, útvaru poprodejních služeb, oddělení After Sales Training, Toto oddělení je zaměřeno na vzdělávání zástupců importérů a české dealerské sítě. Porovnání se orientuje na dosud využívanou strukturu pevně stanovených vzdělávacích - kvalifikačních cest školených převážně prezenční formou (vždy specifické pro konkrétní profesi, často se společným, obecným základem) a nově připravovanou koncepcí zaměřenou na individuálně volitelný postup vzdělávání dle osobních preferencí a znalostí se závěrečným prověřením znalostí. Cílem této práce je tedy navrhnout novou strukturu řízení vzdělávání pracovníků ve dvou profesích v neškolské organizaci. Návrh obsahuje nejen vzdělávání postavené na metodách blended learningu ale i na určité dobrovolnosti přístupu a absolvování jednotlivých vzdělávacích kurzů s příslušnou technickou tématikou. Pevně stanoveno bude pouze ověření znalostí konkrétního pracovníka na vstupu do systému vzdělávání, a případné závěrečné přezkoumání kompetencí pro...cs_CZ
dc.description.abstractThis thesis focuses on creating a draft proposal for the qualification paths for two specific technical professions in accordance to the modern and increasingly popular trends in e-learning methods. The draft proposal deals specifically with the new structure of the qualification paths and compares the ways in which the qualification paths are managed within the scope of technical personnel training performed by the extra-curricular department of After Sales Training. This department provides training to importer delegates and the Czech dealer network. The comparison study focuses on the currently used structure of fixed learning/qualification paths performed mainly in the form of presence training (which joins profession-specific training with general and shared basic content), and on the newly prepared training concept consisting of an individual and personalised training plan based on personal preferences and knowledge levels, which is completed by a final knowledge test. Therefore, the objective of this thesis is to propose a new structure of personnel training for two professions which is to be delivered in an extra-curricular training organisation. The proposal assumes that training will be based not only on blended learning methods, but also on a certain level of voluntariness and the completion of...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectlektorcs_CZ
dc.subjecttechnikcs_CZ
dc.subjectdotazníkcs_CZ
dc.subjectinterviewcs_CZ
dc.subjectvzdělávánícs_CZ
dc.subjectmanagement vzdělávání dospělýchcs_CZ
dc.subjectvzdělávací cestycs_CZ
dc.subjectlectoren_US
dc.subjecttechnicianen_US
dc.subjectsurveyen_US
dc.subjectinterviewen_US
dc.subjecteducationen_US
dc.subjectadult education managementen_US
dc.subjecteducational pathsen_US
dc.titleManagement vzdělávacích cest technických pracovníků v mimoškolní organizacics_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2019
dcterms.dateAccepted2019-05-23
dc.description.departmentKatedra andragogiky a managementu vzdělávánícs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId206904
dc.title.translatedManagement of training courses of technical staff in an out-of-school organizationen_US
dc.contributor.refereeKursch, Martin
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineManagement of Educationen_US
thesis.degree.disciplineManagement vzdělávánícs_CZ
thesis.degree.programSpecializace v pedagogicecs_CZ
thesis.degree.programSpecializations in Pedagogyen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra andragogiky a managementu vzdělávánícs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement vzdělávánícs_CZ
uk.degree-discipline.enManagement of Educationen_US
uk.degree-program.csSpecializace v pedagogicecs_CZ
uk.degree-program.enSpecializations in Pedagogyen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csDiplomová práce se zabývá vytvořením návrhu vzdělávacích cest pro dvě konkrétní profese technických pracovníků dle moderních, nyní stále častěji používaných trendů se začleněním e-learningových metod výuky. Návrh se konkrétně týká nové struktury a komparace řízení vzdělávacích cest v rámci edukace technických pracovníků v mimoškolní organizaci, útvaru poprodejních služeb, oddělení After Sales Training, Toto oddělení je zaměřeno na vzdělávání zástupců importérů a české dealerské sítě. Porovnání se orientuje na dosud využívanou strukturu pevně stanovených vzdělávacích - kvalifikačních cest školených převážně prezenční formou (vždy specifické pro konkrétní profesi, často se společným, obecným základem) a nově připravovanou koncepcí zaměřenou na individuálně volitelný postup vzdělávání dle osobních preferencí a znalostí se závěrečným prověřením znalostí. Cílem této práce je tedy navrhnout novou strukturu řízení vzdělávání pracovníků ve dvou profesích v neškolské organizaci. Návrh obsahuje nejen vzdělávání postavené na metodách blended learningu ale i na určité dobrovolnosti přístupu a absolvování jednotlivých vzdělávacích kurzů s příslušnou technickou tématikou. Pevně stanoveno bude pouze ověření znalostí konkrétního pracovníka na vstupu do systému vzdělávání, a případné závěrečné přezkoumání kompetencí pro...cs_CZ
uk.abstract.enThis thesis focuses on creating a draft proposal for the qualification paths for two specific technical professions in accordance to the modern and increasingly popular trends in e-learning methods. The draft proposal deals specifically with the new structure of the qualification paths and compares the ways in which the qualification paths are managed within the scope of technical personnel training performed by the extra-curricular department of After Sales Training. This department provides training to importer delegates and the Czech dealer network. The comparison study focuses on the currently used structure of fixed learning/qualification paths performed mainly in the form of presence training (which joins profession-specific training with general and shared basic content), and on the newly prepared training concept consisting of an individual and personalised training plan based on personal preferences and knowledge levels, which is completed by a final knowledge test. Therefore, the objective of this thesis is to propose a new structure of personnel training for two professions which is to be delivered in an extra-curricular training organisation. The proposal assumes that training will be based not only on blended learning methods, but also on a certain level of voluntariness and the completion of...en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra andragogiky a managementu vzdělávánícs_CZ
thesis.grade.code2


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV