Zobrazit minimální záznam

Vztah mezi ekonomickými ukazateli a prodejem luxusních automobilů
dc.contributor.advisorChytilová, Julie
dc.creatorHönig, Maximilian
dc.date.accessioned2019-10-31T10:47:05Z
dc.date.available2019-10-31T10:47:05Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/109336
dc.description.abstractWithin the thesis, the effects of macroeconomic and societal changes on the sale of Ferrari automobiles is examined. The main focus of this thesis is to discover, whether known factors, influencing luxury goods and total car sales, are also relevant for super luxury sport cars. This is done, by regressing Ferrari sales and total car sales on these factors and comparing the results to the ones for normal car sales, in each of the analyzed regions.en_US
dc.description.abstractV rámci práce je zkoumán vliv makroekonomických a společenských změn na prodej automobilů Ferrari. Hlavním cílem této práce je zjistit, jestli známé faktory ovlivňující luxusní zboží a celkový prodej automobilů jsou relevantní i pro super luxusní sportovní automobily. To se provádí tak, že v každém z analyzovaných regionů dochází k regresi prodeje Ferrari a celkového prodeje automobilů na tyto faktory a následuje porovnání výsledků.cs_CZ
dc.languageEnglishcs_CZ
dc.language.isoen_US
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.titleThe correlations of economic changes to the super luxury car sectoren_US
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2019
dcterms.dateAccepted2019-09-09
dc.description.departmentInstitut ekonomických studiícs_CZ
dc.description.departmentInstitute of Economic Studiesen_US
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.identifier.repId203238
dc.title.translatedVztah mezi ekonomickými ukazateli a prodejem luxusních automobilůcs_CZ
dc.contributor.refereeVotápková, Jana
dc.identifier.aleph002293286
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineEkonomie a financecs_CZ
thesis.degree.disciplineEconomics and Financeen_US
thesis.degree.programEconomicsen_US
thesis.degree.programEkonomické teoriecs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Institut ekonomických studiícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Institute of Economic Studiesen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csEkonomie a financecs_CZ
uk.degree-discipline.enEconomics and Financeen_US
uk.degree-program.csEkonomické teoriecs_CZ
uk.degree-program.enEconomicsen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csV rámci práce je zkoumán vliv makroekonomických a společenských změn na prodej automobilů Ferrari. Hlavním cílem této práce je zjistit, jestli známé faktory ovlivňující luxusní zboží a celkový prodej automobilů jsou relevantní i pro super luxusní sportovní automobily. To se provádí tak, že v každém z analyzovaných regionů dochází k regresi prodeje Ferrari a celkového prodeje automobilů na tyto faktory a následuje porovnání výsledků.cs_CZ
uk.abstract.enWithin the thesis, the effects of macroeconomic and societal changes on the sale of Ferrari automobiles is examined. The main focus of this thesis is to discover, whether known factors, influencing luxury goods and total car sales, are also relevant for super luxury sport cars. This is done, by regressing Ferrari sales and total car sales on these factors and comparing the results to the ones for normal car sales, in each of the analyzed regions.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Institut ekonomických studiícs_CZ
thesis.grade.codeD
dc.identifier.lisID990022932860106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV