Zobrazit minimální záznam

Motivation for playing games and motives behind different types of games
dc.contributor.advisorPsohlavec, Lukáš
dc.creatorFoltman, Petr
dc.date.accessioned2019-10-17T11:37:33Z
dc.date.available2019-10-17T11:37:33Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/109226
dc.description.abstractNázev: Motivace ke hře a motivy u různých typů her Cíle: Cílem této práce je přiblížení principů motivace, vysvětlení motivace člověka ke hře, porovnání a vytvoření přehledu znalostí a teorií o motivaci ke hře a dále vytvoření přehledu rozdílů v motivech u různých typů táborových her. Metody: Jedná se o teoretickou práci s použitím analyticky-syntetické metody. Po provedení analýzy a komparace literární rešerše je syntetizována do stručnější ucelené formy. Dále jsou pomocí dedukce přiřazovány motivy k různým typům her. Výsledky: Zjistili jsme, že motivace je velmi komplexní proces, který se obtížně zkoumá. Odborná veřejnost není ve shodě v otázkách definice, klasifikace, účelu her a motivace k nim, krom toho, že u dětí hra slouží k učení. Akcelerovat poznání o motivaci by mohl poměrně nový obor affektivní neurovědy. Klíčová slova: potřeby, hraní, dělení her, klasifikace her, účel her.cs_CZ
dc.description.abstractTitle: Motivation for playing games and motives behind different types of games Objectives: The aim of this work is to give an overview of the principles of motivation, explain motivation for playing games, compare and create a summary of information and theories about motivation for playing games. Then the aim is to create an overview of motives in different types of games. Methods: This is a theoretical work with use of a method of analysis and synthesis. After an analysis and comparison of the literature review it is synthesized into shorter integrated form. Then we use deduction to link underlying motives to different game types. Results: We found that motivation is a very complex process that is difficult to study. The professional public is not in unison in questions of games definition, classification, purpose and motivation for it, except that children's play serves learning. The inquiry of motivation could be accelerated by the fairly new field of affective neuroscience. Keywords: needs, play, game classification, game categorization, game purpose.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectpotřebycs_CZ
dc.subjecthranícs_CZ
dc.subjectdělení hercs_CZ
dc.subjectklasifikace hercs_CZ
dc.subjectúčel hercs_CZ
dc.subjectneedsen_US
dc.subjectplayen_US
dc.subjectgame classificationen_US
dc.subjectgame categorizationen_US
dc.subjectgame purposeen_US
dc.titleMotivace ke hře a motivy u různých typů hercs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2019
dcterms.dateAccepted2019-09-09
dc.description.departmentSporty v příroděcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.identifier.repId210207
dc.title.translatedMotivation for playing games and motives behind different types of gamesen_US
dc.contributor.refereeBrtník, Tomáš
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplinePhysical Education and Sporten_US
thesis.degree.disciplineTělesná výchova a sportcs_CZ
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Sporty v příroděcs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-discipline.enPhysical Education and Sporten_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csNázev: Motivace ke hře a motivy u různých typů her Cíle: Cílem této práce je přiblížení principů motivace, vysvětlení motivace člověka ke hře, porovnání a vytvoření přehledu znalostí a teorií o motivaci ke hře a dále vytvoření přehledu rozdílů v motivech u různých typů táborových her. Metody: Jedná se o teoretickou práci s použitím analyticky-syntetické metody. Po provedení analýzy a komparace literární rešerše je syntetizována do stručnější ucelené formy. Dále jsou pomocí dedukce přiřazovány motivy k různým typům her. Výsledky: Zjistili jsme, že motivace je velmi komplexní proces, který se obtížně zkoumá. Odborná veřejnost není ve shodě v otázkách definice, klasifikace, účelu her a motivace k nim, krom toho, že u dětí hra slouží k učení. Akcelerovat poznání o motivaci by mohl poměrně nový obor affektivní neurovědy. Klíčová slova: potřeby, hraní, dělení her, klasifikace her, účel her.cs_CZ
uk.abstract.enTitle: Motivation for playing games and motives behind different types of games Objectives: The aim of this work is to give an overview of the principles of motivation, explain motivation for playing games, compare and create a summary of information and theories about motivation for playing games. Then the aim is to create an overview of motives in different types of games. Methods: This is a theoretical work with use of a method of analysis and synthesis. After an analysis and comparison of the literature review it is synthesized into shorter integrated form. Then we use deduction to link underlying motives to different game types. Results: We found that motivation is a very complex process that is difficult to study. The professional public is not in unison in questions of games definition, classification, purpose and motivation for it, except that children's play serves learning. The inquiry of motivation could be accelerated by the fairly new field of affective neuroscience. Keywords: needs, play, game classification, game categorization, game purpose.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Sporty v příroděcs_CZ
thesis.grade.code3


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV