Zobrazit minimální záznam

Visualization for Ray-tracing
Vizualizace pro Ray-tracing
dc.contributor.advisorPelikán, Josef
dc.creatorVozár, Jaroslav
dc.date.accessioned2019-10-16T16:21:36Z
dc.date.available2019-10-16T16:21:36Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/109080
dc.description.abstractPředmětem této práce je rozšíření stávajícího programu na vykreslování obrázků pomocí sledování paprsku (ray-tracing). Jelikož se tento existující program používá při výuce počítačové grafiky na MFF UK, rozšiřující nástroje poskytují právě cestu k jednoduššímu pochopení látky. Tím jsou statistiky, analytické mapy a hlavně možnost sledovat vykreslovací paprsek přímo v 3D scéně. Právě poslední zmíněné rozšíření je zásadní a nejvíce užitečné pro pochopení hlubších principů ray-tracingu. Kromě usnadnění pochopení principů jednoho z hlavních technik vykreslování v počítačové grafice, tato rozšíření pomohou i při tvorbě domácích úkolů na předměty počítačové grafiky.cs_CZ
dc.description.abstractThe aim of this work is to extend the existing image-rendering program based on ray- tracing. As this existing program is used to teach computer graphics at the Faculty of Mathematics and Physics of the Charles University, expanding tools provide the way to a simpler understanding of the substance. This includes statistics, analytical maps and especially the ability to track the rendering ray directly in the 3D scene. The last mentioned extension is essential and most useful for understanding deeper ray-tracing principles. In addition to facilitating the understanding of one of the main rendering techniques in computer graphics, these extensions will also help create homework for computer graphics subjects.en_US
dc.languageSlovenčinacs_CZ
dc.language.isosk_SK
dc.publisherUniverzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakultacs_CZ
dc.subjectRay tracingen_US
dc.subjectGrCisen_US
dc.subjectOpenGLen_US
dc.subjectdepth mapen_US
dc.subjectnormal mapen_US
dc.subjectRay tracingcs_CZ
dc.subjectGrCiscs_CZ
dc.subjectOpenGLcs_CZ
dc.subjectdepth mapcs_CZ
dc.subjectnormal mapcs_CZ
dc.titleVizualizácia pre Ray-tracingsk_SK
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2019
dcterms.dateAccepted2019-09-05
dc.description.departmentKatedra softwaru a výuky informatikycs_CZ
dc.description.departmentDepartment of Software and Computer Science Educationen_US
dc.description.facultyFaculty of Mathematics and Physicsen_US
dc.description.facultyMatematicko-fyzikální fakultacs_CZ
dc.identifier.repId210795
dc.title.translatedVisualization for Ray-tracingen_US
dc.title.translatedVizualizace pro Ray-tracingcs_CZ
dc.contributor.refereeKondapaneni, Ivo
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineProgramování a softwarové systémycs_CZ
thesis.degree.disciplineProgramming and Software Systemsen_US
thesis.degree.programInformatikacs_CZ
thesis.degree.programComputer Scienceen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csMatematicko-fyzikální fakulta::Katedra softwaru a výuky informatikycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Mathematics and Physics::Department of Software and Computer Science Educationen_US
uk.faculty-name.csMatematicko-fyzikální fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Mathematics and Physicsen_US
uk.faculty-abbr.csMFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csProgramování a softwarové systémycs_CZ
uk.degree-discipline.enProgramming and Software Systemsen_US
uk.degree-program.csInformatikacs_CZ
uk.degree-program.enComputer Scienceen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csPředmětem této práce je rozšíření stávajícího programu na vykreslování obrázků pomocí sledování paprsku (ray-tracing). Jelikož se tento existující program používá při výuce počítačové grafiky na MFF UK, rozšiřující nástroje poskytují právě cestu k jednoduššímu pochopení látky. Tím jsou statistiky, analytické mapy a hlavně možnost sledovat vykreslovací paprsek přímo v 3D scéně. Právě poslední zmíněné rozšíření je zásadní a nejvíce užitečné pro pochopení hlubších principů ray-tracingu. Kromě usnadnění pochopení principů jednoho z hlavních technik vykreslování v počítačové grafice, tato rozšíření pomohou i při tvorbě domácích úkolů na předměty počítačové grafiky.cs_CZ
uk.abstract.enThe aim of this work is to extend the existing image-rendering program based on ray- tracing. As this existing program is used to teach computer graphics at the Faculty of Mathematics and Physics of the Charles University, expanding tools provide the way to a simpler understanding of the substance. This includes statistics, analytical maps and especially the ability to track the rendering ray directly in the 3D scene. The last mentioned extension is essential and most useful for understanding deeper ray-tracing principles. In addition to facilitating the understanding of one of the main rendering techniques in computer graphics, these extensions will also help create homework for computer graphics subjects.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, Katedra softwaru a výuky informatikycs_CZ
thesis.grade.code1


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV