Zobrazit minimální záznam

UrhoRTS - Platform for Real-time Strategy Game Creation
dc.contributor.advisorJežek, Pavel
dc.creatorMaděra, Karel
dc.date.accessioned2019-10-16T16:15:18Z
dc.date.available2019-10-16T16:15:18Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/109054
dc.description.abstractVývoj Realtimových strategických her (RTS) je složitým procesem spojujícím mnoho oborů. Cílem naší práce je vytvoření platformy zjednodušující proces tvorby 3D RTS her pro jednoho hráče a umožňující tvorbu logiky her jako pluginů v jazyce C#. Platforma umožňuje tvorbu her jako balíčků, definovaných pomocí XML souborů, obsahujících modely, textury, animace, definice grafického uživatelského rozhraní a pluginy. Pomocí těchto pluginů, vytvořených pomocí jazyka C#, umožňuje platforma definici umělé inteligence hráčů, jednotek, budov či projektilů obsažených v balíčcích. Platforma dále poskytuje funkce použitelné při implementaci pluginů. Součástí práce je ukázkový balíček, obsahující implementaci hry demonstrující schopnosti platformy.cs_CZ
dc.description.abstractThe development of Real-time strategy (RTS) games is a difficult process spanning many fields. The goal of this thesis is to create a platform to ease the development of 3D single player RTS games and to enable the use of C# language for plugin creation. Our platform enables users to create games as packages for the platform. Each package is defined by a single XML file, describing the contents of the package, which include 3D models, textures, animations, graphical user interface definitions and plugins. These plugins, created using the C# language, enable the game creator to create artificial intelligence for players, units, buildings and projectiles defined in the package. The platform also provides functions that can be used for creation of plugins. As a part of this thesis, we will create a showcase package to demonstrate the abilities of our platform.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakultacs_CZ
dc.subjectRTS gameen_US
dc.subjectRTS game creationen_US
dc.subjectlevel editingen_US
dc.subjectMHUrhoen_US
dc.subjectRTS hracs_CZ
dc.subjecttvorba RTS hercs_CZ
dc.subjecteditace úrovnícs_CZ
dc.subjectMHUrhocs_CZ
dc.titleUrhoRTS - platforma pro tvorbu realtimových strategických hercs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2019
dcterms.dateAccepted2019-09-05
dc.description.departmentKatedra distribuovaných a spolehlivých systémůcs_CZ
dc.description.departmentDepartment of Distributed and Dependable Systemsen_US
dc.description.facultyFaculty of Mathematics and Physicsen_US
dc.description.facultyMatematicko-fyzikální fakultacs_CZ
dc.identifier.repId203734
dc.title.translatedUrhoRTS - Platform for Real-time Strategy Game Creationen_US
dc.contributor.refereeGemrot, Jakub
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineProgramování a softwarové systémycs_CZ
thesis.degree.disciplineProgramming and Software Systemsen_US
thesis.degree.programInformatikacs_CZ
thesis.degree.programComputer Scienceen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csMatematicko-fyzikální fakulta::Katedra distribuovaných a spolehlivých systémůcs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Mathematics and Physics::Department of Distributed and Dependable Systemsen_US
uk.faculty-name.csMatematicko-fyzikální fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Mathematics and Physicsen_US
uk.faculty-abbr.csMFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csProgramování a softwarové systémycs_CZ
uk.degree-discipline.enProgramming and Software Systemsen_US
uk.degree-program.csInformatikacs_CZ
uk.degree-program.enComputer Scienceen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csVývoj Realtimových strategických her (RTS) je složitým procesem spojujícím mnoho oborů. Cílem naší práce je vytvoření platformy zjednodušující proces tvorby 3D RTS her pro jednoho hráče a umožňující tvorbu logiky her jako pluginů v jazyce C#. Platforma umožňuje tvorbu her jako balíčků, definovaných pomocí XML souborů, obsahujících modely, textury, animace, definice grafického uživatelského rozhraní a pluginy. Pomocí těchto pluginů, vytvořených pomocí jazyka C#, umožňuje platforma definici umělé inteligence hráčů, jednotek, budov či projektilů obsažených v balíčcích. Platforma dále poskytuje funkce použitelné při implementaci pluginů. Součástí práce je ukázkový balíček, obsahující implementaci hry demonstrující schopnosti platformy.cs_CZ
uk.abstract.enThe development of Real-time strategy (RTS) games is a difficult process spanning many fields. The goal of this thesis is to create a platform to ease the development of 3D single player RTS games and to enable the use of C# language for plugin creation. Our platform enables users to create games as packages for the platform. Each package is defined by a single XML file, describing the contents of the package, which include 3D models, textures, animations, graphical user interface definitions and plugins. These plugins, created using the C# language, enable the game creator to create artificial intelligence for players, units, buildings and projectiles defined in the package. The platform also provides functions that can be used for creation of plugins. As a part of this thesis, we will create a showcase package to demonstrate the abilities of our platform.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, Katedra distribuovaných a spolehlivých systémůcs_CZ
thesis.grade.code1


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV