Show simple item record

Orthogonal axonometry for secondary schools
dc.contributor.advisorMoravcová, Vlasta
dc.creatorJanišová, Lenka
dc.date.accessioned2019-10-16T16:06:21Z
dc.date.available2019-10-16T16:06:21Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/109010
dc.description.abstractPráce určená žákům a vyučujícím na středních školách je věnována výkladu pra- voúhlé axonometrie. Výklad je proložen úlohami, z nichž některé jsou krokované v prezentacích na přiloženém CD. K prvním úlohám jsou doplněny šablony k mo- delům, které si žáci mohou sami sestavit pro pochopení principu zobrazení. Text dále obsahuje vývoj pravoúhlé axonometrie a analýzu současného stavu výuky pravoúhlé axonometrie v České republice, která vychází z dotazníkového šetření a rozboru učebnic. Teoretická část práce byla připravena k publikování na inter- netové stránce. 1cs_CZ
dc.description.abstractThis work, which is intended for secondary school pupils and teachers, is fo- cused on orthogonal axonometry for pupils and teachers at secondary schools. The thesis consists of exercises, some of them are stepped in presentations and can be found on the attached CD. Templates of models that students can build themselves are included in the first exercises for better understanding. The text is supplemented by the development of orthogonal axonometry and an analysis of the current state of orthogonal axonometry education in the Czech Republic, based on a questionnaire survey and an analysis of textbooks. The theoretical part of the work was prepared for publication on the website. 1en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakultacs_CZ
dc.subjectorthogonal axonometryen_US
dc.subjectorthogonal projectionen_US
dc.subjectprojectionen_US
dc.subjectintersectionen_US
dc.subjectconstructions tasksen_US
dc.subjectpravoúhlá axonometriecs_CZ
dc.subjectpravoúhlé promítánícs_CZ
dc.subjectzobrazenícs_CZ
dc.subjectzářezová metodacs_CZ
dc.subjectkonstrukční úlohycs_CZ
dc.titlePravoúhlá axonometrie pro střední školycs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2019
dcterms.dateAccepted2019-09-05
dc.description.departmentKatedra didaktiky matematikycs_CZ
dc.description.departmentDepartment of Mathematics Educationen_US
dc.description.facultyFaculty of Mathematics and Physicsen_US
dc.description.facultyMatematicko-fyzikální fakultacs_CZ
dc.identifier.repId178970
dc.title.translatedOrthogonal axonometry for secondary schoolsen_US
dc.contributor.refereeSurynková, Petra
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství matematiky - Učitelství deskriptivní geometriecs_CZ
thesis.degree.disciplineTraining Teachers of Mathematics - Training Teachers of Descriptive Geometryen_US
thesis.degree.programMatematikacs_CZ
thesis.degree.programMathematicsen_US
uk.faculty-name.csMatematicko-fyzikální fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Mathematics and Physicsen_US
uk.faculty-abbr.csMFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství matematiky - Učitelství deskriptivní geometriecs_CZ
uk.degree-discipline.enTraining Teachers of Mathematics - Training Teachers of Descriptive Geometryen_US
uk.degree-program.csMatematikacs_CZ
uk.degree-program.enMathematicsen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csPráce určená žákům a vyučujícím na středních školách je věnována výkladu pra- voúhlé axonometrie. Výklad je proložen úlohami, z nichž některé jsou krokované v prezentacích na přiloženém CD. K prvním úlohám jsou doplněny šablony k mo- delům, které si žáci mohou sami sestavit pro pochopení principu zobrazení. Text dále obsahuje vývoj pravoúhlé axonometrie a analýzu současného stavu výuky pravoúhlé axonometrie v České republice, která vychází z dotazníkového šetření a rozboru učebnic. Teoretická část práce byla připravena k publikování na inter- netové stránce. 1cs_CZ
uk.abstract.enThis work, which is intended for secondary school pupils and teachers, is fo- cused on orthogonal axonometry for pupils and teachers at secondary schools. The thesis consists of exercises, some of them are stepped in presentations and can be found on the attached CD. Templates of models that students can build themselves are included in the first exercises for better understanding. The text is supplemented by the development of orthogonal axonometry and an analysis of the current state of orthogonal axonometry education in the Czech Republic, based on a questionnaire survey and an analysis of textbooks. The theoretical part of the work was prepared for publication on the website. 1en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, Katedra didaktiky matematikycs_CZ
thesis.grade.code1


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 3-5, 116 36 Praha; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV