Zobrazit minimální záznam

Education of nurses in intensive care
dc.contributor.advisorKulířová, Veronika
dc.creatorKlozová, Ivana
dc.date.accessioned2019-10-16T15:50:26Z
dc.date.available2019-10-16T15:50:26Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/108968
dc.description.abstractFor my diploma thesis I chose the topic of education of nurses in intensive care. In the field of nursing education, it was necessary to respond to new trends in the European Union. In recent years, the situation in the field of education has changed in many ways. Act No. 201/2017 Coll. it has brought a novelty that the credit system of education has been abolished and it is therefore possible to conclude that the motivation of nurses to education may have fallen. The theoretical part describes the history of intensive care in the world and in the Czech Republic. Mentioned is the history of nursing education in intensive care and the history of nursing education in the Czech Republic. The next chapter points to the current situation of intensive care, the requirements for qualification education of a nurse and the competence of a nurse specialist. The possibilities of intensive care education, including lifelong learning, are being announced. An integral part is the motivation chapter. The main aim of my thesis was to find out the motivation of nurses to specialize in intensive care. Subsequently, I then mapped the nurses' motivation to continue their education in lifelong learning. Research questions were chosen: 1.What preview do nurses themselves have from intensive care to specialized...en_US
dc.description.abstractPro svou diplomovou práci jsem si zvolila tématiku vzdělávání sester v intenzivní péči. V oblasti sesterského vzdělávání bylo nutné reagovat na nové trendy v Evropské unii. V posledních letech se situace na poli vzdělávání v mnohém změnila. Zákon č. 201/2017 Sb. přinesl novinku v tom, že byl zrušen kreditní systém vzdělávání a z tohoto důvodu je možné usuzovat, že tím motivace sester ke vzdělávání mohla poklesnout. Teoretická část popisuje historii intenzivní péče ve světě a v České republice. Zmíněna je historie vzdělávání sester v intenzivní péči a historie specializačního vzdělávání sester v České republice. V další kapitole je poukázáno na současnou situaci intenzivní péče, požadavky na kvalifikační vzdělání všeobecné sestry a kompetence sestry specialistky. Avizovány jsou možnosti vzdělávání v intenzivní péči v současné době včetně celoživotního vzdělávání. Nedílnou součástí je kapitola motivace. Hlavním cílem mojí diplomové práce bylo zjistit motivaci sester ke specializačnímu vzdělávání v intenzivní péči. V dílčím cíli jsem poté mapovala motivaci sester se nadále vzdělávat v rámci celoživotního vzdělávání. Zvoleny byly výzkumné otázky: 1.Jaký náhled mají samy sestry z intenzivní péče na specializační vzdělání? 2.Jsou sestry pracující na intenzivní péči dostatečně motivovány k dalšímu...cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, 1. lékařská fakultacs_CZ
dc.subjectIntenzivní péčecs_CZ
dc.subjectvzdělávání v intenzivní péčics_CZ
dc.subjectmotivacecs_CZ
dc.subjectsestracs_CZ
dc.subjectIntensive careen_US
dc.subjecteducation in intensive careen_US
dc.subjectthe motivationen_US
dc.subjectthe nurseen_US
dc.titleVzdělávání sester v intenzivní péčics_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2019
dcterms.dateAccepted2019-09-04
dc.description.departmentInstitute of Theory and Practice of Nursing First Faculty of Medicine Charles University in Pragueen_US
dc.description.departmentÚstav teorie a praxe ošetřovatelství 1. LF UK v Prazecs_CZ
dc.description.facultyFirst Faculty of Medicineen_US
dc.description.faculty1. lékařská fakultacs_CZ
dc.identifier.repId214404
dc.title.translatedEducation of nurses in intensive careen_US
dc.contributor.refereeKulhavá, Miluše
dc.contributor.refereeChvojková, Kateřina
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineIntenzivní péčecs_CZ
thesis.degree.disciplineIntensive Careen_US
thesis.degree.programSpecializace ve zdravotnictvícs_CZ
thesis.degree.programSpecializations in Health Serviceen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-cs1. lékařská fakulta::Ústav teorie a praxe ošetřovatelství 1. LF UK v Prazecs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFirst Faculty of Medicine::Institute of Theory and Practice of Nursing First Faculty of Medicine Charles University in Pragueen_US
uk.faculty-name.cs1. lékařská fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFirst Faculty of Medicineen_US
uk.faculty-abbr.cs1.LFcs_CZ
uk.degree-discipline.csIntenzivní péčecs_CZ
uk.degree-discipline.enIntensive Careen_US
uk.degree-program.csSpecializace ve zdravotnictvícs_CZ
uk.degree-program.enSpecializations in Health Serviceen_US
thesis.grade.csNeprospěl/acs_CZ
thesis.grade.enFailen_US
uk.abstract.csPro svou diplomovou práci jsem si zvolila tématiku vzdělávání sester v intenzivní péči. V oblasti sesterského vzdělávání bylo nutné reagovat na nové trendy v Evropské unii. V posledních letech se situace na poli vzdělávání v mnohém změnila. Zákon č. 201/2017 Sb. přinesl novinku v tom, že byl zrušen kreditní systém vzdělávání a z tohoto důvodu je možné usuzovat, že tím motivace sester ke vzdělávání mohla poklesnout. Teoretická část popisuje historii intenzivní péče ve světě a v České republice. Zmíněna je historie vzdělávání sester v intenzivní péči a historie specializačního vzdělávání sester v České republice. V další kapitole je poukázáno na současnou situaci intenzivní péče, požadavky na kvalifikační vzdělání všeobecné sestry a kompetence sestry specialistky. Avizovány jsou možnosti vzdělávání v intenzivní péči v současné době včetně celoživotního vzdělávání. Nedílnou součástí je kapitola motivace. Hlavním cílem mojí diplomové práce bylo zjistit motivaci sester ke specializačnímu vzdělávání v intenzivní péči. V dílčím cíli jsem poté mapovala motivaci sester se nadále vzdělávat v rámci celoživotního vzdělávání. Zvoleny byly výzkumné otázky: 1.Jaký náhled mají samy sestry z intenzivní péče na specializační vzdělání? 2.Jsou sestry pracující na intenzivní péči dostatečně motivovány k dalšímu...cs_CZ
uk.abstract.enFor my diploma thesis I chose the topic of education of nurses in intensive care. In the field of nursing education, it was necessary to respond to new trends in the European Union. In recent years, the situation in the field of education has changed in many ways. Act No. 201/2017 Coll. it has brought a novelty that the credit system of education has been abolished and it is therefore possible to conclude that the motivation of nurses to education may have fallen. The theoretical part describes the history of intensive care in the world and in the Czech Republic. Mentioned is the history of nursing education in intensive care and the history of nursing education in the Czech Republic. The next chapter points to the current situation of intensive care, the requirements for qualification education of a nurse and the competence of a nurse specialist. The possibilities of intensive care education, including lifelong learning, are being announced. An integral part is the motivation chapter. The main aim of my thesis was to find out the motivation of nurses to specialize in intensive care. Subsequently, I then mapped the nurses' motivation to continue their education in lifelong learning. Research questions were chosen: 1.What preview do nurses themselves have from intensive care to specialized...en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, 1. lékařská fakulta, Ústav teorie a praxe ošetřovatelství 1. LF UK v Prazecs_CZ
thesis.grade.code4


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV