Zobrazit minimální záznam

Marketing Plan of Fitness and Wellness Center - Fit Effect
dc.contributor.advisorRuda, Tomáš
dc.creatorRumlová, Kristýna
dc.date.accessioned2019-09-23T09:51:47Z
dc.date.available2019-09-23T09:51:47Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/108816
dc.description.abstractNázev: Marketingový plán fitness a wellness centra Fit Effect. Cíle práce: Cílem bakalářské práce je provést situační analýzu marketingového plánu fitness a wellness centra Fit Effect a na jejím základě navrhnout opatření na zlepšení v následujících letech. Dále pomocí analýz zjistit nedostatky v aktivitách fitness a wellness centra a vytvořit návrhy pro zdokonalení v určitých oblastech. Metody: Pro získání sekundárních dat z interních a externích zdrojů byla použita analýza dokumentů. Pro analýzu mikroprostředí byl použit Porterův model pěti sil. PEST analýza byla využita pro analýzu makroprostředí. Analýza konkurence byla provedena srovnáním fitness center podle zvolených kritérií v okolí Fit Effect. Výsledky: Porterův model pěti sil odhalil, jaké hybné síly v odvětví ovlivňují činnost klubu. Výsledkem jsou zjištěné hrozby, kterými jsou substituty, vyjednávací síla zákazníků a rivalita podniků v odvětví. Příležitost představuje náročný trh pro vstup nových konkurentů a vyjednávací síla dodavatelů, kteří se podřizují podmínkám. Prostřednictvím PEST analýzy bylo zjištěno, jaké vnější faktory mají vliv na fungování klubu, a byla u nich uvedena prognóza. Důležitým pozitivním faktorem pro Fit Effect je rostoucí počet obyvatel, rostoucí mzdy, růst spotřeby domácností, snižování míry nezaměstnanosti a...cs_CZ
dc.description.abstractTitle: Marketing plan of fitness and wellness center Fit Effect. Objectives: The aim of this bachelor thesis is to perform a situational analysis of the marketing plan of fitness and wellness center Fit Effect and to propose measures for improvement in the following years. Furthermore, use the analysis to identify weaknesses in the activities of fitness and wellness center and make suggestions for improvement in certain areas. Methods: Document analysis was used to obtain secondary data from internal and external sources. Porter's five forces model was used for micro-environment analysis. PEST analysis was used for macro-environment analysis. The competition analysis was performed by comparing fitness centers according to selected criteria around Fit Effect. Results: Porter's five forces model revealed the driving forces in the industry affecting club activity. As a result, the threats identified are substitutes, the bargaining power of customers and the competition from businesses in the industry. Opportunity is a challenging market for the entry of new competitors and the bargaining power of subordinate suppliers. PEST analysis revealed, what external factors affect the functioning of the club and were given a prognosis. A few important positive factors for Fit Effect is increasing population,...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectmarketingový mix služebcs_CZ
dc.subjectPorterův model pěti silcs_CZ
dc.subjectPEST analýzacs_CZ
dc.subjectanalýza konkurencecs_CZ
dc.subjectSWOT analýzacs_CZ
dc.subjectmarketingový pláncs_CZ
dc.subjectmarketing mix of serviceen_US
dc.subjectPorter's five-forcesen_US
dc.subjectPEST analysisen_US
dc.subjectcompetition analysisen_US
dc.subjectSWOT analysisen_US
dc.subjectmarketing planen_US
dc.titleMarketingový plán fitness a wellness centra Fit Effectcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2019
dcterms.dateAccepted2019-09-02
dc.description.departmentManagementcs_CZ
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.identifier.repId177937
dc.title.translatedMarketing Plan of Fitness and Wellness Center - Fit Effecten_US
dc.contributor.refereeMed, Daniel
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.disciplineSports Managementen_US
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Managementcs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-discipline.enSports Managementen_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csNázev: Marketingový plán fitness a wellness centra Fit Effect. Cíle práce: Cílem bakalářské práce je provést situační analýzu marketingového plánu fitness a wellness centra Fit Effect a na jejím základě navrhnout opatření na zlepšení v následujících letech. Dále pomocí analýz zjistit nedostatky v aktivitách fitness a wellness centra a vytvořit návrhy pro zdokonalení v určitých oblastech. Metody: Pro získání sekundárních dat z interních a externích zdrojů byla použita analýza dokumentů. Pro analýzu mikroprostředí byl použit Porterův model pěti sil. PEST analýza byla využita pro analýzu makroprostředí. Analýza konkurence byla provedena srovnáním fitness center podle zvolených kritérií v okolí Fit Effect. Výsledky: Porterův model pěti sil odhalil, jaké hybné síly v odvětví ovlivňují činnost klubu. Výsledkem jsou zjištěné hrozby, kterými jsou substituty, vyjednávací síla zákazníků a rivalita podniků v odvětví. Příležitost představuje náročný trh pro vstup nových konkurentů a vyjednávací síla dodavatelů, kteří se podřizují podmínkám. Prostřednictvím PEST analýzy bylo zjištěno, jaké vnější faktory mají vliv na fungování klubu, a byla u nich uvedena prognóza. Důležitým pozitivním faktorem pro Fit Effect je rostoucí počet obyvatel, rostoucí mzdy, růst spotřeby domácností, snižování míry nezaměstnanosti a...cs_CZ
uk.abstract.enTitle: Marketing plan of fitness and wellness center Fit Effect. Objectives: The aim of this bachelor thesis is to perform a situational analysis of the marketing plan of fitness and wellness center Fit Effect and to propose measures for improvement in the following years. Furthermore, use the analysis to identify weaknesses in the activities of fitness and wellness center and make suggestions for improvement in certain areas. Methods: Document analysis was used to obtain secondary data from internal and external sources. Porter's five forces model was used for micro-environment analysis. PEST analysis was used for macro-environment analysis. The competition analysis was performed by comparing fitness centers according to selected criteria around Fit Effect. Results: Porter's five forces model revealed the driving forces in the industry affecting club activity. As a result, the threats identified are substitutes, the bargaining power of customers and the competition from businesses in the industry. Opportunity is a challenging market for the entry of new competitors and the bargaining power of subordinate suppliers. PEST analysis revealed, what external factors affect the functioning of the club and were given a prognosis. A few important positive factors for Fit Effect is increasing population,...en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Managementcs_CZ
thesis.grade.code2


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV