Show simple item record

Comparison of marketing communication of selected Chance League hockey clubs
dc.contributor.advisorČáslavová, Eva
dc.creatorKejřová, Tereza
dc.date.accessioned2019-09-23T09:48:42Z
dc.date.available2019-09-23T09:48:42Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/108798
dc.description.abstractNázev: Komparace marketingové komunikace vybraných hokejových klubů Chance Ligy Cíle: Hlavním cílem této bakalářské práce je porovnat marketingovou komunikaci vybraných hokejových klubů. Metody: V této práci byly použity kvalitativní metody. Jednalo se o metodu pozorování. Následně byly provedeny polostrukturované rozhovory s představiteli klubů a se dvěma fanoušky pro každý klub. Na základě získaných výsledků byla použita metoda komparace. Výsledky: Při analýze bylo zjištěno, že kluby nevyužívají všechny komunikační nástroje tak efektivně, jak by mohly a některé nástroje nejsou využívány v současné době vůbec. Výsledkem práce je komparace těchto klubů v oblasti marketingové komunikace. V závěru práce jsou pak zmíněna stručná doporučení pro zlepšení marketingové komunikace v závislosti na velikosti klubu. Klíčová slova: marketing, hokej, fanoušci, public relationscs_CZ
dc.description.abstractTitle: Comparison of marketing communication of selected Chance League hockey clubs Objectives: The following bachelor thesis is focused on the analysis and comparison of the current marketing communication of three ice hockey clubs playing Chance League. Based on the results of marketing qualitative research including semi-structured interviews with representatives and fans of each club. Methods: Marketing research is based on interviews with employees of each club and semi-structured interviews with 2 fans of each club. Based on these results the comparison method is used. Results: This thesis compares clubs in marketing communication. The research shows that clubs could use some communication tools more effectively. It has been found that some communication tools are not use at all. In conclusion there are written short recommendations for improving marketing communication for each club. Keywords: marketing, ice hockey, fans, public relationsen_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectkomparacecs_CZ
dc.subjectmarketingcs_CZ
dc.subjecthokejový klubcs_CZ
dc.subjectChance Ligacs_CZ
dc.subjectcomparisonen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjecthockey cluben_US
dc.subjectChance Leagueen_US
dc.titleKomparace marketingové komunikace vybraných hokejových klubů Chance Ligycs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2019
dcterms.dateAccepted2019-09-02
dc.description.departmentManagementcs_CZ
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.identifier.repId201787
dc.title.translatedComparison of marketing communication of selected Chance League hockey clubsen_US
dc.contributor.refereeRuda, Tomáš
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.disciplineSports Managementen_US
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-discipline.enSports Managementen_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csNázev: Komparace marketingové komunikace vybraných hokejových klubů Chance Ligy Cíle: Hlavním cílem této bakalářské práce je porovnat marketingovou komunikaci vybraných hokejových klubů. Metody: V této práci byly použity kvalitativní metody. Jednalo se o metodu pozorování. Následně byly provedeny polostrukturované rozhovory s představiteli klubů a se dvěma fanoušky pro každý klub. Na základě získaných výsledků byla použita metoda komparace. Výsledky: Při analýze bylo zjištěno, že kluby nevyužívají všechny komunikační nástroje tak efektivně, jak by mohly a některé nástroje nejsou využívány v současné době vůbec. Výsledkem práce je komparace těchto klubů v oblasti marketingové komunikace. V závěru práce jsou pak zmíněna stručná doporučení pro zlepšení marketingové komunikace v závislosti na velikosti klubu. Klíčová slova: marketing, hokej, fanoušci, public relationscs_CZ
uk.abstract.enTitle: Comparison of marketing communication of selected Chance League hockey clubs Objectives: The following bachelor thesis is focused on the analysis and comparison of the current marketing communication of three ice hockey clubs playing Chance League. Based on the results of marketing qualitative research including semi-structured interviews with representatives and fans of each club. Methods: Marketing research is based on interviews with employees of each club and semi-structured interviews with 2 fans of each club. Based on these results the comparison method is used. Results: This thesis compares clubs in marketing communication. The research shows that clubs could use some communication tools more effectively. It has been found that some communication tools are not use at all. In conclusion there are written short recommendations for improving marketing communication for each club. Keywords: marketing, ice hockey, fans, public relationsen_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Managementcs_CZ
thesis.grade.code2


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV