Komparace marketingové komunikace vybraných hokejových klubů Chance Ligy
Comparison of marketing communication of selected Chance League hockey clubs
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/108798Identifikátory
SIS: 201787
Kolekce
- Kvalifikační práce [8432]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Ruda, Tomáš
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Management
Datum obhajoby
2. 9. 2019
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
komparace, marketing, hokejový klub, Chance LigaKlíčová slova (anglicky)
comparison, marketing, hockey club, Chance LeagueNázev: Komparace marketingové komunikace vybraných hokejových klubů Chance Ligy Cíle: Hlavním cílem této bakalářské práce je porovnat marketingovou komunikaci vybraných hokejových klubů. Metody: V této práci byly použity kvalitativní metody. Jednalo se o metodu pozorování. Následně byly provedeny polostrukturované rozhovory s představiteli klubů a se dvěma fanoušky pro každý klub. Na základě získaných výsledků byla použita metoda komparace. Výsledky: Při analýze bylo zjištěno, že kluby nevyužívají všechny komunikační nástroje tak efektivně, jak by mohly a některé nástroje nejsou využívány v současné době vůbec. Výsledkem práce je komparace těchto klubů v oblasti marketingové komunikace. V závěru práce jsou pak zmíněna stručná doporučení pro zlepšení marketingové komunikace v závislosti na velikosti klubu. Klíčová slova: marketing, hokej, fanoušci, public relations
Title: Comparison of marketing communication of selected Chance League hockey clubs Objectives: The following bachelor thesis is focused on the analysis and comparison of the current marketing communication of three ice hockey clubs playing Chance League. Based on the results of marketing qualitative research including semi-structured interviews with representatives and fans of each club. Methods: Marketing research is based on interviews with employees of each club and semi-structured interviews with 2 fans of each club. Based on these results the comparison method is used. Results: This thesis compares clubs in marketing communication. The research shows that clubs could use some communication tools more effectively. It has been found that some communication tools are not use at all. In conclusion there are written short recommendations for improving marketing communication for each club. Keywords: marketing, ice hockey, fans, public relations