Zobrazit minimální záznam

Competition in the market of mobile operators in the Czech Republic
dc.contributor.advisorTichá, Milena
dc.creatorKacvinský, Jan
dc.date.accessioned2019-07-12T09:54:38Z
dc.date.available2019-07-12T09:54:38Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/107973
dc.description.abstractKonkurence na trhu mobilních operátorů v České republice - Abstrakt Cílem bakalářské práce je vymezení pojmu konkurence, jejích typů a postižení její úlohy v tržní ekonomice. Konkurencí se zabývá první část práce, která je rozdělena do tří podkapitol, první popisuje dokonalou konkurenci, druhá konkurenci nedokonalou a její druhy. Třetí podkapitola první části je potom věnována regulaci trhu. Dále se práce zabývá nekalými obchodními praktikami, které jsou definovány ve druhé části. První podkapitola zde vymezuje agresivní obchodní praktiky, zkrátka co je, a co není povoleno dle zákona firmám při prodeji a prezentaci svých produktů a služeb. Druhá podkapitola popisuje konkrétní případy nekalých obchodních praktik se zaměřením na prohřešky českých mobilních operátorů. Ve třetí části jsou představeni tři hlavní poskytovatelé telekomunikačních služeb na českém trhu, a sice T- Mobile, O2 a Vodafone. Ve čtvrté části je zprvu zhodnocena aktuální situace na českém telekomunikačním trhu, další podkapitoly se potom věnují propojovacím poplatkům, dále je zmíněn roaming a jeho nedávné zrušení v zemích EU. Poté následují celoevropská srovnání cen za volání, SMS a mobilních dat. A konečně poslední dvě podkapitoly čtvrté části se zabývají konkrétními projevy konkurence na tuzemském trhu mobilních operátorů. Nejprve je...cs_CZ
dc.description.abstractCompetition in the market of mobile operators in the Czech Republic - Abstract The aim of this bachelor thesis is to define the term competition, to describe its types and to look how it works in market economy. Competition is the topic of the first part of the thesis, which is divided into three subchapters. The first one is about perfect competition, second one about imperfect competition and its kinds. The third subchapter is dedicated to the market regulation. The second part defines the unfair competition. The first subchapter of this part defines the aggressive business practices, which means what is allowed and what is banned when it comes to selling and promotion of things and services. The second subchapter describes some specific cases of unfair competition aimed to offenses of the Czech mobile operators. The third part introduces the three main providers of telecommunication services on Czech market - T-Mobile, O2 and Vodafone. In the fourth part is validated the current situation on The Czech telecommunications market, next subchapters talk about termination rates and the recent cancel of roaming fees in EU. Next are the price comparisons of mobile data, calls and SMS at European level. The final two subchapters of this fourth part are about specific effects of price and non-price competition on...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectMobile operatoren_US
dc.subjectcompetitionen_US
dc.subjectpricesen_US
dc.subjectmarket economyen_US
dc.subjectunfair competitionen_US
dc.subjectMobilní operátorcs_CZ
dc.subjectkonkurencecs_CZ
dc.subjectcenycs_CZ
dc.subjecttržní ekonomikacs_CZ
dc.subjectnekalá soutěžcs_CZ
dc.titleKonkurence na trhu mobilních operátorů v České republicecs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2019
dcterms.dateAccepted2019-05-20
dc.description.departmentKatedra občanské výchovy a filosofiecs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId186839
dc.title.translatedCompetition in the market of mobile operators in the Czech Republicen_US
dc.contributor.refereeZicha, Zbyněk
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineFrench Language oriented at education - Social Sciences Oriented at Educationen_US
thesis.degree.disciplineFrancouzský jazyk se zaměřením na vzdělávání - Základy společenských věd se zaměřením na vzdělávánícs_CZ
thesis.degree.programSpecialization in Educationen_US
thesis.degree.programSpecializace v pedagogicecs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra občanské výchovy a filosofiecs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csFrancouzský jazyk se zaměřením na vzdělávání - Základy společenských věd se zaměřením na vzdělávánícs_CZ
uk.degree-discipline.enFrench Language oriented at education - Social Sciences Oriented at Educationen_US
uk.degree-program.csSpecializace v pedagogicecs_CZ
uk.degree-program.enSpecialization in Educationen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csKonkurence na trhu mobilních operátorů v České republice - Abstrakt Cílem bakalářské práce je vymezení pojmu konkurence, jejích typů a postižení její úlohy v tržní ekonomice. Konkurencí se zabývá první část práce, která je rozdělena do tří podkapitol, první popisuje dokonalou konkurenci, druhá konkurenci nedokonalou a její druhy. Třetí podkapitola první části je potom věnována regulaci trhu. Dále se práce zabývá nekalými obchodními praktikami, které jsou definovány ve druhé části. První podkapitola zde vymezuje agresivní obchodní praktiky, zkrátka co je, a co není povoleno dle zákona firmám při prodeji a prezentaci svých produktů a služeb. Druhá podkapitola popisuje konkrétní případy nekalých obchodních praktik se zaměřením na prohřešky českých mobilních operátorů. Ve třetí části jsou představeni tři hlavní poskytovatelé telekomunikačních služeb na českém trhu, a sice T- Mobile, O2 a Vodafone. Ve čtvrté části je zprvu zhodnocena aktuální situace na českém telekomunikačním trhu, další podkapitoly se potom věnují propojovacím poplatkům, dále je zmíněn roaming a jeho nedávné zrušení v zemích EU. Poté následují celoevropská srovnání cen za volání, SMS a mobilních dat. A konečně poslední dvě podkapitoly čtvrté části se zabývají konkrétními projevy konkurence na tuzemském trhu mobilních operátorů. Nejprve je...cs_CZ
uk.abstract.enCompetition in the market of mobile operators in the Czech Republic - Abstract The aim of this bachelor thesis is to define the term competition, to describe its types and to look how it works in market economy. Competition is the topic of the first part of the thesis, which is divided into three subchapters. The first one is about perfect competition, second one about imperfect competition and its kinds. The third subchapter is dedicated to the market regulation. The second part defines the unfair competition. The first subchapter of this part defines the aggressive business practices, which means what is allowed and what is banned when it comes to selling and promotion of things and services. The second subchapter describes some specific cases of unfair competition aimed to offenses of the Czech mobile operators. The third part introduces the three main providers of telecommunication services on Czech market - T-Mobile, O2 and Vodafone. In the fourth part is validated the current situation on The Czech telecommunications market, next subchapters talk about termination rates and the recent cancel of roaming fees in EU. Next are the price comparisons of mobile data, calls and SMS at European level. The final two subchapters of this fourth part are about specific effects of price and non-price competition on...en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra občanské výchovy a filosofiecs_CZ
thesis.grade.code1


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV