Show simple item record

The possibilities and limits of interactive applications for learning a musical instrument
dc.contributor.advisorKolárová, Marta
dc.creatorEliaš, Tomáš
dc.date.accessioned2020-08-27T15:09:25Z
dc.date.available2020-08-27T15:09:25Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/107585
dc.description.abstractTématem této bakalářské práce jsou interaktivní aplikace pro výuku hry na hudební nástroj. Teoretická část se zaměřuje na využití internetu (web 2.0, web 3.0, music 3.0), informačních technologií a interaktivních aplikací v oblastech moderního hudebního vzdělávání a popisuje rovněž současný stav využívání těchto aplikací, který vychází především ze zahraničních odborných článků nebo studií zabývajících se touto problematikou. Hlavní část práce se skládá z kvalitativního výzkumu s konzervatoristy studujícími na vybraných pražských konzervatořích. Výzkum byl prováděn s cílem zjistit uživatelskou zkušenost konzervatoristů s těmito aplikacemi a se záměrem ověřit potenciál a reálný přínos takto koncipovaných aplikací.cs_CZ
dc.description.abstractThe theme of this bachelor thesis are interactive applications for learning musical instruments. The theoretical part focuses on the use of the Internet (web 2.0, web 3.0, music 3.0), information technologies and interactive applications in the areas of modern music education and also describes the current state of use of these applications, which is based mainly on foreign academic journals, articles or studies related to this topic. The main part of the thesis consists of qualitative research with conservatorists studying at selected Prague conservatories. The research was conducted to determine the conservatorist's user experience with these applications and simultaneously verify the potential and real benefits of such conceived applications.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.subjectinteractive applications|mobile applications|gamification|internet|musical instrument|music|qualitative researchen_US
dc.subjectinteraktivní aplikace|mobilní aplikace|gamifikace|internet|hudební nástroj|hudba|kvalitativní výzkumcs_CZ
dc.titleMožnosti a limity interaktivních aplikací pro výuku hry na hudební nástrojcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2019
dcterms.dateAccepted2019-06-17
dc.description.departmentÚstav informačních studií a knihovnictvícs_CZ
dc.description.departmentInstitute of Information Studies and Librarianshipen_US
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.identifier.repId202537
dc.title.translatedThe possibilities and limits of interactive applications for learning a musical instrumenten_US
dc.contributor.refereeSlussareff, Michaela
dc.identifier.aleph002283583
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineInformační studia a knihovnictvícs_CZ
thesis.degree.disciplineInformation Studies and Librarianshipen_US
thesis.degree.programInformační studia a knihovnictvícs_CZ
thesis.degree.programInformation Studies and Librarianshipen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csInformační studia a knihovnictvícs_CZ
uk.degree-discipline.enInformation Studies and Librarianshipen_US
uk.degree-program.csInformační studia a knihovnictvícs_CZ
uk.degree-program.enInformation Studies and Librarianshipen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csTématem této bakalářské práce jsou interaktivní aplikace pro výuku hry na hudební nástroj. Teoretická část se zaměřuje na využití internetu (web 2.0, web 3.0, music 3.0), informačních technologií a interaktivních aplikací v oblastech moderního hudebního vzdělávání a popisuje rovněž současný stav využívání těchto aplikací, který vychází především ze zahraničních odborných článků nebo studií zabývajících se touto problematikou. Hlavní část práce se skládá z kvalitativního výzkumu s konzervatoristy studujícími na vybraných pražských konzervatořích. Výzkum byl prováděn s cílem zjistit uživatelskou zkušenost konzervatoristů s těmito aplikacemi a se záměrem ověřit potenciál a reálný přínos takto koncipovaných aplikací.cs_CZ
uk.abstract.enThe theme of this bachelor thesis are interactive applications for learning musical instruments. The theoretical part focuses on the use of the Internet (web 2.0, web 3.0, music 3.0), information technologies and interactive applications in the areas of modern music education and also describes the current state of use of these applications, which is based mainly on foreign academic journals, articles or studies related to this topic. The main part of the thesis consists of qualitative research with conservatorists studying at selected Prague conservatories. The research was conducted to determine the conservatorist's user experience with these applications and simultaneously verify the potential and real benefits of such conceived applications.en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Ústav informačních studií a knihovnictvícs_CZ
thesis.grade.code1
uk.publication-placePrahacs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV