Zobrazit minimální záznam

Unsolicited advertising in Czech and German law
dc.contributor.advisorPatěk, Daniel
dc.creatorVacková, Linda
dc.date.accessioned2020-02-18T09:18:40Z
dc.date.available2020-02-18T09:18:40Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/107484
dc.description.abstractUnsolicited advertising in Czech and German law This thesis, entitled "Unsolicited advertising in Czech and German law", comprehensively analyses the issue of unsolicited advertising in the legal system of the Czech Republic and the Federal Republic of Germany. Unsolicited advertising represents a certain interference with the personal or commercial sphere of its addressee or third parties, and in the context of the development of modern means of communication appears increasingly and in various forms. Even though advertising in general is a reflection of freedom to conduct a business and freedom of expression, its legal regulation is needed, especially in case advertisement is undesired and harassing. The text of this thesis is systematically divided into four consecutive parts. The first part constitutes an initial reflection on the need and reason for a legal regulation of unsolicited advertising. The second part is divided into four chapters and provides the basis for regulation of unsolicited advertising and an outline of its current form. The first chapter deals with the historical background of regulation of unsolicited advertising. The second chapter places unsolicited advertising into a wider legal framework of constitutional law. In the following third chapter the issue of unsolicited...en_US
dc.description.abstractNevyžádaná reklama v české a německé právní úpravě Předkládaná rigorózní práce s názvem "Nevyžádaná reklama v české a německé právní úpravě" komplexně analyzuje problematiku nevyžádané reklamy v právním řádu České republiky a Spolkové republiky Německo. Nevyžádaná reklama představuje určitý zásah do osobní nebo obchodní sféry svých adresátů nebo třetích subjektů a s rozvojem moderních komunikačních prostředků se vyskytuje stále častěji a v rozmanitých formách. I když je reklama projevem svobody podnikání a svobody projevu, je třeba její právní regulace, obzvlášť pokud je nežádaná a obtěžující. Text práce je systematicky členěn do čtyř na sebe navazujících částí. První část představuje úvodní zamyšlení nad potřebou a důvodem právní regulace nevyžádané reklamy. Druhá část je dělena do čtyř kapitol a přináší východiska regulace nevyžádané reklamy a nástin její současné podoby. První kapitola se věnuje historickému východisku regulace nevyžádané reklamy. Druhá kapitola zasazuje nevyžádanou reklamu do širšího právního rámce ústavního práva. Následuje kapitola třetí, jež uvádí problematiku nevyžádané reklamy v kontextu evropského práva primárního a především sekundárního. V poslední čtvrté kapitole je věnován prostor přehledu platné právní úpravy nevyžádané reklamy v českém a německém právním řádu tak,...cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Právnická fakultacs_CZ
dc.subjectNevyžádaná reklamacs_CZ
dc.subjectNekalá soutěžcs_CZ
dc.subjectDotěrné obtěžovánícs_CZ
dc.subjectObchodní sdělenícs_CZ
dc.subjectSpamcs_CZ
dc.subjectUnsolicited advertisingen_US
dc.subjectUnfair competitionen_US
dc.subjectIntrusive harassmenten_US
dc.subjectCommercial communicationen_US
dc.subjectSpamen_US
dc.titleNevyžádaná reklama v české a německé právní úpravěcs_CZ
dc.typerigorózní prácecs_CZ
dcterms.created2019
dcterms.dateAccepted2019-06-17
dc.description.departmentKatedra obchodního právacs_CZ
dc.description.departmentDepartment of Business Lawen_US
dc.description.facultyFaculty of Lawen_US
dc.description.facultyPrávnická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId139028
dc.title.translatedUnsolicited advertising in Czech and German lawen_US
dc.contributor.refereeHoráček, Vít
dc.identifier.aleph002283188
thesis.degree.nameJUDr.
thesis.degree.levelrigorózní řízenícs_CZ
thesis.degree.disciplineLawen_US
thesis.degree.disciplinePrávocs_CZ
thesis.degree.programLaw and Jurisprudenceen_US
thesis.degree.programPrávo a právní vědacs_CZ
uk.thesis.typerigorózní prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPrávnická fakulta::Katedra obchodního právacs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Law::Department of Business Lawen_US
uk.faculty-name.csPrávnická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Lawen_US
uk.faculty-abbr.csPFcs_CZ
uk.degree-discipline.csPrávocs_CZ
uk.degree-discipline.enLawen_US
uk.degree-program.csPrávo a právní vědacs_CZ
uk.degree-program.enLaw and Jurisprudenceen_US
thesis.grade.csProspěl/acs_CZ
thesis.grade.enPassen_US
uk.abstract.csNevyžádaná reklama v české a německé právní úpravě Předkládaná rigorózní práce s názvem "Nevyžádaná reklama v české a německé právní úpravě" komplexně analyzuje problematiku nevyžádané reklamy v právním řádu České republiky a Spolkové republiky Německo. Nevyžádaná reklama představuje určitý zásah do osobní nebo obchodní sféry svých adresátů nebo třetích subjektů a s rozvojem moderních komunikačních prostředků se vyskytuje stále častěji a v rozmanitých formách. I když je reklama projevem svobody podnikání a svobody projevu, je třeba její právní regulace, obzvlášť pokud je nežádaná a obtěžující. Text práce je systematicky členěn do čtyř na sebe navazujících částí. První část představuje úvodní zamyšlení nad potřebou a důvodem právní regulace nevyžádané reklamy. Druhá část je dělena do čtyř kapitol a přináší východiska regulace nevyžádané reklamy a nástin její současné podoby. První kapitola se věnuje historickému východisku regulace nevyžádané reklamy. Druhá kapitola zasazuje nevyžádanou reklamu do širšího právního rámce ústavního práva. Následuje kapitola třetí, jež uvádí problematiku nevyžádané reklamy v kontextu evropského práva primárního a především sekundárního. V poslední čtvrté kapitole je věnován prostor přehledu platné právní úpravy nevyžádané reklamy v českém a německém právním řádu tak,...cs_CZ
uk.abstract.enUnsolicited advertising in Czech and German law This thesis, entitled "Unsolicited advertising in Czech and German law", comprehensively analyses the issue of unsolicited advertising in the legal system of the Czech Republic and the Federal Republic of Germany. Unsolicited advertising represents a certain interference with the personal or commercial sphere of its addressee or third parties, and in the context of the development of modern means of communication appears increasingly and in various forms. Even though advertising in general is a reflection of freedom to conduct a business and freedom of expression, its legal regulation is needed, especially in case advertisement is undesired and harassing. The text of this thesis is systematically divided into four consecutive parts. The first part constitutes an initial reflection on the need and reason for a legal regulation of unsolicited advertising. The second part is divided into four chapters and provides the basis for regulation of unsolicited advertising and an outline of its current form. The first chapter deals with the historical background of regulation of unsolicited advertising. The second chapter places unsolicited advertising into a wider legal framework of constitutional law. In the following third chapter the issue of unsolicited...en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Právnická fakulta, Katedra obchodního právacs_CZ
thesis.grade.codeP
uk.publication-placePrahacs_CZ
dc.identifier.lisID990022831880106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV