Zobrazit minimální záznam

The Analysis of Marketing Communication of the International Film Festival Karlovy Vary in the Year 2006, 2010 and 2016 and Their Comparison
dc.contributor.advisorHalada, Jan
dc.creatorMarešová, Markéta
dc.date.accessioned2019-07-05T09:45:38Z
dc.date.available2019-07-05T09:45:38Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/107312
dc.description.abstractakalářská práce se zabývá analýzou propagace Mezinárodního filmového festivalu Karlovy Vary, a to konkrétně v letech 2006, 2010 a 2016 a vzájemným porovnáním daných ročníků úvodu práce autor uvádí důvod výběru právě těchto ročníků. první části práce se autor zaměřuje na vymezení základních pojmů, které jsou pro práci klíčové, a to především pojmy z oblasti art a filmového marketingu, dále se soustředí na důležité nástroje těchto odvětví - tedy filmový plakát a trailer, které jsou zásadní pro praktickou část této práce. Další část práce se věnuje samotnému karlovarskému festivalu, autor stručnou historii festivalu a hlavní události é festival dodnes ovlivňují. Dále práci také rozebrán marketingový mix v teoretickém pojetí, autor posléze zasazuje tyto pojmy Stěžejní část práce se zabývá analýzou komunikace festivalu v jednotlivých letech. Autor této části nejprve věnuje komunikaci festivalu obecně, posléze podrobněji rozebírá jednotlivé é zněl a plakát této kapitole také autor zkoumá komunikační aktivity na internetu a na sociálních sítích daných letech Poslední kapitolou práce je porovnání jednotlivých ročníků a jejich komunikace zde také uvádí vlastní celkové zhodnocení festivalu a jeho komunikace s ávštěvníky.cs_CZ
dc.description.abstractThis bachelor thesis pursues the analysis of the promotion of the Karlovy Vary International Film Festival in the years 2006, 2010 and 2016 and by mutual comparison of marketing communication in the given years. In the first part of the thesis, the author focuses on defining the basic terms that are crucial for the work, especially the concepts of art and film marketing. The author also focuses on the important tools of these marketing sphere - the film poster and trailer which are essential for the practical part of this thesis. The next part of the thesis deals with film festival in Karlovy Vary itself, the author describes the beginning and brief history of the festival and the main events that influence the festival to these days. Furthermore, the thesis also discusses the marketing mix in the theoretical concept, then author transfers these concepts into the context of the festival. The main part of the thesis deals with the analysis of festival communication in individual years. In this part, the author first deals with the festival's communication in general, then discusses individual festival trailers and posters in detail. Communication activities on the Internet and on social media in the years are also discussed in this part of the thesis. The last chapter is a comparison of individual...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectmarketing communicationen_US
dc.subjectKVIFFen_US
dc.subjectfilm festivalen_US
dc.subjectpromotionen_US
dc.subjectanalysisen_US
dc.subjectadvertisingen_US
dc.subjectmarketingová komunikacecs_CZ
dc.subjectKVIFFcs_CZ
dc.subjectfilmový festivalcs_CZ
dc.subjectMFFKVcs_CZ
dc.subjectpropagacecs_CZ
dc.subjectanalýzacs_CZ
dc.subjectreklamacs_CZ
dc.titleAnalýza marketingové komunikace Mezinárodního filmového festivalu Karlovy Vary v roce 2006, 2010 a 2016 a jejich vzájemné porovnánícs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2019
dcterms.dateAccepted2019-06-14
dc.description.departmentKatedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.description.departmentDepartment of Marketing Communication and Public Relationsen_US
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.identifier.repId192553
dc.title.translatedThe Analysis of Marketing Communication of the International Film Festival Karlovy Vary in the Year 2006, 2010 and 2016 and Their Comparisonen_US
dc.contributor.refereeŠtoll, Martin
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketing Communications and Public Relationsen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
uk.degree-discipline.enMarketing Communications and Public Relationsen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csakalářská práce se zabývá analýzou propagace Mezinárodního filmového festivalu Karlovy Vary, a to konkrétně v letech 2006, 2010 a 2016 a vzájemným porovnáním daných ročníků úvodu práce autor uvádí důvod výběru právě těchto ročníků. první části práce se autor zaměřuje na vymezení základních pojmů, které jsou pro práci klíčové, a to především pojmy z oblasti art a filmového marketingu, dále se soustředí na důležité nástroje těchto odvětví - tedy filmový plakát a trailer, které jsou zásadní pro praktickou část této práce. Další část práce se věnuje samotnému karlovarskému festivalu, autor stručnou historii festivalu a hlavní události é festival dodnes ovlivňují. Dále práci také rozebrán marketingový mix v teoretickém pojetí, autor posléze zasazuje tyto pojmy Stěžejní část práce se zabývá analýzou komunikace festivalu v jednotlivých letech. Autor této části nejprve věnuje komunikaci festivalu obecně, posléze podrobněji rozebírá jednotlivé é zněl a plakát této kapitole také autor zkoumá komunikační aktivity na internetu a na sociálních sítích daných letech Poslední kapitolou práce je porovnání jednotlivých ročníků a jejich komunikace zde také uvádí vlastní celkové zhodnocení festivalu a jeho komunikace s ávštěvníky.cs_CZ
uk.abstract.enThis bachelor thesis pursues the analysis of the promotion of the Karlovy Vary International Film Festival in the years 2006, 2010 and 2016 and by mutual comparison of marketing communication in the given years. In the first part of the thesis, the author focuses on defining the basic terms that are crucial for the work, especially the concepts of art and film marketing. The author also focuses on the important tools of these marketing sphere - the film poster and trailer which are essential for the practical part of this thesis. The next part of the thesis deals with film festival in Karlovy Vary itself, the author describes the beginning and brief history of the festival and the main events that influence the festival to these days. Furthermore, the thesis also discusses the marketing mix in the theoretical concept, then author transfers these concepts into the context of the festival. The main part of the thesis deals with the analysis of festival communication in individual years. In this part, the author first deals with the festival's communication in general, then discusses individual festival trailers and posters in detail. Communication activities on the Internet and on social media in the years are also discussed in this part of the thesis. The last chapter is a comparison of individual...en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
thesis.grade.codeB


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV