Zobrazit minimální záznam

Femvertising in the category of decorative cosmetics in the Czech Republic
dc.contributor.advisorRosenfeldová, Jana
dc.creatorKalousová, Karin
dc.date.accessioned2019-07-04T10:10:34Z
dc.date.available2019-07-04T10:10:34Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/107295
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá femvertisingem v souvislosti s kategorií dekorativní kosmetiky v České republice. Cílem této práce bylo na základě analýzy vybraných televizních a online reklam určených pro český trh v roce 2018 a 2019 vypozorovat, zda je v segmentu dekorativní kosmetiky na českém trhu femvertising přítomný. Z kvalitativní obsahové mediální analýzy vyplynulo, že ve vybraném analyzovaném vzorku se ve všech reklamách vyskytovaly prvky femvertisingové komunikace a několik reklam bylo dokonce možné označit za plně femvertisingové.cs_CZ
dc.description.abstractThe topic of this bachelor's thesis is femvertising in relation to the beauty segment in the Czech Republic. The aim of this thesis was to analyse selected TV and online ads used in the Czech market in 2018 and 2019 and come to the conclusion (based on results from the analysis), if the femvertising phenomenon is present in the Czech market. The results of the qualitative content media analysis showed that all of the ads from the analysed sample contained femvertising elements and it was even possible to describe some of the ads as femvertising ads.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectFemvertisingen_US
dc.subjectgender stereotypesen_US
dc.subjectgenderen_US
dc.subjectstereotypeen_US
dc.subjectfeminismen_US
dc.subjectadvertisingen_US
dc.subjectcorporate social responsibilityen_US
dc.subjectFemvertisingcs_CZ
dc.subjectgenderové stereotypycs_CZ
dc.subjectgendercs_CZ
dc.subjectstereotypcs_CZ
dc.subjectfeminismuscs_CZ
dc.subjectreklamacs_CZ
dc.subjectspolečenská odpovědnost firemcs_CZ
dc.titleFemvertising v kategorii dekorativní kosmetiky v České republicecs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2019
dcterms.dateAccepted2019-06-13
dc.description.departmentKatedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.description.departmentDepartment of Marketing Communication and Public Relationsen_US
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.identifier.repId204401
dc.title.translatedFemvertising in the category of decorative cosmetics in the Czech Republicen_US
dc.contributor.refereeVochocová, Lenka
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketing Communications and Public Relationsen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
uk.degree-discipline.enMarketing Communications and Public Relationsen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csTato bakalářská práce se zabývá femvertisingem v souvislosti s kategorií dekorativní kosmetiky v České republice. Cílem této práce bylo na základě analýzy vybraných televizních a online reklam určených pro český trh v roce 2018 a 2019 vypozorovat, zda je v segmentu dekorativní kosmetiky na českém trhu femvertising přítomný. Z kvalitativní obsahové mediální analýzy vyplynulo, že ve vybraném analyzovaném vzorku se ve všech reklamách vyskytovaly prvky femvertisingové komunikace a několik reklam bylo dokonce možné označit za plně femvertisingové.cs_CZ
uk.abstract.enThe topic of this bachelor's thesis is femvertising in relation to the beauty segment in the Czech Republic. The aim of this thesis was to analyse selected TV and online ads used in the Czech market in 2018 and 2019 and come to the conclusion (based on results from the analysis), if the femvertising phenomenon is present in the Czech market. The results of the qualitative content media analysis showed that all of the ads from the analysed sample contained femvertising elements and it was even possible to describe some of the ads as femvertising ads.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
thesis.grade.codeA


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV