Show simple item record

Analysis of Donald J. Trump's twitter campaign during 2016 US presidential election
dc.contributor.advisorKlvaňa, Tomáš
dc.creatorNeumahr, Martin
dc.date.accessioned2020-08-19T20:59:25Z
dc.date.available2020-08-19T20:59:25Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/107189
dc.description.abstractV první části práce obecně seznámím s marketingem, v jakém smyslu byl používán v amerických prezidentských volbách v roce 2016 konkrétními kandidáty nebo jejich volebními týmy, dále popíši negativní kampaň v politickém marketingu a ke konci první části práce doplním vysvětlení, jak důležitou součástí amerických prezidentských voleb byl právě Twitter. Druhá část práce bude mít za cíl analyzovat kampaň kandidáta republikánské strany podrobněji. Na vzorku 1458 twitterových příspěvků budu zkoumat, zda a jak používal Donald Trump negativní kampaň proti své protikandidátce Hillary Clinton a také posuzovat, v jaké míře se jeho nepravdivá tvrzení měnila v průběhu kampaně v konkrétních třech tématech. V práci je zkoumáno období od nominačního sjezdu 18. 7. 2016 do 8. 11. 2016, kdy se konaly americké prezidentské volby. V závěru své práce se pokusím na výzkumné otázky odpovědět.cs_CZ
dc.description.abstractIn the first part of the thesis, I will generally introduce marketing to the meaning of US candidates or their electoral teams in the US presidential election in 2016, describe the negative campaign in political marketing, and explain how important part of the US presidential election was Twitter. The second part of the thesis aims to analyze the campaign of the Republican Party candidate in more detail. On a sample of 1458 twitter posts, I will examine whether and how Donald Trump used a negative campaign against his rival candidate Hillary Clinton and also to assess the extent to which his false claims had changed over his campaign in three specific topics. The thesis examines the period from the nomination congress on 18 July 2016 to 8 November 2016, when the US presidential elections were held. At the end of my work, I will try to answer the research questions.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectAmerican presidential election 2016en_US
dc.subjectDonald Trumpen_US
dc.subjectHillary Clintonen_US
dc.subjectnegative campaigningen_US
dc.subjectonline marketingen_US
dc.subjectoffline marketingen_US
dc.subjectTwitteren_US
dc.subjectsocial mediaen_US
dc.subjectpresident of the United States of Americaen_US
dc.subjectAmerické prezidentské volby 2016cs_CZ
dc.subjectDonald Trumpcs_CZ
dc.subjectHillary Clintoncs_CZ
dc.subjectnegativní kampaňcs_CZ
dc.subjectonline marketingcs_CZ
dc.subjectoffline marketingcs_CZ
dc.subjectTwittercs_CZ
dc.subjectsociální sítěcs_CZ
dc.subjectprezident Spojených států americkýchcs_CZ
dc.titleAnalýza twitterové kampaně Donalda J. Trumpa v amerických prezidentských volbách 2016cs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2019
dcterms.dateAccepted2019-06-12
dc.description.departmentInstitute of International Studiesen_US
dc.description.departmentInstitut mezinárodních studiícs_CZ
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.identifier.repId203317
dc.title.translatedAnalysis of Donald J. Trump's twitter campaign during 2016 US presidential electionen_US
dc.contributor.refereeFiřtová, Magdalena
dc.identifier.aleph002282628
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineArea Studiesen_US
thesis.degree.disciplineTeritoriální studiacs_CZ
thesis.degree.programMezinárodní teritoriální studiacs_CZ
thesis.degree.programInternational Area Studiesen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Institut mezinárodních studiícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Institute of International Studiesen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csTeritoriální studiacs_CZ
uk.degree-discipline.enArea Studiesen_US
uk.degree-program.csMezinárodní teritoriální studiacs_CZ
uk.degree-program.enInternational Area Studiesen_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csV první části práce obecně seznámím s marketingem, v jakém smyslu byl používán v amerických prezidentských volbách v roce 2016 konkrétními kandidáty nebo jejich volebními týmy, dále popíši negativní kampaň v politickém marketingu a ke konci první části práce doplním vysvětlení, jak důležitou součástí amerických prezidentských voleb byl právě Twitter. Druhá část práce bude mít za cíl analyzovat kampaň kandidáta republikánské strany podrobněji. Na vzorku 1458 twitterových příspěvků budu zkoumat, zda a jak používal Donald Trump negativní kampaň proti své protikandidátce Hillary Clinton a také posuzovat, v jaké míře se jeho nepravdivá tvrzení měnila v průběhu kampaně v konkrétních třech tématech. V práci je zkoumáno období od nominačního sjezdu 18. 7. 2016 do 8. 11. 2016, kdy se konaly americké prezidentské volby. V závěru své práce se pokusím na výzkumné otázky odpovědět.cs_CZ
uk.abstract.enIn the first part of the thesis, I will generally introduce marketing to the meaning of US candidates or their electoral teams in the US presidential election in 2016, describe the negative campaign in political marketing, and explain how important part of the US presidential election was Twitter. The second part of the thesis aims to analyze the campaign of the Republican Party candidate in more detail. On a sample of 1458 twitter posts, I will examine whether and how Donald Trump used a negative campaign against his rival candidate Hillary Clinton and also to assess the extent to which his false claims had changed over his campaign in three specific topics. The thesis examines the period from the nomination congress on 18 July 2016 to 8 November 2016, when the US presidential elections were held. At the end of my work, I will try to answer the research questions.en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Institut mezinárodních studiícs_CZ
thesis.grade.codeE
uk.publication-placePrahacs_CZ
dc.identifier.lisID990022826280106986


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV