Show simple item record

Efficiency of Jägermeister event marketing
dc.contributor.advisorBáča, Ladislav
dc.creatorKibrik, Igor
dc.date.accessioned2019-07-03T10:08:49Z
dc.date.available2019-07-03T10:08:49Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/107188
dc.description.abstract1.Abstrakt Cílem této práce je popsat event marketing jako jednu část komunikačního mixu, ukázat jeho potenciál a představit jeho fungování na konkrétním příkladu aktivačních kampaní značky Jägermeister, která tomuto komunikačnímu kanálu věnuje mnoho prostředků a přikládá mu značnou pozornost. Práce představí značku Jägermeister, její historii, hodnoty, aktuální stav a konkurenci. V praktické části se tato bakalářská práce bude věnovat měřitelnosti a efektivitě event marketingu. Pomocí polostrukturovaného rozhovoru s brand managerem značky Jägermeister práce zjistí účel, myšlenky a cíle konkrétních event marketingových aktivací. Tyto informace poté porovná s reálným efektem a dopadem těchto aktivit na cílovou skupinu, které zjistí pomocí kvantitativních dotazníků. Hlavním přínosem této práce bude tedy výsledek výzkumu, který přispěje k řešení aktuálně nejdůležitějšího problému, který rezonuje celým segmentem event marketingu. Tím je efektivita event marketingu. Konkrétní výsledky, ke kterým se tato práce dobere, lze zobecnit a do určité míry tak přenést na celý event marketingový sektor.cs_CZ
dc.description.abstractThe aim of this work is to describe event marketing as one part of the communication mix, to show its potential and to present its implementation on a concrete example of Jägermeister activation campaigns, which devotes a lot of resources to this communication channel and attaches considerable attention to it. The thesis introduces the Jägermeister brand, its history, values, current status and competition. In the practical part, this bachelor thesis will focus on the measurability and effectiveness of event marketing. Using a semi-structured interview with the Jägermeister brand manager, the thesis will find out the purpose, ideas and objectives of specific event marketing activations. This information was compared with the real effect and impact of these activities on the target group identified by quantitative questionnaires. The main benefit of this work will be the research result that will contribute to the solution of the most important issue that resonates with the whole event marketing segment - effectiveness of event marketing. The concrete results that this work will achieve can be generalized and, to a certain extent, transferred to the entire event marketing sector.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectMarketingen_US
dc.subjectMarketing mixen_US
dc.subjectMarketing archetypeen_US
dc.subjectEvent marketingen_US
dc.subjectJägermeisteren_US
dc.subjectEvent marketing efficiencyen_US
dc.subjectMarketingcs_CZ
dc.subjectMarketingový mixcs_CZ
dc.subjectMarketingové archetypycs_CZ
dc.subjectEvent marketingcs_CZ
dc.subjectJägermeistercs_CZ
dc.subjectEfektivita event marketingucs_CZ
dc.titleEfektivita event marketingu značky Jägermeistercs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2019
dcterms.dateAccepted2019-06-12
dc.description.departmentKatedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.description.departmentDepartment of Marketing Communication and Public Relationsen_US
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.identifier.repId204453
dc.title.translatedEfficiency of Jägermeister event marketingen_US
dc.contributor.refereeKoudelková, Petra
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketing Communications and Public Relationsen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
uk.degree-discipline.enMarketing Communications and Public Relationsen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.cs1.Abstrakt Cílem této práce je popsat event marketing jako jednu část komunikačního mixu, ukázat jeho potenciál a představit jeho fungování na konkrétním příkladu aktivačních kampaní značky Jägermeister, která tomuto komunikačnímu kanálu věnuje mnoho prostředků a přikládá mu značnou pozornost. Práce představí značku Jägermeister, její historii, hodnoty, aktuální stav a konkurenci. V praktické části se tato bakalářská práce bude věnovat měřitelnosti a efektivitě event marketingu. Pomocí polostrukturovaného rozhovoru s brand managerem značky Jägermeister práce zjistí účel, myšlenky a cíle konkrétních event marketingových aktivací. Tyto informace poté porovná s reálným efektem a dopadem těchto aktivit na cílovou skupinu, které zjistí pomocí kvantitativních dotazníků. Hlavním přínosem této práce bude tedy výsledek výzkumu, který přispěje k řešení aktuálně nejdůležitějšího problému, který rezonuje celým segmentem event marketingu. Tím je efektivita event marketingu. Konkrétní výsledky, ke kterým se tato práce dobere, lze zobecnit a do určité míry tak přenést na celý event marketingový sektor.cs_CZ
uk.abstract.enThe aim of this work is to describe event marketing as one part of the communication mix, to show its potential and to present its implementation on a concrete example of Jägermeister activation campaigns, which devotes a lot of resources to this communication channel and attaches considerable attention to it. The thesis introduces the Jägermeister brand, its history, values, current status and competition. In the practical part, this bachelor thesis will focus on the measurability and effectiveness of event marketing. Using a semi-structured interview with the Jägermeister brand manager, the thesis will find out the purpose, ideas and objectives of specific event marketing activations. This information was compared with the real effect and impact of these activities on the target group identified by quantitative questionnaires. The main benefit of this work will be the research result that will contribute to the solution of the most important issue that resonates with the whole event marketing segment - effectiveness of event marketing. The concrete results that this work will achieve can be generalized and, to a certain extent, transferred to the entire event marketing sector.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
thesis.grade.codeB


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2025 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV