Show simple item record

Education of nurses in intensive care
dc.contributor.advisorKordulová, Pavla
dc.creatorKlozová, Ivana
dc.date.accessioned2019-06-27T09:45:33Z
dc.date.available2019-06-27T09:45:33Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/106808
dc.description.abstractUvedení do problémů: V současné době je vzdělávání sester věnována stále větší pozornost. Děje se tak ze strany kompetentních orgánů ve vedení samotného resortu zdravotnictví, ze strany pedagogů, ze strany samotných sester, ale i nemocných. Stále je palčivý nedostatek sester snad ve všech oborech a nemocnicích. Nynější situace ve zdravotnictví se pomalu vyrovnává se změnami v oblasti vzdělávání a teprve čas ukáže, jestli změny byly nastaveny správným směrem a pomohou k přílivu kvalifikovaného personálu do nemocnic. Cíle: hlavním cílem mojí diplomové práce bylo zjistit motivaci sester ke specializačnímu studiu v intenzivní péči při zaměstnání. Dílčím cílem číslo jedna bylo zjistit, jestli se sestry vzdělávají v rámci celoživotního vzdělávání. Dílčím cílem číslo dva bylo zmapovat, co sestry v současné době nejvíce zatěžuje při jejich práci v intenzivní péči. Metodologie: Zvoleno bylo kvantitativní šetření pomocí dotazníků vlastní konstrukce, které probíhalo v populaci sester pracujících v intenzivní péči. Výsledky: Z výsledků šetření vyplynulo, že hlavním důvodem sester pro studium při zaměstnání byla skutečnost, že potřebovaly peníze na studium, chtěly mít více času na vlastní zájmy a měly placené volno před zkouškami. Sestry se rovněž vzdělávají v rámci celoživotního vzdělávání. Nejčastěji...cs_CZ
dc.description.abstractIntroduction of problems: At present, nursing education is being given increasing attention. This is done by the management of the health service itself, by the teachers, by the nurses themselves, but also by the sick. There is still a burning shortage of nurses in all disciplines and hospitals. The current healthcare situation is slowly coping with changes in education, and only time will show whether changes have been set in the right direction and will help to infiltrate qualified staff into hospitals Goals: The main goal of my diploma thesis was to find out the motivation of nurses for specialization study in intensive care at work. The partial goal number one was to find out if nurses are educated in lifelong learning. Sub-goal number two was to map what nurses are currently the most burdened in their intensive care work. Methodology: A quantitative survey was carried out using custom-built questionnaires that were conducted in the intensive care nursing population Results: The results of the survey showed that the main reason nurses for intensive care intensive care were the fact that they needed money to study, wanted more time for their interests and paid leave before the exams. Nurses have also been trained in lifelong learning. They most often used e-learning education. Most nurses have...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, 1. lékařská fakultacs_CZ
dc.subjectIntensive careen_US
dc.subjecteducation in intensive careen_US
dc.subjectan motivation of nurses for education in intensive careen_US
dc.subjectIntenzivní péčecs_CZ
dc.subjectvzdělávání v intenzivní péčics_CZ
dc.subjectmotivace sester ke vzdělávání v intenzivní péčics_CZ
dc.titleVzdělávání sester v intenzivní péčics_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2018
dcterms.dateAccepted2018-06-05
dc.description.departmentÚstav teorie a praxe ošetřovatelství 1. LF UK v Prazecs_CZ
dc.description.departmentInstitute of Theory and Practice of Nursing First Faculty of Medicine Charles University in Pragueen_US
dc.description.facultyFirst Faculty of Medicineen_US
dc.description.faculty1. lékařská fakultacs_CZ
dc.identifier.repId192529
dc.title.translatedEducation of nurses in intensive careen_US
dc.contributor.refereeStrnadová, Alice
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineIntenzivní péčecs_CZ
thesis.degree.disciplineIntensive Careen_US
thesis.degree.programSpecializace ve zdravotnictvícs_CZ
thesis.degree.programSpecializations in Health Serviceen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-cs1. lékařská fakulta::Ústav teorie a praxe ošetřovatelství 1. LF UK v Prazecs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFirst Faculty of Medicine::Institute of Theory and Practice of Nursing First Faculty of Medicine Charles University in Pragueen_US
uk.faculty-name.cs1. lékařská fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFirst Faculty of Medicineen_US
uk.faculty-abbr.cs1.LFcs_CZ
uk.degree-discipline.csIntenzivní péčecs_CZ
uk.degree-discipline.enIntensive Careen_US
uk.degree-program.csSpecializace ve zdravotnictvícs_CZ
uk.degree-program.enSpecializations in Health Serviceen_US
thesis.grade.csNeprospěl/acs_CZ
thesis.grade.enFailen_US
uk.abstract.csUvedení do problémů: V současné době je vzdělávání sester věnována stále větší pozornost. Děje se tak ze strany kompetentních orgánů ve vedení samotného resortu zdravotnictví, ze strany pedagogů, ze strany samotných sester, ale i nemocných. Stále je palčivý nedostatek sester snad ve všech oborech a nemocnicích. Nynější situace ve zdravotnictví se pomalu vyrovnává se změnami v oblasti vzdělávání a teprve čas ukáže, jestli změny byly nastaveny správným směrem a pomohou k přílivu kvalifikovaného personálu do nemocnic. Cíle: hlavním cílem mojí diplomové práce bylo zjistit motivaci sester ke specializačnímu studiu v intenzivní péči při zaměstnání. Dílčím cílem číslo jedna bylo zjistit, jestli se sestry vzdělávají v rámci celoživotního vzdělávání. Dílčím cílem číslo dva bylo zmapovat, co sestry v současné době nejvíce zatěžuje při jejich práci v intenzivní péči. Metodologie: Zvoleno bylo kvantitativní šetření pomocí dotazníků vlastní konstrukce, které probíhalo v populaci sester pracujících v intenzivní péči. Výsledky: Z výsledků šetření vyplynulo, že hlavním důvodem sester pro studium při zaměstnání byla skutečnost, že potřebovaly peníze na studium, chtěly mít více času na vlastní zájmy a měly placené volno před zkouškami. Sestry se rovněž vzdělávají v rámci celoživotního vzdělávání. Nejčastěji...cs_CZ
uk.abstract.enIntroduction of problems: At present, nursing education is being given increasing attention. This is done by the management of the health service itself, by the teachers, by the nurses themselves, but also by the sick. There is still a burning shortage of nurses in all disciplines and hospitals. The current healthcare situation is slowly coping with changes in education, and only time will show whether changes have been set in the right direction and will help to infiltrate qualified staff into hospitals Goals: The main goal of my diploma thesis was to find out the motivation of nurses for specialization study in intensive care at work. The partial goal number one was to find out if nurses are educated in lifelong learning. Sub-goal number two was to map what nurses are currently the most burdened in their intensive care work. Methodology: A quantitative survey was carried out using custom-built questionnaires that were conducted in the intensive care nursing population Results: The results of the survey showed that the main reason nurses for intensive care intensive care were the fact that they needed money to study, wanted more time for their interests and paid leave before the exams. Nurses have also been trained in lifelong learning. They most often used e-learning education. Most nurses have...en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, 1. lékařská fakulta, Ústav teorie a praxe ošetřovatelství 1. LF UK v Prazecs_CZ
thesis.grade.code4


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV