dc.contributor.advisor | Šumníková, Pavlína | |
dc.creator | Vodvárková, Aneta | |
dc.date.accessioned | 2019-06-21T07:34:32Z | |
dc.date.available | 2019-06-21T07:34:32Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/106542 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se zaměřuje na téma canisterapie a její využití při rehabilitaci klientů s kombinovaným postižením. Obsaženy jsou v ní informace ze zahraničních i českých zdrojů a přehled o canisterapii z hlediska jejího vývoje. Práce seznamuje s metodami, technikami a způsoby práce canisterapeutického týmu. Další část práce se zabývá kombinovaným postižením a zejména začleněním canisterapie do celého procesu rehabilitace klienta. Praktická část práce je založena na metodě pozorování průběhu canisterapeutické lekce ve vybraném zařízení. Popisuje konkrétní práci týmu a aktivity provozované u různých cílových skupin handicapovaných dětí v pražské speciální základní škole. Cílem bakalářské práce je porovnat teoretická východiska s praktickou realizací canisterapie při rehabilitaci klientů s kombinovaným postižením. | cs_CZ |
dc.description.abstract | The bachelor thesis focuses on the topic of canistherapy and its use in rehabilitation of clients with multiple disabilities. It collects information available from foreign and Czech sources and creates an overview of canistherapy from its history, as well as methods, techniques and how the canistherapeutic team works. The next part of this thesis deals with multiple disabilities and particularly with the integration of canistherapy into the process of the rehabilitation. The practical part is based on the method of observing the canistherapy lesson in the selected facility. It describes the specific work of the team and the activities of various groups of handicapped children in Prague's special primary school. The aim of the bachelor thesis is to compare the theoretical background with the practical implementation of canistherapy in rehabilitation of clients with multiple disabilities. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.subject | canistherapy | en_US |
dc.subject | dog | en_US |
dc.subject | client | en_US |
dc.subject | multiple disabilities | en_US |
dc.subject | rehabilitation | en_US |
dc.subject | canisterapie | cs_CZ |
dc.subject | pes | cs_CZ |
dc.subject | klient | cs_CZ |
dc.subject | kombinované postižení | cs_CZ |
dc.subject | rehabilitace | cs_CZ |
dc.title | Canisterapie a její využití v rehabilitaci kombinovaně postižených dětí | cs_CZ |
dc.type | bakalářská práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2019 | |
dcterms.dateAccepted | 2019-05-31 | |
dc.description.department | Katedra speciální pedagogiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 213033 | |
dc.title.translated | Dog Assisted Therapy and its Use in Rehabilitation of Children with Multiple disabilities | en_US |
dc.contributor.referee | Zemková, Jaroslava | |
thesis.degree.name | Bc. | |
thesis.degree.level | bakalářské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Speciální pedagogika | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Special Pedagogy | en_US |
thesis.degree.program | Speciální pedagogika | cs_CZ |
thesis.degree.program | Special Pedagogy | en_US |
uk.thesis.type | bakalářská práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra speciální pedagogiky | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Speciální pedagogika | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Special Pedagogy | en_US |
uk.degree-program.cs | Speciální pedagogika | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Special Pedagogy | en_US |
thesis.grade.cs | Dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Good | en_US |
uk.abstract.cs | Bakalářská práce se zaměřuje na téma canisterapie a její využití při rehabilitaci klientů s kombinovaným postižením. Obsaženy jsou v ní informace ze zahraničních i českých zdrojů a přehled o canisterapii z hlediska jejího vývoje. Práce seznamuje s metodami, technikami a způsoby práce canisterapeutického týmu. Další část práce se zabývá kombinovaným postižením a zejména začleněním canisterapie do celého procesu rehabilitace klienta. Praktická část práce je založena na metodě pozorování průběhu canisterapeutické lekce ve vybraném zařízení. Popisuje konkrétní práci týmu a aktivity provozované u různých cílových skupin handicapovaných dětí v pražské speciální základní škole. Cílem bakalářské práce je porovnat teoretická východiska s praktickou realizací canisterapie při rehabilitaci klientů s kombinovaným postižením. | cs_CZ |
uk.abstract.en | The bachelor thesis focuses on the topic of canistherapy and its use in rehabilitation of clients with multiple disabilities. It collects information available from foreign and Czech sources and creates an overview of canistherapy from its history, as well as methods, techniques and how the canistherapeutic team works. The next part of this thesis deals with multiple disabilities and particularly with the integration of canistherapy into the process of the rehabilitation. The practical part is based on the method of observing the canistherapy lesson in the selected facility. It describes the specific work of the team and the activities of various groups of handicapped children in Prague's special primary school. The aim of the bachelor thesis is to compare the theoretical background with the practical implementation of canistherapy in rehabilitation of clients with multiple disabilities. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra speciální pedagogiky | cs_CZ |
thesis.grade.code | 3 | |