dc.contributor.advisor | Hlaváčová, Lucie | |
dc.creator | Čečková, Sandra | |
dc.date.accessioned | 2019-06-18T12:59:16Z | |
dc.date.available | 2019-06-18T12:59:16Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/106215 | |
dc.description.abstract | Teoretická část práce shrnuje poznatky týkající se plnění environmentální výchovy v ČR a porovnání s environmentální výchovou v EU. Výzkumná část se zabývá změnou názoru na životní prostředí u žáků druhého ročníku gymnázia v Novém Strašecí po absolvování pobytového výukového programu. Analýza ukázala, že názory související se životním prostředím se v některých případech po absolvování kurzu u žáků změnily (například v třídění odpadu nebo v názoru na hnojiva), na druhou stranu se ale většina názorů nezměnila (například v ochotě dát peníze na životní prostředí nebo v názoru na zveličování ekologických problémů). | cs_CZ |
dc.description.abstract | The theoretical part of the thesis summarizes the findings concerning the fulfillment of environmental education in the Czech Republic and comparison with environmental education in the EU. The research part deals with the change of opinion on the environment in the second year of the grammar school in Nové Strašecí after completing the residential educational program. The analysis has shown that environmental-related views have changed in some cases after passing the course (for example, in waste sorting or fertilizer opinion), but most of the views have not changed (for example, in the willingness to give money to the environment or in view of exaggerating environmental problems). | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.subject | Environmental education | en_US |
dc.subject | residential educational program | en_US |
dc.subject | environmental attitudes | en_US |
dc.subject | environmental ethics | en_US |
dc.subject | Environmentální výchova | cs_CZ |
dc.subject | pobytový výukový program | cs_CZ |
dc.subject | environmentální postoje | cs_CZ |
dc.subject | environmetální etika | cs_CZ |
dc.title | Vzdělávací vliv Naučného střediska ekologické výchovy Kladno - Čabárna | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2019 | |
dcterms.dateAccepted | 2019-05-24 | |
dc.description.department | Katedra biologie a environmentálních studií | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 204067 | |
dc.title.translated | Educational Influence of the Centre of Environmental Studies at Kladno | en_US |
dc.contributor.referee | Skýbová, Jana | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | navazující magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy biologie - chemie | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Training Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools Biology - Chemistry | en_US |
thesis.degree.program | Učitelství pro střední školy | cs_CZ |
thesis.degree.program | Teacher Training for Secondary Schools | en_US |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra biologie a environmentálních studií | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy biologie - chemie | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Training Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools Biology - Chemistry | en_US |
uk.degree-program.cs | Učitelství pro střední školy | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Teacher Training for Secondary Schools | en_US |
thesis.grade.cs | Dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Good | en_US |
uk.abstract.cs | Teoretická část práce shrnuje poznatky týkající se plnění environmentální výchovy v ČR a porovnání s environmentální výchovou v EU. Výzkumná část se zabývá změnou názoru na životní prostředí u žáků druhého ročníku gymnázia v Novém Strašecí po absolvování pobytového výukového programu. Analýza ukázala, že názory související se životním prostředím se v některých případech po absolvování kurzu u žáků změnily (například v třídění odpadu nebo v názoru na hnojiva), na druhou stranu se ale většina názorů nezměnila (například v ochotě dát peníze na životní prostředí nebo v názoru na zveličování ekologických problémů). | cs_CZ |
uk.abstract.en | The theoretical part of the thesis summarizes the findings concerning the fulfillment of environmental education in the Czech Republic and comparison with environmental education in the EU. The research part deals with the change of opinion on the environment in the second year of the grammar school in Nové Strašecí after completing the residential educational program. The analysis has shown that environmental-related views have changed in some cases after passing the course (for example, in waste sorting or fertilizer opinion), but most of the views have not changed (for example, in the willingness to give money to the environment or in view of exaggerating environmental problems). | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra biologie a environmentálních studií | cs_CZ |
thesis.grade.code | 3 | |