Show simple item record

The school-play center as an important institution for leisure time of schoolchildren as seen by its educators
dc.contributor.advisorŠťastný, Vít
dc.creatorVálková, Lenka
dc.date.accessioned2019-06-18T12:07:06Z
dc.date.available2019-06-18T12:07:06Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/106131
dc.description.abstractTato diplomová práce se věnuje školním družinám, jedná se o hluboký popis fungování školních družin ve všech aspektech jejich činnosti. Školní družiny patří mezi školská zařízení, jsou jednou z nejdůležitějších organizací pro trávení volného času dětí mladšího školního věku, přesto je jim věnována jen malá pozornost. Práce v teoretické části přináší základní informace o volném čase a možnostech trávení volného času, prostředí a funkci školních družin, osobnosti vychovatelů, ale také charakterizuje dítě mladšího školního věku, kterému je školní družina určena. Jedna kapitola teoretické části se věnuje dosavadnímu stavu zkoumání dané problematiky. V empirické části přibližuje prostředí školních družin v hlubokém popisu jejich veškerých organizačních záležitostí, činností, přináší názor vychovatelek na hlavní přínos školních družin pro děti a uvádí názory na možnosti zlepšení fungování školních družin z pohledu vychovatelek. Práce také přináší názory vychovatelek, jaké činnosti považují u dětí za nejoblíbenější. Podstatná část empirické části je věnována jednotlivým činnostem, řízeným a spontánním. Řízeným činnostem se vychovatelky věnují v rozsahu jedné třetiny z celkového času až jedné poloviny. Strukturu řízených činností tvoří jednotlivé činnosti, kterým vychovatelky přiřadily procentuální...cs_CZ
dc.description.abstractThis dissertation deals with the topic of after-school care facilities. It develops a profound description of the functions of the after-school care facilities in all aspects of their activities. The after-school facilities are included amongst school institutions; they are one of the most important organisations when it comes to the free time of children from the first school. Despite that, they have not been given much attention. This dissertation brings, in its theoretical part, the basic information about the environment and function of the after-school care facilities, the personality of their educators but it also characterises the children from the first school for whom the facilities are intended. In the practical part, it expounds the environment of the after-school care facilities in the deep description of their organisational matters and activities. It also brings the analysis of the main benefits for children and seeks to find the possibilities of improvement of the functions of the after-school care facilities from the points of views of the educators working there. This dissertation also brings the opinions of the educators; it shows which activities they think are the most popular amongst children. A significant part of the practical part deals with individual activities; organised...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectDítě mladšího školního věkucs_CZ
dc.subjectškolní družinacs_CZ
dc.subjectvolný čascs_CZ
dc.subjectvychovatelkacs_CZ
dc.subjectzákladní školstvícs_CZ
dc.subjectprimary schoolchildrenen_US
dc.subjectschool-play centreen_US
dc.subjectleisure timeen_US
dc.subjectafter-school facility educatoren_US
dc.subjectbasic educationen_US
dc.titleŠkolní družina jako významný prvek pro trávení volného času dětí pohledem vychovatelekcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2019
dcterms.dateAccepted2019-05-22
dc.description.departmentÚstav výzkumu a rozvoje vzdělávánícs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId198226
dc.title.translatedThe school-play center as an important institution for leisure time of schoolchildren as seen by its educatorsen_US
dc.contributor.refereeDvořák, Dominik
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy pedagogika - speciální pedagogikacs_CZ
thesis.degree.disciplineTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools Pedagogy - Special Educationen_US
thesis.degree.programTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Ústav výzkumu a rozvoje vzdělávánícs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy pedagogika - speciální pedagogikacs_CZ
uk.degree-discipline.enTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools Pedagogy - Special Educationen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csTato diplomová práce se věnuje školním družinám, jedná se o hluboký popis fungování školních družin ve všech aspektech jejich činnosti. Školní družiny patří mezi školská zařízení, jsou jednou z nejdůležitějších organizací pro trávení volného času dětí mladšího školního věku, přesto je jim věnována jen malá pozornost. Práce v teoretické části přináší základní informace o volném čase a možnostech trávení volného času, prostředí a funkci školních družin, osobnosti vychovatelů, ale také charakterizuje dítě mladšího školního věku, kterému je školní družina určena. Jedna kapitola teoretické části se věnuje dosavadnímu stavu zkoumání dané problematiky. V empirické části přibližuje prostředí školních družin v hlubokém popisu jejich veškerých organizačních záležitostí, činností, přináší názor vychovatelek na hlavní přínos školních družin pro děti a uvádí názory na možnosti zlepšení fungování školních družin z pohledu vychovatelek. Práce také přináší názory vychovatelek, jaké činnosti považují u dětí za nejoblíbenější. Podstatná část empirické části je věnována jednotlivým činnostem, řízeným a spontánním. Řízeným činnostem se vychovatelky věnují v rozsahu jedné třetiny z celkového času až jedné poloviny. Strukturu řízených činností tvoří jednotlivé činnosti, kterým vychovatelky přiřadily procentuální...cs_CZ
uk.abstract.enThis dissertation deals with the topic of after-school care facilities. It develops a profound description of the functions of the after-school care facilities in all aspects of their activities. The after-school facilities are included amongst school institutions; they are one of the most important organisations when it comes to the free time of children from the first school. Despite that, they have not been given much attention. This dissertation brings, in its theoretical part, the basic information about the environment and function of the after-school care facilities, the personality of their educators but it also characterises the children from the first school for whom the facilities are intended. In the practical part, it expounds the environment of the after-school care facilities in the deep description of their organisational matters and activities. It also brings the analysis of the main benefits for children and seeks to find the possibilities of improvement of the functions of the after-school care facilities from the points of views of the educators working there. This dissertation also brings the opinions of the educators; it shows which activities they think are the most popular amongst children. A significant part of the practical part deals with individual activities; organised...en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Ústav výzkumu a rozvoje vzdělávánícs_CZ
thesis.grade.code2


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV