Show simple item record

The opportunities and obstacles of active leisure time from the perspective of the secondary school students
dc.contributor.advisorNováková, Daniela
dc.creatorDvořáková, Tereza
dc.date.accessioned2019-07-05T09:45:14Z
dc.date.available2019-07-05T09:45:14Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/106114
dc.description.abstractDiplomová práce s názvem "Možnosti a bariéry aktivního trávení volného času z pohledu studentů střední školy" pojednává o volném čase studentů vybrané střední školy. Hlavním cílem je získat informace o jejich možnostech a překážkách v rámci volného času. Teoretická část největší pozornost věnuje tématu volný čas a vývojové období adolescence, a to napříč kapitolami. Neopomíjí ani související téma motivace, životní styl nebo technologie ve volném čase. Praktická část vyhodnocuje dotazníkové šetření a zkoumá, jakými aktivitami studenti střední školy naplňují volný čas, a zjišťuje, jaké jsou jejich možnosti a naopak bariéry ve volném čase. Na závěr jsem zrealizovala analýzu volnočasových institucí, na základě které byla vytvořena online mapa volnočasových institucí, ve kterých studenti mohou smysluplně trávit volný čas a být aktivní. Přínosné pro pedagogickou praxi jsou výsledky šetření, které mohou poskytnout zpětnou vazbu pro danou školu, ale také pro pedagogickou praxi na střední škole obecně.cs_CZ
dc.description.abstractThe thesis called "The opportunities and obstacles of active leisure time from the perspective of the high school students" deals with the leisure time of selected high school students. The main aim is get information about their possibilities and obstacles in their leisure time. The theoretical part focuses on the themes leisure time and the development period of adolescence across chapters. That part does not miss the related theme of motivation, lifestyle and technology in leisure time. The practical part evaluates the questionnaire survey and examines activities high school students in their free time, and finds out their possibilities and barriers in their leisure time. Finally, I realized an analysis of leisure institutions and created an online map of leisure institutions where students can spend their time and be active. Beneficial for pedagogical practice are results of the survey which provide feedback for the school, but also for pedagogical practice in high school in general.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectleisure timeen_US
dc.subjectleisure institutionsen_US
dc.subjectadolescenten_US
dc.subjectmotivationen_US
dc.subjectlifestyleen_US
dc.subjecthigh schoolen_US
dc.subjectvolný čascs_CZ
dc.subjectvolnočasové institucecs_CZ
dc.subjectadolescentcs_CZ
dc.subjectmotivacecs_CZ
dc.subjectživotní stylcs_CZ
dc.subjectstřední školacs_CZ
dc.titleMožnosti a bariéry aktivního trávení volného času z pohledu studentů střední školycs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2019
dcterms.dateAccepted2019-05-22
dc.description.departmentKatedra pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId188201
dc.title.translatedThe opportunities and obstacles of active leisure time from the perspective of the secondary school studentsen_US
dc.contributor.refereeMojžíšová, Jarmila
dc.identifier.aleph002279668
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy pedagogika - speciální pedagogikacs_CZ
thesis.degree.disciplineTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools Pedagogy - Special Educationen_US
thesis.degree.programUčitelství pro střední školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy pedagogika - speciální pedagogikacs_CZ
uk.degree-discipline.enTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools Pedagogy - Special Educationen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csDiplomová práce s názvem "Možnosti a bariéry aktivního trávení volného času z pohledu studentů střední školy" pojednává o volném čase studentů vybrané střední školy. Hlavním cílem je získat informace o jejich možnostech a překážkách v rámci volného času. Teoretická část největší pozornost věnuje tématu volný čas a vývojové období adolescence, a to napříč kapitolami. Neopomíjí ani související téma motivace, životní styl nebo technologie ve volném čase. Praktická část vyhodnocuje dotazníkové šetření a zkoumá, jakými aktivitami studenti střední školy naplňují volný čas, a zjišťuje, jaké jsou jejich možnosti a naopak bariéry ve volném čase. Na závěr jsem zrealizovala analýzu volnočasových institucí, na základě které byla vytvořena online mapa volnočasových institucí, ve kterých studenti mohou smysluplně trávit volný čas a být aktivní. Přínosné pro pedagogickou praxi jsou výsledky šetření, které mohou poskytnout zpětnou vazbu pro danou školu, ale také pro pedagogickou praxi na střední škole obecně.cs_CZ
uk.abstract.enThe thesis called "The opportunities and obstacles of active leisure time from the perspective of the high school students" deals with the leisure time of selected high school students. The main aim is get information about their possibilities and obstacles in their leisure time. The theoretical part focuses on the themes leisure time and the development period of adolescence across chapters. That part does not miss the related theme of motivation, lifestyle and technology in leisure time. The practical part evaluates the questionnaire survey and examines activities high school students in their free time, and finds out their possibilities and barriers in their leisure time. Finally, I realized an analysis of leisure institutions and created an online map of leisure institutions where students can spend their time and be active. Beneficial for pedagogical practice are results of the survey which provide feedback for the school, but also for pedagogical practice in high school in general.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra pedagogikycs_CZ
thesis.grade.code1


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV