Show simple item record

Coach of Sprinters
dc.contributor.advisorVindušková, Jitka
dc.creatorPtáčníková, Hana
dc.date.accessioned2019-05-28T09:53:38Z
dc.date.available2019-05-28T09:53:38Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/105966
dc.description.abstractTitle: Coach of sprinters Objectives: The aim of the thesis was to assess whether the opinions of the athletic sprint trainers are consistent with what the literature refers to sprint`s training in general and sprint`s training for the U17 category. Next, try to present the model characteristics of a young coach of sprinters. Methods: Eighty five athletic trainers were approached who train at least one sprinter and have at least the 3rd coaching class qualification. I received answers from 41 of them. The survey method was used to determine opinions. The survey was based on previous studied literature. Internet server vypln.to was used for data collection. Coaches were approached by email and facebook. The analyzed data were evaluated verbally, in tables and graphs. Results: All coaches agreed that two-way communication is important not only about training, but also for example about school, family ect. Eighty eight percent of coaches confirmed with the basics of training planning and 98 % of coaches agreed on the importance of training evaluation. However, 53 % of them said that they cooperate with the mentee in planning and only 51 % use special tests to determine the sprinter's training status. More than half of the trainers checked the possibility of organizing the warm-up and regeneration of...en_US
dc.description.abstractNázev: Trenér sprinterů Cíle: Cílem diplomové práce bylo posoudit, zda se shodují názory atletických trenérů sprintu, s tím, co uvádí odborná literatura k problematice sprinterského tréninku obecně a sprinterského tréninku pro kategorii dorostenců. Dále se pokusit předložit modelové charakteristiky mladého trenéra sprinterů. Metody: Bylo osloveno 85 atletických trenérů, kteří trénují alespoň jednoho sprintera a mají minimálně kvalifikaci 3. trenérské třídy. Odpovědi jsem získala od 41 z nich. Při zjišťování názorů byla použita výzkumná metoda anketa. Anketa byla sestavena na základě předchozí prostudované literatury. Pro sběr dat bylo využito internetového serveru vypln.to. Trenéři byli osloveni za pomoci emailu a facebooku. Analyzovaná data byla vyhodnocena slovně, v tabulkách a grafech. Výsledky: Všichni trenéři se shodli, že oboustranná komunikace je důležitá nejen o tréninku, ale i např. škole, osobních problémech a rodině. Na podstatě plánování tréninku se shodlo 88 % trenérů a na důležitosti vyhodnocování tréninku se shodlo 98 % trenérů. Právě 53 % jich uvedlo, že při plánování spolupracuje se svěřencem a při vyhodnocování jich pouze 51 % používá speciální testy pro zjištění stavu trénovanosti sprintera. Více než polovina trenérů zaškrtlo možnost řízení rozcvičení a regenerace atleta v...cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectatletikacs_CZ
dc.subjecttrenércs_CZ
dc.subjectsprintycs_CZ
dc.subjectanketacs_CZ
dc.subjectAthleticsen_US
dc.subjectcoachesen_US
dc.subjectsprintsen_US
dc.subjectquestionnaireen_US
dc.titleTrenér sprinterůcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2019
dcterms.dateAccepted2019-05-07
dc.description.departmentAtletikacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.identifier.repId193373
dc.title.translatedCoach of Sprintersen_US
dc.contributor.refereeKaplan, Aleš
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineTělesná výchova a sportcs_CZ
thesis.degree.disciplinePhysical Education and Sporten_US
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Atletikacs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-discipline.enPhysical Education and Sporten_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csNázev: Trenér sprinterů Cíle: Cílem diplomové práce bylo posoudit, zda se shodují názory atletických trenérů sprintu, s tím, co uvádí odborná literatura k problematice sprinterského tréninku obecně a sprinterského tréninku pro kategorii dorostenců. Dále se pokusit předložit modelové charakteristiky mladého trenéra sprinterů. Metody: Bylo osloveno 85 atletických trenérů, kteří trénují alespoň jednoho sprintera a mají minimálně kvalifikaci 3. trenérské třídy. Odpovědi jsem získala od 41 z nich. Při zjišťování názorů byla použita výzkumná metoda anketa. Anketa byla sestavena na základě předchozí prostudované literatury. Pro sběr dat bylo využito internetového serveru vypln.to. Trenéři byli osloveni za pomoci emailu a facebooku. Analyzovaná data byla vyhodnocena slovně, v tabulkách a grafech. Výsledky: Všichni trenéři se shodli, že oboustranná komunikace je důležitá nejen o tréninku, ale i např. škole, osobních problémech a rodině. Na podstatě plánování tréninku se shodlo 88 % trenérů a na důležitosti vyhodnocování tréninku se shodlo 98 % trenérů. Právě 53 % jich uvedlo, že při plánování spolupracuje se svěřencem a při vyhodnocování jich pouze 51 % používá speciální testy pro zjištění stavu trénovanosti sprintera. Více než polovina trenérů zaškrtlo možnost řízení rozcvičení a regenerace atleta v...cs_CZ
uk.abstract.enTitle: Coach of sprinters Objectives: The aim of the thesis was to assess whether the opinions of the athletic sprint trainers are consistent with what the literature refers to sprint`s training in general and sprint`s training for the U17 category. Next, try to present the model characteristics of a young coach of sprinters. Methods: Eighty five athletic trainers were approached who train at least one sprinter and have at least the 3rd coaching class qualification. I received answers from 41 of them. The survey method was used to determine opinions. The survey was based on previous studied literature. Internet server vypln.to was used for data collection. Coaches were approached by email and facebook. The analyzed data were evaluated verbally, in tables and graphs. Results: All coaches agreed that two-way communication is important not only about training, but also for example about school, family ect. Eighty eight percent of coaches confirmed with the basics of training planning and 98 % of coaches agreed on the importance of training evaluation. However, 53 % of them said that they cooperate with the mentee in planning and only 51 % use special tests to determine the sprinter's training status. More than half of the trainers checked the possibility of organizing the warm-up and regeneration of...en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Atletikacs_CZ
thesis.grade.code3


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV