Zobrazit minimální záznam

Organic chemistry and nomenclature of organic chemistry at secondary school
dc.contributor.advisorŠulcová, Renata
dc.creatorBláhová, Jana
dc.date.accessioned2019-03-05T10:55:37Z
dc.date.available2019-03-05T10:55:37Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/105306
dc.description.abstractBLÁHOVÁ, J.. Organic chemistry and nomenclature of organic chemistry at secondary school. Prague: Faculty of Science Charles University, 2019. Keywords: organic chemistry, secondary school, research of textbooks, curriculum documents, stratified selection, nomenclature of organic chemistry, serious game Abstract Bachelor's thesis deals with questions of teaching of organic chemistry at secondary schools. The main object of thesis is to do a survey and to analyse curricular documents and chemistry textbooks. Representative sample was chosen at the basis of stratified choice. Pedagogical research methods were used to analyse and evaluate data. Results were evaluated and discussed. A serious game based on nomenclature of organic chemistry was designed on the base of discovered facts. Some minor disproportions were discovered between School Educational Programmes and Framework Educational Programme.en_US
dc.description.abstractBLÁHOVÁ, J.. Organická chemie a názvosloví organické chemie na základních školách a nižších stupních víceletých gymnázií. Praha: PřF UK, 2019. Klíčová slova: organická chemie, základní škola, víceleté gymnázium, rešerše učebnic, kurikulární dokumenty, stratifikovaný výběr, organické názvosloví, didaktická hra Abstrakt Bakalářská práce se zabývá otázkou výuky organické chemie na základních školách a příslušných ročnících víceletých gymnázií. Cílem práce je provést rozbor oblasti organické chemie ve školních vzdělávacích programech a učebnicích chemie. Reprezentativní vzorek školních vzdělávacích programů byl zvolen metodou stratifikovaného výběru. K rozborům byly použity metody pedagogického šetření, jejichž výsledky byly vyhodnoceny a diskutovány. Na základě zjištěných skutečností byla na závěr navržena didaktická hra s tematikou organického názvosloví. Hlavním zjištěním této práce jsou určité disproporce a nesrovnalosti mezi rámcovým vzdělávacím programem a školními vzdělávacími programy v oblasti organické chemie.cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Přírodovědecká fakultacs_CZ
dc.subjectorganická chemiecs_CZ
dc.subjectzákladní školacs_CZ
dc.subjectvíceleté gymnáziumcs_CZ
dc.subjectrešerše učebniccs_CZ
dc.subjectkurikulární dokumentycs_CZ
dc.subjectstratifikovaný výběrcs_CZ
dc.subjectorganické názvoslovícs_CZ
dc.subjectdidaktická hracs_CZ
dc.subjectorganic chemistryen_US
dc.subjectsecondary schoolen_US
dc.subjectresearch of textbooksen_US
dc.subjectcurriculum documentsen_US
dc.subjectstratified selectionen_US
dc.subjectnomenclature of organic chemistryen_US
dc.subjectserious gameen_US
dc.titleOrganická chemie a názvosloví organické chemie na základních školách a nižších stupních víceletých gymnáziícs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2019
dcterms.dateAccepted2019-02-06
dc.description.departmentDepartment of teaching and Didactics of Chemistryen_US
dc.description.departmentKatedra učitelství a didaktiky chemiecs_CZ
dc.description.facultyPřírodovědecká fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Scienceen_US
dc.identifier.repId183509
dc.title.translatedOrganic chemistry and nomenclature of organic chemistry at secondary schoolen_US
dc.contributor.refereeTeplá, Milada
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineChemistry Oriented at Education - Biology Oriented at Educationen_US
thesis.degree.disciplineChemie se zaměřením na vzdělávání - Biologie se zaměřením na vzdělávánícs_CZ
thesis.degree.programChemistryen_US
thesis.degree.programChemiecs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPřírodovědecká fakulta::Katedra učitelství a didaktiky chemiecs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Science::Department of teaching and Didactics of Chemistryen_US
uk.faculty-name.csPřírodovědecká fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Scienceen_US
uk.faculty-abbr.csPřFcs_CZ
uk.degree-discipline.csChemie se zaměřením na vzdělávání - Biologie se zaměřením na vzdělávánícs_CZ
uk.degree-discipline.enChemistry Oriented at Education - Biology Oriented at Educationen_US
uk.degree-program.csChemiecs_CZ
uk.degree-program.enChemistryen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csBLÁHOVÁ, J.. Organická chemie a názvosloví organické chemie na základních školách a nižších stupních víceletých gymnázií. Praha: PřF UK, 2019. Klíčová slova: organická chemie, základní škola, víceleté gymnázium, rešerše učebnic, kurikulární dokumenty, stratifikovaný výběr, organické názvosloví, didaktická hra Abstrakt Bakalářská práce se zabývá otázkou výuky organické chemie na základních školách a příslušných ročnících víceletých gymnázií. Cílem práce je provést rozbor oblasti organické chemie ve školních vzdělávacích programech a učebnicích chemie. Reprezentativní vzorek školních vzdělávacích programů byl zvolen metodou stratifikovaného výběru. K rozborům byly použity metody pedagogického šetření, jejichž výsledky byly vyhodnoceny a diskutovány. Na základě zjištěných skutečností byla na závěr navržena didaktická hra s tematikou organického názvosloví. Hlavním zjištěním této práce jsou určité disproporce a nesrovnalosti mezi rámcovým vzdělávacím programem a školními vzdělávacími programy v oblasti organické chemie.cs_CZ
uk.abstract.enBLÁHOVÁ, J.. Organic chemistry and nomenclature of organic chemistry at secondary school. Prague: Faculty of Science Charles University, 2019. Keywords: organic chemistry, secondary school, research of textbooks, curriculum documents, stratified selection, nomenclature of organic chemistry, serious game Abstract Bachelor's thesis deals with questions of teaching of organic chemistry at secondary schools. The main object of thesis is to do a survey and to analyse curricular documents and chemistry textbooks. Representative sample was chosen at the basis of stratified choice. Pedagogical research methods were used to analyse and evaluate data. Results were evaluated and discussed. A serious game based on nomenclature of organic chemistry was designed on the base of discovered facts. Some minor disproportions were discovered between School Educational Programmes and Framework Educational Programme.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Přírodovědecká fakulta, Katedra učitelství a didaktiky chemiecs_CZ
thesis.grade.code2


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV