Zobrazit minimální záznam

Czech Radio Dvojka - building contact with the audience
dc.contributor.advisorJirák, Jan
dc.creatorJežek, Michal
dc.date.accessioned2019-02-13T10:54:26Z
dc.date.available2019-02-13T10:54:26Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/104872
dc.description.abstractDiplomová práce Český rozhlas Dvojka - budování kontaktu s posluchači analyzuje prostředky, které tato stanice využívá, aby oslovila své posluchače, respektive příjemci svých mediálních obsahů. Vychází z teoretického rámce, který postuluje sociolog John B. Thompson v knize Média a modernita, tedy z triády interakcí, které charakterizují působení komunikačních médií. Zatímco první typ "zprostředkovaná kvaziinterakce" charakterizuje jednosměrné vysílání rozhlasové stanice k posluchači, další dva typy - "zprostředkovaná interakce" a "interakce tváří v tvář" charakterizují způsoby, kterými médium tuto jednosměrnost komunikace může překonávat. Tato diplomová práce proto analyzuje tři vybrané pořady stanice Český rozhlas Dvojka, které zmíněné typy interakce reprezentují. Kvalitativní analýza pak s pomocí trojího typu kódování (otevřené, axiální, selektivní) rozebírá zejména komunikační prostředky moderátorů, kteří stanici v jejím vysílání zastupují a do značné míry určují její komunikační styl. Diplomová práce se snaží ověřit předpoklad, že moderátoři významně přispívají k vytváření dojmu, že komunikace mezi rozhlasovou stanicí (mediálním domem) a posluchači (příjemci) je osobní. Kromě analýzy vzorků vysílání pak kvalitativní analýza zahrnuje také dílčí sémiologické rozbory prezentace vybraných pořadů na...cs_CZ
dc.description.abstractThe master's thesis Czech Radio Dvojka - building contact with the audience analyses the instruments, which is this station used to address listeners, respectively the recipients of media content. The thesis is based on the theoretical framework which is postulated by the sociologist John B. Thompson in the book The Media and Modernity, on his triad of interactions, which characterizes the effect of communication media. Whereas the first type "mediated quasi- interaction" characterizes unidirectional transmission of the radio station to a listener, the other two types - "mediated interaction" and "face to face interaction" characterize ways how the medium could overcome this unidirectional communication. Therefore this master's thesis analyses the selected programs of the station Czech Radio Dvojka, which represent these mentioned types. Thereafter the qualitative analysis analyses especially the instruments of moderators with use of the triple coding's type (open coding, axial coding, selective coding), because the moderators represent the station and substantially determine its communicative style. The master's thesis wants to verify the premise that the moderators significantly contribute to creating of impression, that the communication between the radio station (the media house) and listeners...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectrozhlascs_CZ
dc.subjectkontaktcs_CZ
dc.subjectposluchačics_CZ
dc.subjectdojemcs_CZ
dc.subjectprostředkycs_CZ
dc.subjectkomunikacecs_CZ
dc.subjectmoderátorcs_CZ
dc.subjectinterakcecs_CZ
dc.subjectmediacecs_CZ
dc.subjectanalýzacs_CZ
dc.subjectradioen_US
dc.subjectcontacten_US
dc.subjectlistenersen_US
dc.subjectimpressionen_US
dc.subjectinstrumentsen_US
dc.subjectinteractionen_US
dc.subjectmediationen_US
dc.subjectanalysisen_US
dc.titleČeský rozhlas Dvojka - budování kontaktu s posluchačics_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2019
dcterms.dateAccepted2019-01-23
dc.description.departmentDepartment of Media Studiesen_US
dc.description.departmentKatedra mediálních studiícs_CZ
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.identifier.repId188842
dc.title.translatedCzech Radio Dvojka - building contact with the audienceen_US
dc.contributor.refereeGroman, Martin
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMedia Studiesen_US
thesis.degree.disciplineMediální studiacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra mediálních studiícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Media Studiesen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMediální studiacs_CZ
uk.degree-discipline.enMedia Studiesen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csDiplomová práce Český rozhlas Dvojka - budování kontaktu s posluchači analyzuje prostředky, které tato stanice využívá, aby oslovila své posluchače, respektive příjemci svých mediálních obsahů. Vychází z teoretického rámce, který postuluje sociolog John B. Thompson v knize Média a modernita, tedy z triády interakcí, které charakterizují působení komunikačních médií. Zatímco první typ "zprostředkovaná kvaziinterakce" charakterizuje jednosměrné vysílání rozhlasové stanice k posluchači, další dva typy - "zprostředkovaná interakce" a "interakce tváří v tvář" charakterizují způsoby, kterými médium tuto jednosměrnost komunikace může překonávat. Tato diplomová práce proto analyzuje tři vybrané pořady stanice Český rozhlas Dvojka, které zmíněné typy interakce reprezentují. Kvalitativní analýza pak s pomocí trojího typu kódování (otevřené, axiální, selektivní) rozebírá zejména komunikační prostředky moderátorů, kteří stanici v jejím vysílání zastupují a do značné míry určují její komunikační styl. Diplomová práce se snaží ověřit předpoklad, že moderátoři významně přispívají k vytváření dojmu, že komunikace mezi rozhlasovou stanicí (mediálním domem) a posluchači (příjemci) je osobní. Kromě analýzy vzorků vysílání pak kvalitativní analýza zahrnuje také dílčí sémiologické rozbory prezentace vybraných pořadů na...cs_CZ
uk.abstract.enThe master's thesis Czech Radio Dvojka - building contact with the audience analyses the instruments, which is this station used to address listeners, respectively the recipients of media content. The thesis is based on the theoretical framework which is postulated by the sociologist John B. Thompson in the book The Media and Modernity, on his triad of interactions, which characterizes the effect of communication media. Whereas the first type "mediated quasi- interaction" characterizes unidirectional transmission of the radio station to a listener, the other two types - "mediated interaction" and "face to face interaction" characterize ways how the medium could overcome this unidirectional communication. Therefore this master's thesis analyses the selected programs of the station Czech Radio Dvojka, which represent these mentioned types. Thereafter the qualitative analysis analyses especially the instruments of moderators with use of the triple coding's type (open coding, axial coding, selective coding), because the moderators represent the station and substantially determine its communicative style. The master's thesis wants to verify the premise that the moderators significantly contribute to creating of impression, that the communication between the radio station (the media house) and listeners...en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra mediálních studiícs_CZ
thesis.grade.codeB


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV