Zobrazit minimální záznam

Knowledge management
dc.contributor.advisorKocianová, Renata
dc.creatorKarpecká, Martina
dc.date.accessioned2017-04-04T10:25:59Z
dc.date.available2017-04-04T10:25:59Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/10486
dc.description.abstractŽijeme v turbulentní době znalostní společnosti a ekonomiky, která vyžaduje neustálou reakci na měnící se prostředí. Neobejdeme se bez neustálého vyhodnocování informací, získávání a řízení znalostí. Tématem mé bakalářské práce je problematika managementu znalostí, kterou jsem si vybrala, neboť je to téma, které mne zajímá jak z hlediska mé předchozí pracovní kariéry personálního manažera, tak i z hlediska mého dalšího profesního rozvoje. Problematika řízení znalostí je v současnosti velmi aktuální, o čemž svědčí mj. i studie nadnárodní konzultační firmy Accenture (2006). Podle této studie bude během následujících dvou let vyprodukováno více dat a informací než za celou historii lidské společnosti, přičemž 93 % z nich bude v digitální podobě. Problematika efektivního řízení znalostí by se tak měla stát jednou z hlavních priorit většiny společností a je pouze otázkou času, kdy přistoupí kjejí realizaci i ty, které zatím váhají. Cílem této práce je teoretické zpracování problematiky řízení znalostí a následná systemizace poznatků. Vzhledem k vymezenému rozsahu této práce není možné detailně postihnout všechny aspekty zvolené problematiky. Toto téma je totiž velmi rozsáhlé a existuje jak mnoho různých úhlů pohledů na něj, tak také mnoho protikladných přístupů k tomu, jak znalosti řídit. Nad rámec teoretického...cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.titleManagement znalostícs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2007
dcterms.dateAccepted2007-06-28
dc.description.departmentKatedra andragogiky a personálního řízenícs_CZ
dc.description.departmentDepartment of Adult Education and Personnel Managementen_US
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId27990
dc.title.translatedKnowledge managementen_US
dc.contributor.refereeNováková, Kamila
dc.identifier.aleph000986683
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineAndragogika a personální řízenícs_CZ
thesis.degree.disciplineAdult Education and Personnel Managementen_US
thesis.degree.programEducationen_US
thesis.degree.programPedagogikacs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Katedra andragogiky a personálního řízenícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Department of Adult Education and Personnel Managementen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csAndragogika a personální řízenícs_CZ
uk.degree-discipline.enAdult Education and Personnel Managementen_US
uk.degree-program.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enEducationen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csŽijeme v turbulentní době znalostní společnosti a ekonomiky, která vyžaduje neustálou reakci na měnící se prostředí. Neobejdeme se bez neustálého vyhodnocování informací, získávání a řízení znalostí. Tématem mé bakalářské práce je problematika managementu znalostí, kterou jsem si vybrala, neboť je to téma, které mne zajímá jak z hlediska mé předchozí pracovní kariéry personálního manažera, tak i z hlediska mého dalšího profesního rozvoje. Problematika řízení znalostí je v současnosti velmi aktuální, o čemž svědčí mj. i studie nadnárodní konzultační firmy Accenture (2006). Podle této studie bude během následujících dvou let vyprodukováno více dat a informací než za celou historii lidské společnosti, přičemž 93 % z nich bude v digitální podobě. Problematika efektivního řízení znalostí by se tak měla stát jednou z hlavních priorit většiny společností a je pouze otázkou času, kdy přistoupí kjejí realizaci i ty, které zatím váhají. Cílem této práce je teoretické zpracování problematiky řízení znalostí a následná systemizace poznatků. Vzhledem k vymezenému rozsahu této práce není možné detailně postihnout všechny aspekty zvolené problematiky. Toto téma je totiž velmi rozsáhlé a existuje jak mnoho různých úhlů pohledů na něj, tak také mnoho protikladných přístupů k tomu, jak znalosti řídit. Nad rámec teoretického...cs_CZ
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra andragogiky a personálního řízenícs_CZ
dc.identifier.lisID990009866830106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV