Zobrazit minimální záznam

Marketing strategy of the Gigathlon Czech sport event
dc.contributor.advisorVoráček, Josef
dc.creatorKlečková, Markéta
dc.date.accessioned2019-02-05T15:45:15Z
dc.date.available2019-02-05T15:45:15Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/104707
dc.description.abstract7 Abstrakt Název: Marketingová strategie sportovní akce Gigathlon Czech Cíle: Hlavním cílem této diplomové práce je navrhnout marketingovou strategii, která by měla vést ke zvýšení počtu účastníků sportovní akce Gigathlon Czech. Součástí této marketingové strategie budou i jednotlivé prvky strategie komunikační a cenové, a to z pohledu tvorby výše ceny startovného. Metody: Při zpracování této práce bylo využito metod deskripce odborných zdrojů, analýzy a syntézy, komparace. Jako doplnění těchto metod bylo využito primárního a sekundárního sběru dat. Deskripce odborných zdrojů byla využita v kapitole Teoretická východiska. Dále bylo provedeno výzkumné pozorování, analýza švýcarského modelu, oblíbenosti sportu v České republice, analýza účastníků sportovní akce Gigathlon Czech, analýza návratnosti účastníků, konkurenčních závodů a SWOT analýza. Výsledky: Výsledkem této diplomové práce je marketingový plán, který byl sestaven pro aktuální ročník 2019 a obsahuje návrhy, které by se dále mohly aplikovat na ročníky 2020 a 2021. Je sestaven z hlavních a dílčích kroků. Hlavní kroky zahrnují úpravu konceptu ve formě rozšíření kategorií a úpravu výše startovného, tyto kroky se již podařilo aplikovat na nadcházející ročník akce. Dřívější určení lokality a vymezení cílové skupiny slouží jako podklad pro následující...cs_CZ
dc.description.abstract8 Abstract Title: Marketing strategy of the Gigathlon Czech sport event Objectives: The main aim of this diploma thesis is to propose a marketing strategy that should lead to the increase in the number of participants of sport event Gigathlon Czech. This marketing strategy contains the individual elements of the communication and price strategy, from the point of view of creating the starting fee. Methods: Methods of expert sources, analysis, synthesis and comparison were used in the research and completion of the project. Primary and secondary data collection was used as a complement to these methods. The description of the professional resources can be found in the chapter called Theoretical Basis. Further research was carried out, analysis of the Swiss model, popularity of sports in the Czech Republic, analysis of participants of the sporting event Gigathlon Czech, analysis of the return of participants, competitive competitions and SWOT analysis.. Results: The result of this diploma thesis is a marketing plan that was compiled for the current year 2019 and contains proposals that could be applied to the years 2020 and 2021. It is composed of the main and partial steps. The main steps include the modification of the concept in the form of category extension and rise of the starting fee; these steps have...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectGigathlon Czechcs_CZ
dc.subjectmarketingová komunikacecs_CZ
dc.subjectcenová strategiecs_CZ
dc.subjectextrémní závodycs_CZ
dc.subjectGigathlon Czechen_US
dc.subjectmarketing communicationen_US
dc.subjectpricing strategyen_US
dc.subjectextreme racesen_US
dc.titleMarketingová strategie sportovní akce Gigathlon Czechcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2019
dcterms.dateAccepted2019-01-15
dc.description.departmentManagementcs_CZ
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.identifier.repId190242
dc.title.translatedMarketing strategy of the Gigathlon Czech sport eventen_US
dc.contributor.refereeŠtědroň, Bohumír
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSports Managementen_US
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Managementcs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-discipline.enSports Managementen_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.cs7 Abstrakt Název: Marketingová strategie sportovní akce Gigathlon Czech Cíle: Hlavním cílem této diplomové práce je navrhnout marketingovou strategii, která by měla vést ke zvýšení počtu účastníků sportovní akce Gigathlon Czech. Součástí této marketingové strategie budou i jednotlivé prvky strategie komunikační a cenové, a to z pohledu tvorby výše ceny startovného. Metody: Při zpracování této práce bylo využito metod deskripce odborných zdrojů, analýzy a syntézy, komparace. Jako doplnění těchto metod bylo využito primárního a sekundárního sběru dat. Deskripce odborných zdrojů byla využita v kapitole Teoretická východiska. Dále bylo provedeno výzkumné pozorování, analýza švýcarského modelu, oblíbenosti sportu v České republice, analýza účastníků sportovní akce Gigathlon Czech, analýza návratnosti účastníků, konkurenčních závodů a SWOT analýza. Výsledky: Výsledkem této diplomové práce je marketingový plán, který byl sestaven pro aktuální ročník 2019 a obsahuje návrhy, které by se dále mohly aplikovat na ročníky 2020 a 2021. Je sestaven z hlavních a dílčích kroků. Hlavní kroky zahrnují úpravu konceptu ve formě rozšíření kategorií a úpravu výše startovného, tyto kroky se již podařilo aplikovat na nadcházející ročník akce. Dřívější určení lokality a vymezení cílové skupiny slouží jako podklad pro následující...cs_CZ
uk.abstract.en8 Abstract Title: Marketing strategy of the Gigathlon Czech sport event Objectives: The main aim of this diploma thesis is to propose a marketing strategy that should lead to the increase in the number of participants of sport event Gigathlon Czech. This marketing strategy contains the individual elements of the communication and price strategy, from the point of view of creating the starting fee. Methods: Methods of expert sources, analysis, synthesis and comparison were used in the research and completion of the project. Primary and secondary data collection was used as a complement to these methods. The description of the professional resources can be found in the chapter called Theoretical Basis. Further research was carried out, analysis of the Swiss model, popularity of sports in the Czech Republic, analysis of participants of the sporting event Gigathlon Czech, analysis of the return of participants, competitive competitions and SWOT analysis.. Results: The result of this diploma thesis is a marketing plan that was compiled for the current year 2019 and contains proposals that could be applied to the years 2020 and 2021. It is composed of the main and partial steps. The main steps include the modification of the concept in the form of category extension and rise of the starting fee; these steps have...en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Managementcs_CZ
thesis.grade.code2


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV